سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین ایده های فروشگاه اینترنتی برای افتتاح اولین فروشگاه شما

بهترین ایده های فروشگاه اینترنتی برای افتتاح اولین فروشگاه شما

آیا نمی توانید ایده ای برای فروشگاه آنلاین خود بیابید؟ آیا ایده کاملی برای تجارت الکترونیکی که می خواهید ایجاد کنید ندارید؟ اگر چنین است ، این مقاله برای شماست. حتی اگر مطمئن باشید که تجارت الکترونیکی آینده شماست ، نمی توانید فقط کالایی را شروع به فروش کنید. امروزه بسیاری از سوله های بازار کاملاً پر پیچ و خم شده است و این باعث می شود که خودتان وارد فضا نشوید. آیا می خواهید بدانید مردم در آینده نزدیک می خواهند چه چیزی را بخرند؟ محصولات مورد نیاز کدام یک هستند؟ برای نوشتن یادداشت ها آماده شوید زیرا پس از خواندن این مقاله ایده تجارت الکترونیک شما بسیار نزدیکتر خواهد شد.

چیزی که باید هنگام انتخاب محصول به آن توجه کنید.

1. سعی کنید بتوانید فروش متقابل داشته باشید.

به این ترتیب شانس بیشتری برای کسب درآمد خواهید داشت. مثال خوب دوربین GoPro است. به غیر از خود دوربین ، لوازم جانبی مختلفی وجود دارد که می توانید برای تکمیل دوربین خریداری کنید. علاوه بر این ، گزینه های بیشتری برای استراتژی محتوای خود خواهید داشت. به این فکر کنید که چند پست وبلاگ را می توانید بنویسید و فقط توضیح دهید که لوازم جانبی برای چه چیزی است.

 

2. شما باید محصولی را انتخاب کنید که به شما امکان نوشتن مطالب زیادی راجع به آن می دهد

این نکته مربوط به مواردی است که ما فقط به شما گفتیم. شما به بخش محصولات خود نیاز دارید تا یکی باشید که بتوانید بارهای زیادی در مورد آن بنویسید. به عنوان مثال ، نگاهی به بازار کاورهای تلفنی بیندازید. چند مقاله خواهید توانست درباره آنها بنویسید؟ فقط تعداد کمی از کاربران زیادی وجود دارد که به دنبال خواندن موضوع هستند.

3. موضوعی که دوستش دارید

فروش چیزی که دوست ندارید ممکن است در حال حاضر برای شما مشکلی نداشته باشد ، اما می توانیم به شما اطمینان دهیم که یک سال خواهد بود زیرا شما از این بیماری بیمار خواهید شد. با این حال ، شما عاشق آن هستید و به موضوع علاقه مند هستید ، شما از آن خسته نخواهید شد و همچنین به روشهای جدیدی برای فروش محصولات خود ، با مقالات اصلی تر برای تبلیغ آن و غیره خواهید رسید.

 

4- از محصولاتی که قبلاً تقاضا دارند مطلع شوید

یک اشتباه رایج که معمولاً در ابتدا مردم انجام می دهند این است که به خود اجازه می دهند از یک محصول شگفت زده شوند. ناگهان محصولی پیدا می کنید که شما را متحیر کند. مفید است ، از کیفیت خوبی برخوردار است و قیمت آن رقابتی است. به نظر می رسد عالی است و شما خود را به ایجاد فروشگاه آنلاین خود می اندازید. به نظر می رسد این وضعیت عالی است ، اینطور نیست؟ خوب ، شاید متوجه نشده باشید ، اما اشتباه بزرگی کرده اید. مهم نیست که این محصول چقدر خوب باشد ، اگر کاربران آن را نمی دانند یا محصولی با تقاضای زیاد نیست ، فروش بسیار دشوار خواهد بود.

 

از کجا به دنبال بهترین ایده های فروشگاه آنلاین خود باشید

1. مقالات و مجلات در مورد روندهای جدید

به دنبال مقالاتی در مورد آینده بخش خود باشید و سعی کنید پیش بینی کنید که مصرف کنندگان در آینده هوس خواهند کرد. اگر در مورد روند فن آوری بخوانید ، خواهید دید که همه چیز در مورد واقعیت مجازی ، برنامه ها برای تسهیل خریدها و استفاده گسترده تر از پوشیدنی ها است. این نکات بسیار جالب است. همچنین مهم است که به محبوب ترین نشریات موجود در بازار طاقچه خود تسلیم شوید. مهم نیست که چه حوزه ای وجود دارد ، وب سایت هایی وجود خواهند داشت که حال و آینده خواسته های کاربران را تحلیل کنند. گزینه دیگر بررسی وب سایت های تخصصی در زمینه کشف روندهای جدید مانند Trendhunter است.

 

2. از آمازون بپرسید که بیشترین فروش چه چیزی را دارند

خوب خوندید تصور کنید که جف بزوس در مقابل شما ایستاده بود و می توانید از او سؤالی بپرسید. آیا از او نمی خواهید که به شما بگوید بیشترین کالای فروخته شده چیست؟ خوب ، برای پیدا کردن این اطلاعات نیازی به ملاقات با صاحب آمازون ندارید. شما فقط باید به "بیشترین کالاهای فروخته شده" بروید و دسته مناسب را انتخاب کنید.

 

3. کلمات کلیدی را پیدا و تعیین کنید

یکی دیگر از ابزارهای مفید برای پیدا کردن آنچه که واقعاً افراد به آن علاقه دارند برنامه ریز کلمه Google K است. وقتی یک کلمه معمولاً جستجو می شود ، به این دلیل است که محصولی بسیار تقاضا است. علاوه بر این ، پیش بینی آینده را نیز به شما نشان می دهد.

ایده های خود را با Google Trends تأیید کنید

آخرین و مهمترین موضوع اصلی: ردیاب روند Google: خود Google Trends. این ابزار Google برای کمک به شما چیست؟

 

پیش بینی می کند که افراد علاقه مند به محصول شما چه چیزی را نشان می دهند: این واقعاً مفید است زیرا برخی از محصولات واقعاً محبوب وجود دارد که بتدریج از بین می روند.

این اصطلاحات مرتبط با جستجو را ارائه می دهد: اگر محصولی که به دنبال آن هستید ارتباط منفی داشته باشد ، جستجوهای مرتبط را بررسی کنید.

این امکان را به شما می دهد تا جستجوهای فیلتر شده را انجام دهید: این فیلتر به شما امکان می دهد تا براساس کشور یا منطقه جستجو کنید. همچنین می توانید در بین محصولات مختلف مقایسه کنید (ممکن است بین تاریخ یا مکان انتخاب کنید).

کشف یک ایده تجاری خوب برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین دشوار است ، اما واقعیت این است که افراد بسیار کمی حتی می دانند که باید به کجا نگاه کنند. اکنون که دقیقاً می دانید چگونه می توانید ایده هایی را برای فروشگاه آنلاین پیدا کنید ، یک ثانیه دیگر را هدر ندهید!