سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای فروختن قهوه امکان پذیر است؟

 

هر روز صبح ، میلیون ها آمریکایی روز خاص خود را با قهوه - بیش از 171 میلیون نفر - شروع می کنند. هنگامی که به افرادی که ترجیح می دهند در بعد از ظهر و عصر یک فنجان جو بپاشید اضافه می کنید ، تعداد نوشیدنی های قهوه روزانه در ایالات متحده به بیش از 200 میلیون نفر می رسد. با حدود 64? از مردم که روزانه قهوه می نوشند ، اکنون زمان بسیار خوبی برای ورود به صنعت قهوه است.


با این حال ، بسیاری از مردم که آرزو دارند شروع به فعالیت در زمینه قهوه کنند ، از هزینه های قابل توجه راه اندازی یک کافی شاپ احساس ناراحتی می کنند. خرید تجهیزات ، اجاره ساختمان و استخدام کارمندان می تواند به سرعت اضافه شود. این سرمایه گذاری قابل توجه به معنای افتتاح کافی شاپ آجر و ملات یک ریسک نسبتاً بزرگ است. اگر همیشه می خواستید به بسیاری از صاحبان کافی شاپ موفق شوید ، اما نمی خواهید بانک را بشکنید ، یک تجارت آنلاین قهوه را شروع کنید. اگر روحیه کارآفرینی دارید و اشتیاق به قهوه دارید ، فروش قهوه به صورت آنلاین می تواند یک تجارت سودآور و با ارزش باشد.


نحوه شروع فروش کافه آنلاین در 10 مرحله

فروش قهوه از خانه شما می تواند سرگرم کننده و چالش برانگیز باشد ، خواه این شغل ، سرگرمی یا درآمد تکمیلی شما باشد. اگر می خواهید فروش قهوه را از خانه شروع کنید ، اما نمی دانید از کجا شروع کنید ، برای شروع کار قهوه به صورت آنلاین این دستورالعمل ها را دنبال کنید.



1. تعیین آنچه که می خواهید برای فروش به آن بپردازید

به عنوان یک برند آنلاین قهوه ، شما دو نوع مشتری اصلی خواهید داشت: خریداران جداگانه و کافی شاپ های محلی یا مشاغل دیگر. هر گروه در ارائه دهنده قهوه نیازهای بسیار متفاوتی دارند ، بنابراین شناختن مخاطبان هدف خود قبل از تعیین چه نوع قهوه ای از مارک شما به فروش می رسد ضروری است. در حالی که ممکن است کافه ها ترجیح دهند کیف های بزرگ تری از لوبیا کامل بخرند تا بتوانند آنها را روزانه تازه خرد کنند ، یک رستوران شلوغ ممکن است قهوه های از پیش آماده شده را برای دم کردن سریع و مداوم ترجیح دهد. خریداران شخصی احتمالاً برای خرید کپسول های یک و یا کیسه ای از لوبیا قهوه کامل یا زمینی که می توانند در خانه استفاده کنند ، خرید می کنند.


مشتریان مختلف نیز هنگام صحبت از طعم و کیفیت قهوه خود نگرانی های مختلفی خواهند داشت. برخی افراد کباب های غنی و تیره را ترجیح می دهند ، در حالی که برخی دیگر از کباب های نورانی کافئین دار لذت می برند. برخی از دوستداران قهوه ، قهوه مخصوص یا قهوه "موج سوم" را در اولویت قرار می دهند و می خواهند منشا و منبع دانه های قهوه خود را بدانند. سایر مشتریان ممکن است به دنبال قهوه تجاری و ارگانیک باشند.


انتخاب بازار طاقچه برای مارک قهوه شما اغلب بهترین روش برای باریک کردن مشتری خود است. به جای تلاش برای ایجاد قهوه که برای همه جذاب است ، می توانید تلاش های خود را روی یک گروه از نوشیدنی های قهوه متمرکز کنید. این استراتژی به شما امکان می دهد تا پروفایل های طعم قهوه ، تلاش های بازاریابی و مارک شرکت را به مشتری خود اختصاص دهید.


2. تصمیم بگیرید که محصولات کافه ای که می خواهید بفروشید چیست

بعد از اینکه مخاطب مورد نظر خود را می شناسید ، می توانید تعیین کنید که چه نوع قهوه ای برای فروش مناسب است که به بهترین وجه نیاز آنها باشد. تعیین کنید که آیا می خواهید فنجانی برای Keurig ، غلاف برای نسپرسو ، دانه های قهوه یا یک ترکیب ارائه دهید. طبق گفته NCA ، 41? از قهوه سازان قهوه دارای دستگاه تک لیوانی هستند ، در حالی که 63? از مشروبات الکلی قهوه خانگی از دستگاه دم کش استفاده می کنند.


