سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه می توان رستوران خود را اینترنتی کرد؟/ سری اول

 

 

 

چگونه می توان رستوران خود را آنلاین کرد: یک دستورالعمل برای موفقیت در تحویل آنلاین

نحوه تحویل آنلاین رستوران - Luxe Digital

گزارش ها توسط تیم تحریریه

 

غذاخوری های امروز انتظار دارند که بتوانند وعده های غذایی با کیفیت رستوران را از راحتی خانه خود بخورند. برای مطابقت با خواسته های مصرف کنندگان ، رستوران ها باید خدمات تحویل کالا را ارائه دهند. اما این همیشه یک روند ساده نیست - از این رو نیاز روزافزون به راهنمای افتتاح آنلاین رستوران ها وجود دارد.

 

مشتریان خواهان سهولت ، کارایی و یک تجربه ناهار خوری لذت بخش هستند - همه اینها با یک کش رفتن ساده و کلیک روی صفحه نمایش. و این فقط غذاخوری های گاه به گاه نیست که از تحویل آنلاین سود می برند. رستوران های عالی نیز مشغول بازی هستند.

 

امروزه ، بیش از هر زمان دیگر ، استفاده از فناوری دیجیتال برای رشد رستوران و شروع پیشنهاد تحویل آنلاین مهم است. نه تنها این امکان را برای رستوران شما فراهم می کند تا تقاضای متقاضی مشتری را برای راحتی بیشتر برآورده سازد ، بلکه مزایایی نیز برای شما و کارکنان شما دارد.

 

هنگام اعتصاب غذا ، حتی اگر رستوران شما هنوز افتتاح نشده باشد ، مشتریان می توانند آنجا و آنجا سفارش دهند. اگر صاحبان رستوران مجبور شوند درهای خود را به روی غذاخوری های داخل خانه ببندند ، می توانند از طریق تحویل کالا ، با ارائه یک شبکه ایمنی بزرگ ، به خدمات خود ادامه دهند. و همچنین می توانید با تعداد بیشتری از افراد پذیرایی کنید ، در صورتی که محدود به تعداد اعضای رستوران خود نباشید.

 

اما انتقال آنلاین رستوران شما به زمان و تلاش نیاز دارد. ایجاد یک روند روشن برای گسترش شما از غذاخوری های داخلی تا تحویل آنلاین بسیار حیاتی است. رستوران ها نیاز به برنامه ریزی ، سرمایه گذاری و انتخاب ابزارها و بسترهای مناسب برای کار دارند. و شما باید س importantالات مهمی مانند مخاطبان هدف ، روش سفارش و تحویل ، استراتژی بازاریابی و خدمات پشتیبانی مشتری را در نظر بگیرید.

از آنجا که تحویل آنلاین به یک بازیگر قدرتمند در صنعت رستوران تبدیل می شود ، ضروری است که رستوران شما گزینه تحویل آنلاین را ارائه دهد. تحویل آنلاین به شما کمک می کند از رقابت جلوتر باشید و در عین حال خط اصلی شما را نیز تقویت کند.

 

به عنوان مثال ، تحویل آنلاین به رستوران ها این امکان را می دهد تا مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنند. شما می توانید از کسانی که کم تحرک هستند ، در محلی کم زندگی می کنند یا توانایی رانندگی ندارند ، تأمین کنید.

 

و می توانید با استفاده از داده ها ، فروش خود را بیشتر کنید. با ضبط آنلاین اطلاعات مشتری ، می توانید تجزیه و تحلیل مشتری را انجام داده و از این خدمات برای بهبود خدمات خود ، ارائه پیشنهادات شخصی به مشتریان و تشویق فروش مکرر استفاده کنید.

 

مشکلات و مشکلات انتقال آنلاین رستوران شما

اضافه کردن تحویل آنلاین به رستوران های موجود شما به طور حتم خطراتی دارد.

 

اولاً ، این شامل مهارتهای جدیدی است که شما و تیمتان برای یادگیری آن نیاز دارید. به عنوان مثال ، شما باید یک سری کاملاً جدید از نظر مشتری را مدیریت کنید ، کمپین های بازاریابی جدیدی را برای رسیدن به مشتریان تحویل کالا انجام دهید و بسته به مسیری که انتخاب می کنید ، به طور بالقوه رانندگان تحویل را جذب و آموزش دهید.

 

این ممکن است به معنای استخدام کارکنان جدید داخلی برای مدیریت کار اضافی باشد یا ممکن است کارها را به کمک خارجی برون سپاری کنید.

