سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های ویژه برای ساخت فروشگاه های اینترنتی

آیا سال 2020 سالی خواهد بود که در نهایت یک تجارت آنلاین سودآور ایجاد خواهید کرد؟ شما هر سال در مورد آن فکر کرده اید. شما به بیش از ایده های بی شماری در زمینه تجارت آنلاین در ذهن خود رفته اید و تصور کرده اید اگر بتوانید از شغل خود خارج شوید و در اینترنت درآمد کسب کنید ، زندگی شما چگونه خواهد بود. شما می توانید با سهولت به جهان سفر کنید ، یک سبک زندگی راحت را برای خود و خانواده خود ایجاد کنید و به آزادی مالی برسید. سرانجام می توانید از محدودیت های سبک زندگی 9-5 فرار کنید و زمان خود را کاملاً اختصاص دهید. اما بعد ، چه اتفاقی می افتد؟ معمولاً مدتی را با در نظر گرفتن ایده ها می گذرانید اما درنهایت به منطقه راحتی خود متوسل می شوید. درآمد پایدار شغل امن شما ، سهولت داشتن شخص دیگری به شما می گوید هر روز چه کاری باید انجام دهید (به جای اینکه سعی کنید آن را از ابتدا مشخص کنید) و برنامه مداوم. شما به خودتان می گویید ، "می دانید چه؟ امسال کمی دیوانه است. من سال آینده این تجارت آنلاین را شروع می کنم! " اما "سال آینده" هرگز نمی آید. ما در اینجا هستیم تا به شما بگوییم که سال 2020 سالی است که باید تجارت آنلاین خود را شروع کنید. فرصت بیشتری از همیشه وجود دارد ، و شما باید از این مزیت استفاده کنید! برای کمک به شما در شروع کار ، ما قصد داریم چند ایده کسب و کار آنلاین را طرح کنیم. از طریق آنها بخوانید ، ببینید که با آنها چه ارتباطی دارید و تحقیقات خود را شروع کنید. سپس با یکی شروع کنید ، خیلی ساده است!  "شروع آسان" ایده های کسب و کار آنلاین در اینجا لیستی از  ایده کسب و کار آنلاین برای سال 2020 آورده شده است:

1. ایجاد یک وبلاگ و کسب درآمد از آن ما در مورد چگونگی راه اندازی یک وبلاگ در این وب سایت و به دلایل بسیار زیاد صحبت می کنیم. در سال 2020 ، شروع به ایجاد یک وبلاگ آسان تر از گذشته ، و وبلاگ شما همچنین می تواند منبع بالقوه بزرگی از درآمد باشد (اگر می دانید چگونه می توانید از آن سود کسب کنید). به خاطر داشته باشید که فقط وبلاگ خود را راه اندازی نمی کنید و انتظار دارید که پول در آن به گردش درآید. شما باید به طور مداوم محتوا ایجاد کنید ، همچنین باید محتوا باشد که افراد را آموزش می دهد ، به آنها اطلاع می دهد یا سرگرم می کند. به عبارت دیگر ، نیاز است که علاقه آنها را به نوعی جلب کند. چه چیز دیگری ، شما باید چیزی را از طریق وبلاگ بفروشید. این می تواند فضای تبلیغاتی ، محصولات ، محصولات دیجیتال ، پست های حمایت شده ، مربیگری ، کتابهای الکترونیکی و غیره باشد. 2. با بازاریابی وابسته شروع کنید بازاریابی وابسته را بیاموزید بازاریابی مؤثر اساساً روند ارتقاء کمیسیون با ارتقاء محصول شخص دیگری است. دو راه اصلی وجود دارد که بیشتر مردم بازاریابی وابسته انجام می دهند: محصولات اطلاعاتی شما محصولاتی مانند کتابهای الکترونیکی ، سایتهای عضویت ، سریال های ویدئویی و غیره را تبلیغ می کنید این نوع بازاریابی وابسته می تواند تا 50? یا بیشتر از راه کمیسیون درآمد کسب کند ، موانع نسبتاً کمی برای ورود به بازار داشته باشد ، و پیدا کردن محصولاتی برای تبلیغ آسان است. شرکای آمازون بسیاری از بازاریابان وابسته با Amazon موفق هستند. به معنای واقعی کلمه میلیون ها محصول برای انتخاب وجود دارد و می تواند کاملاً سودآور باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید از برنامه آمازون همکاران مطلع شوید.

توجه سریع طرف: قبل از شروع بازاریابی شرکت های وابسته ، به شما کمک می کند حداقل دانش بنیادی درمورد جستجوگرها و نوشتن مقاله داشته باشید (بعداً در مورد هر یک از این موارد). گفته می شود ، شما می توانید چند کتاب نوشتن مقاله را بخوانید و از طریق راهنمای مبتدیان SEO از SEO Moz برای جستجوی کار خود جستجو کنید. 3. ایجاد یک سایت تجارت الکترونیکی یکی از بهترین راه های کسب درآمد آنلاین ، راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیکی است. در اینجا طرف مثبت است: اگر سعی می کنید مسیر بازاریابی شرکت های وابسته را طی کنید ، بهترین بازاریاب های وابسته به 3 طاقچه اصلی متمرکز می شوند. دوستیابی ، کاهش وزن و کسب درآمد آنلاین. شما باید با بهترین های بهترین رقابت کنید ، و این کار ساده ای نیست. با مسیر تجارت الکترونیکی ، در بسیاری از بازارها ، شما با افراد مشاغل قدیمی مدرسه ای که ممکن است تجربه بازاریابی اینترنتی داشته باشند یا نخواهند بود ، رقابت خواهید کرد. بسیاری از آنها دارای وب سایت های قدیمی و بی نظیر هستند که فضای زیادی را برای بهبود در اختیار شما قرار می دهد و می توانید از کاستی های آنها سرمایه گذاری کنید. هنوز به هیچ وجه آسان نیست. این کار سخت کار می کند