هنگام تصمیم گیری در مورد کالاهایی که می خواهید بفروشید ، حتماً به رقبای خود در قفسه های خود و بصورت آنلاین دقت کنید. شما می خواهید محصولاتی را ارائه دهید که تجارت شما را از هم جدا کند ، در حالی که با روند فعلی قهوه سازگار است.


3. تصویربرداری نام تجاری خود را توسعه دهید

مهم نیست که چای قهوه شما را چقدر خوشمزه کند ، یک نام تجاری نامرغوب یا توسعه نیافته می تواند تأثیر منفی بر فروش شما بگذارد. در فروش قهوه به صورت آنلاین ، یک تصویر مارک قوی از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، زیرا مشتریان قبل از خرید فرصتی برای طعم محصول شما نخواهند داشت.


تصویر نام تجاری شما باید آنچه را که قهوه شما درمورد آن است و شرکت شما به چه معنی است تجسم کند. شاید قهوه شما به شدت نیرومند ، پایدار و شفاف باشد و یا با طعم های بی نظیری در دسترس باشد. بسیاری از شرکتهای قهوه با بیان مقادیر خاص از طریق نام ، آرم ، محتوای وب سایت و حتی بسته بندی آنها ، موفقیت کسب کرده اند. وقتی چیزی خاص را پیدا کردید که قهوه شما را متمایز می کند ، از آن برای الهام گرفتن از نام تجاری خود استفاده کنید.


نام و نشان تجاری قهوه شما باعث می شود تا مشتریان شما شرکت شما را به خاطر بسپارند یا فراموش کنند. نامی خلاقانه و به یاد ماندنی را انتخاب کنید ، همچنین یک آرم منحصر به فرد که تجسم آنچه شرکت شما در آن است وجود دارد. نحوه بسته بندی قهوه شما نیز بر نحوه درک مشتریان از برند شما تأثیر خواهد گذاشت ، خواه شما یک کیسه قهوه جسورانه و روشن را انتخاب کنید یا یک طراحی کلاسیک و بی موقع.

4. ایجاد یک وب سایت و تصمیم گیری در مورد PLATFORM تجارت الکترونیکی

وب سایت شما نمای فروشگاه شما خواهد بود ، بنابراین باید آن را با همان مراقبت و تفکر طراحی کنید که می توانید صرف یک تزئین کافی شاپ فیزیکی شوید. یک وب سایت با رابط کاربری جذاب و کاربردی ایجاد کنید تا مشتریان از تجربه خود در وب سایت شما و همچنین احساس ارزش های شرکت شما لذت ببرند. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما تمیز و حرفه ای است ، بنابراین مشتریان در تنظیم سفارش آنلاین اطمینان دارند. داشتن یک وب سایت حرفه ای و کارآمد نیز باعث می شود اگر کاربران بتوانند کالاهای مورد نظر خود را به راحتی پیدا و خریداری کنند ، خرید را تشویق می کند. برای ایجاد یک وب سایت که به سرعت بارگیری می شود و از نظر رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه بسیار عالی به نظر می رسد.


انتخاب یک بستر تجارت الکترونیکی مهمترین بخش از داشتن یک تجارت موفق قهوه آنلاین است. سایت شما باید دارای ویژگی سبد خرید باشد و به مشتریان امکان دهد تا پرداخت خود را به راحتی بصورت آنلاین انجام دهند. سیستم عامل های معروف تجارت الکترونیکی مانند Shopify ، BigCommerce و SquareSpace طراحی سایت تجارت الکترونیکی را ساده می کنند ، زیرا آنها طراحی وب سایت های قابل تنظیم و عملکردی با پرداخت آسان را ارائه می دهند.


5- برنامه ای برای تجارت بنویسید

در حالی که ممکن است مهیج ترین بخش شروع یک تجارت قهوه نباشد ، ایجاد یک برنامه تجاری مکتوب برای موفقیت شرکت شما ضروری است. اگر می خواهید سود خوبی داشته باشید ، یک برنامه کاری ایجاد کنید که شامل تمام هزینه های اولیه ، هزینه های جاری و فروش پیش بینی شده شما باشد. تعیین کنید که چه مقدار قهوه خود را شارژ کرده و یک هدف فروش را تعیین می کنید. همیشه با توجه به رشد و تغییر تجارت قهوه خود ، آماده تنظیم برنامه کاری خود باشید.


مطمئن باشید که موجودی خود را رعایت می کنید ، بنابراین می دانید کدام محصولات محبوب ترین و کدام یک از فروش ها نیستند. این توجه به جزئیات به شما این امکان را می دهد تا با سفارش خود کارآمد باشید و ضایعات محصول را کاهش دهید. سازماندهی باقیمانده به پیشرفت و رشد تجارت قهوه شما کمک می کند.