 

آیا هنگامی که تحویل آنلاین شما موفقیت آمیز است ، آیا در حین ارائه تجربه ای با کیفیت بالا و هم تراز با مشتریان پیاده روی ، توانایی عملیاتی برای کنترل زیاد حجم سفارش را دارید؟ این یک ملاحظه اساسی است که شما باید قبل از اقدام به تحویل آنلاین ، با دقت فکر کنید.

 

 

استفاده از رستوران به صورت آنلاین نیاز به زمان و سرمایه گذاری دارد که ممکن است منابع را از فرصت های مناسب دیگر دور کند. شما باید تصمیم بگیرید که آیا این اولویت مناسب کسب و کار شما در حال حاضر است یا خیر.

 

ناهار خوری خوب: چگونه می توان جهش کرد

غذاخوری های خوب با چالش دیگری روبرو هستند. علاوه بر غذاهای عالی ، انحصار و احساس لوکس بودن با فضای رستوران شما نیز باعث می شود که این تجربه منحصر به فرد باشد. این جو چگونه به زایمان ترجمه می شود؟ هنگامی که غذاخوری ها از منوی شما در خانه لذت می برند ، چگونه می توانید همان حس اعتبار را حفظ کنید؟

 

البته ، نمونه های زیادی وجود دارد که نشان می دهد رستوران های ناهار خوری خوب می توانند مدل تحویل آنلاین را با موفقیت اتخاذ کنند.

چگونه تجارت رستوران خود را بصورت آنلاین انجام دهیم

راهنمای گام به گام شامل ابزارها و سیستم عامل ها برای صاحبان رستوران ها برای شروع پذیرش سفارشات آنلاین و تحویل غذا. نحوه تنظیم راهنما در اینجا آمده است:

 

برنامه ریزی: قبل از شروع پذیرش سفارشات آنلاین ، چه مواردی را باید در نظر گرفت

راه اندازی: منوی رستوران خود را بصورت آنلاین دریافت کنید

رشد: خدمات تحویل آنلاین خود را بهبود ببخشید

پشتیبانی و نگهداری: مشتریان خود را راضی نگه دارید و برای کارهای بیشتر بازگردید

1. برنامه ریزی: قبل از شروع پذیرش سفارشات آنلاین ، چه مواردی را باید در نظر بگیرید

یک برنامه مناسب برای اطمینان از موفقیت در فعالیت آنلاین رستوران ضروری است. در اینجا س importantالات مهمی وجود دارد که باید قبل از شروع از خود بپرسید.

 

مخاطبان شما چه کسانی هستند؟

محل کار یا خانه؟

 

قبل از شروع بازاریابی خدمات تحویل خود ، باید بدانید که قصد جذب چه کسی را دارید. اولاً ، آیا شما قصد دارید در محل کار یا خانه به مشتریان تحویل دهید؟

 

در حالی که 82? از سفارشات آنلاین از خانه انجام می شود ، فقط 16? از دفتر انجام می شود. با این حال ، با توجه به تسلط روزافزون هزاره های باهوش فناوری در محل کار ، به احتمال زیاد آن دسته از خدمات آنلاین تحویل غذا که به شرکت های بزرگ ارائه می شوند ، در سالهای آینده رشد زیادی را تجربه خواهند کرد.

 

سالم خواران

 

هدف قرار دادن غذاخوری های آگاه از سلامتی می تواند یک حرکت تجاری هوشمندانه باشد. طبق مطالعه دانشگاه وست مینستر ، یکی از مهمترین دلایلی که مردم را از خدمات زایمان منصرف می کند ، نگرانی در مورد بهداشت مواد غذایی است. با برجسته کردن غذای مفید و مقوی ، می توانید مشتریان جدیدی را به گزینه سفارش آنلاین جذب کنید.

 

مصرف کنندگان علاقه مند هستند که خود بتوانند گزینه های سالم تری را انتخاب کنند. به عنوان مثال ، این گزینه وجود دارد که یک برگر گوشت گاو معمولی را با یک نان یا روی سبزیجات مخلوط سفارش دهید ، یا اینکه بتوانید تصمیم بگیرید که سالاد کناری آنها لباس پوشیده است یا در کنار آن سس دارد. گزینه های اندازه باید در دسترس باشد ، مانند سیب زمینی سرخ کرده کوچک یا سفارش بزرگ سرخ کرده ، یا ماکارونی نصف یا کامل. یک سبزیجات روزانه باید همیشه در دسترس باشد که می توانید آن را به راحتی بخارپز یا همانطور که آشپز آماده می کند آماده کند.