، و شما باید در بین صدها هزار وب سایت تجارت الکترونیکی و فروشگاه های آنلاین ایستادگی کنید. اما با پر کردن یک طاقچه منحصر به فرد و اجرای تکنیک های مناسب بازاریابی ، می توانید فروشگاه تجارت الکترونیکی خود را به یک موفقیت سودآوری تبدیل کنید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در شروع کار با تجارت الکترونیکی ذکر شده است: یک بازار سودآور پیدا کنید. برخی از ایده ها را طوفان کنید ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید و سعی کنید تا حد امکان خاص باشد. به عنوان مثال ، احتمالاً رقابت زیادی برای فروش تخته های گشت و گذار وجود دارد. اما اگر آن را در قفسه های اسفنج باریک ببندید ، ممکن است شانس بهتری برای ایستادگی در بازار داشته باشید. از خود بپرسید ، "آیا این محصول گران است؟" هزینه های مربوط به ساخت ، توزیع ، فروش و غیره وجود دارد اگر محصول شما گران نباشد (حداقل 50 دلار یا بیشتر) ، ممکن است تا زمانی که محصول را می فروشید سود دیگری نداشته باشد. از خود بپرسید ، "آیا محصول در بازار رشد است؟" اگر بازار شما قبلاً اوج خود را پشت سر گذاشته است (یعنی بازار VCR) و در روند نزولی قرار دارد ، احتمالاً نمی خواهید درگیر شوید. در عوض ، شما می خواهید به یک صنعت که در حال صعود است وارد شوید - این جایی است که بیشترین پتانسیل سود و رشد را خواهید داشت.

4. کتاب خود را در آمازون منتشر کنید

کتابی را در amazon چاپ کنید آیا تا به حال به فکر نوشتن کتاب افتاده اید ، اما آیا نمی دانید از کجا شروع کنید؟ همه مزخرفات انتشار ، ویرایش و قالب بندی ، بازاریابی و غیره؟

 

با آمازون ، می توانید یک کتاب را به راحتی منتشر کنید ، و واقعا از آن درآمد کسب کنید. برخی از راهنماهای ساده و ارزان مانند این وجود دارد که به شما در نوشتن کتاب کمک می کنند و از آن می توانید درآمد مداوم کسب کنید.

 

در اینجا سس مخفی آورده شده است: اگر می توانید کتاب خود را راه اندازی کنید و در هفته اول چند صد فروش کسب کنید ، آمازون دست به دست می شود و شروع به تبلیغ آن برای شما می کند. با این روش می توانید از طریق آن پول واقعی بدست آورید. در واقع آسان تر از آن است که به نظر برسد ، اما ما در یک دقیقه به آن خواهیم رسید.

 

در اینجا چند نکته برای نوشتن کتاب آورده شده است:

 

با ارائه نظرسنجی به دوستان ، لیست ایمیل و / یا سایت های نظرسنجی مانند Pickfu ، این کتاب را تأیید کنید. با اعتبار دادن به ایده خود قبل از نوشتن کتاب ، شانس افرادی را که مایل به خرید کتاب شما هستند ، بهبود می بخشد (و با نوشتن آن وقت خود را تلف نمی کنید.)

یک طرح کلی ایجاد کنید و در صورت امکان به آن بچسبید.

هر روز حداقل 30 دقیقه تا یک ساعت نوشتن را کنار بگذارید.

کتاب را مطابق با استانداردهای آمازون قالب بندی کنید.

پس از نگارش و قالب بندی کتاب ، می توانید به KDP.amazon.com بروید. با حساب آمازون خود وارد شوید ، سپس در زیر "ایجاد یک عنوان جدید" ، "Kindle eBook" را انتخاب کنید.

 

در اینجا یک استراتژی خوب برای هفته راه اندازی کتاب شما (برای خرید 100+ فروش) وجود دارد:

 

برای هفته اول قیمت را 99 سنت تعیین کنید.

تبلیغات 99 درصدی را با سایت هایی مانند کتاب های باک و رابین خواندنی انجام دهید.

گزیده ای از کتاب را بر روی یک Subreddit مربوطه ارسال کنید و در انتهای آن به صفحه کتاب خود پیوند دهید.

در طول هفته راه اندازی 1-2 پست مهمان ارسال کنید که به صفحه کتاب شما پیوند دارند.

لیست ایمیل خود را چندین بار منفجر کنید.

امیدوارم که تا پایان هفته ، کتاب شما 5،000 یا 10،000 رتبه برتر در کل پرداخت شده را به خود اختصاص دهد. از آنجا ، قیمت را به 2.99 دلار افزایش دهید ، و هر چند روز یکبار قیمت خود را افزایش دهید تا زمانی که فروش آن متوقف شود (سپس آن را با یک دلار کاهش دهید). این به شما قیمت بهینه برای کتاب شما می گوید.