سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای گام به گام ایجاد فروشگاه آنلاین | سری دوم

مرحله 2: بهترین برنامه را برای خود انتخاب کنید

هنگامی که چند سازنده را آزمایش کردید و از انتخاب خود راضی بودید ، باید در طرح صحیح ثبت نام کنید تا بتوانید ساختمان دریافت کنید.

 

سطوح مختلف برنامه ها با ویژگی های مختلف ارائه می شود. همانطور که انتظار دارید ، هرچه بیشتر بپردازید ، بیشتر نیز دریافت خواهید کرد. اینکه کدام طرح برای شما مناسب تر است ، به اندازه کسب و کار و اهداف رشد شما بستگی دارد.

 

اگر به دنبال ایجاد فروشگاه تجارت الکترونیک هستید ، به یک برنامه پولی نیاز دارید. بارگذاری و فروش محصولات نیاز به نرم افزار پیچیده تری نسبت به ساخت یک وب سایت معمولی دارد.

 

برنامه ها فقط با 12 دلار در ماه شروع می شود (Weebly’s Pro Plan). این کمتر از یک پیتزای بزرگ Domino"s است!

 

در اینجا نگاهی اجمالی به قیمت شروع پنج سازنده برتر فروشگاه آنلاین داریم:

این قیمت ها ارزان ترین طرحی را نشان می دهد که به شما امکان می دهد آنلاین بفروشید - Weebly به شما امکان می دهد به صورت آنلاین بفروشید که بسیار نادر است! با این حال ، برای حذف تبلیغات از فروشگاه خود ، باید به برنامه 12 ماهانه حرفه ای ارتقا دهید.

 

اگر اولین فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی می کنید ، Basic Shopify یا Wix eCommerce به راحتی قدرت شلیک کافی به شما می دهد.

 

هنگام یادگیری نحوه ایجاد فروشگاه آنلاین ، یک قانون اساسی این است: هرچه محصولات و درآمد بیشتری داشته باشید ، برنامه بهتری نیز نیاز دارید.

 

چند محصول برای فروش در نظر دارید؟

اگر قصد فروش بسیاری از محصولات را ندارید ، ممکن است برنامه ساده تری با نرخ پایین تر مناسب باشد. در هیچ یک از برنامه های اصلی Shopify محدودیتی برای محصول وجود ندارد.

 

با این حال ، هرچه محصولات بیشتری بفروشید ، ارتقا more بیشتر به یک طرح پیشرفته منطقی به نظر می رسد.

 

این به دلیل هزینه های معامله است. اگر درآمد زیادی دلار کسب می کنید ، حتی اندکی کاهش در هزینه ها می تواند نتیجه اصلی شما را افزایش دهد.

 

چقدر می خواهید پرداخت کنید؟

برای راه اندازی فروشگاه آنلاین ، به یک برنامه تجارت الکترونیکی نیاز دارید.

 

Shopify Basic زیر 29 دلار در ماه هزینه دارد در حالی که تجارت الکترونیک Wix از 23 دلار شروع می شود. اگر محصولاتی از قفسه های مجازی شما پرواز می کنند ، این مبالغ بسیار ناچیز به نظر می رسند.

 

اگر مطمئن نیستید در کدام برنامه قیمت گذاری ثبت نام می کنید نگران نباشید. با یک مشاور در سازنده فروشگاه خود صحبت کنید و آنها می توانند به شما کمک کنند.

 

به چه ویژگی هایی نیاز دارید؟

به یاد داشته باشید ، فروشگاه های مختلف نیازهای مختلفی دارند. Shopify ممکن است گران تر باشد اما برای کمک به شما در ساخت فروشگاه های آنلاین بزرگ طراحی شده است. از طرف دیگر ، تجارت الکترونیکی Wix برای ایجاد فروشگاه های آنلاین کوچکتر مناسب تر است. آیا می توانید یک فروشگاه آنلاین به صورت رایگان ایجاد کنید؟

آره! ما قبلاً در مورد Weebly صحبت کردیم که به شما امکان می دهد بدون پرداخت حتی یک سنت ، به فروش آنلاین بپردازید. این بهترین سازنده تجارت الکترونیکی رایگان در اطراف است ، اما تنها مورد نیست.

 

برنامه رایگان Big Cartel در حال حاضر به شما امکان می دهد بدون نیاز به پرداخت هزینه ماهانه به صورت آنلاین فروش کنید. هشدار داده شوید - برنامه رایگان آن فوق العاده محدود است.

 

هنگامی که ما Big Cartel را آزمایش کردیم ، در مقایسه با دیگر سازندگان تجارت الکترونیکی مانند Shopify و BigCommerce امتیاز بسیار ضعیفی کسب کرد ، به طوری که مردم آن را سخت ترین سازنده فروشگاه آنلاین برای استفاده می دانند. در حقیقت ، بزرگ کارتل در تحقیقات ما با یک ستاره کم ارزش 2.9 از 5 در رتبه آخر قرار گرفت!

 

حتی در صورت پرداخت هزینه ای ، ما Big Cartel را توصیه نمی کنیم مگر اینکه کالاهای یکبار مصرف و یک باره مانند کارهای هنری را بفروشید. برای استفاده از Big Cartel به مهارت های کدگذاری نیاز دارید و واقعاً فاقد ویژگی های جدی است.

 

در برنامه رایگان شما فقط می توانید 5 محصول را با یک تصویر نمایش داده شده برای هر کدام بفروشید. اگر می خواهید یک حضور آنلاین کاملاً اساسی برای فروش داشته باشید ، خوب است ، اما اگر آرزو دارید رشد کنید ، می خواهید به یک طرح برتر ارتقا پیدا کنید.

 

سمت بالا به روز رسانی

حقیقت این است که شما آنچه را که برای آن پرداخت می کنید می گیرید. برنامه های اساسی برای شروع عالی هستند ، اما هنگام ارتقا ویژگی های پیشرفته تری را باز می کنید. این نمودار سه مورد از مهمترین ویژگیهای تجارت الکترونیک را بررسی می کند: یکپارچه سازی چند کانال ، بازیابی سبد خرید رها شده و گواهینامه های SSL.

 

هنگامی که یک سازنده وب سایت تجارت الکترونیکی را انتخاب کردید و برنامه عالی خود را انتخاب کردید ، مراحل بعدی عبارتند از:

 

الگوی تجارت الکترونیکی را انتخاب کنید

طراحی الگوی فروشگاه خود را سفارشی کنید

محصولات را به فروشگاه خود اضافه کنید

روشهای پرداخت را تنظیم کنید

تنظیمات حمل و نقل را مرتب کنید

فروشگاه آنلاین خود را پیش نمایش ، آزمایش و منتشر کنید

قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید ، مطمئن شوید:

ویژگی های ارائه شده توسط سازنده وب سایت تجارت الکترونیکی خود را پیدا کنید تا مطابقت مناسب فروشگاه خود را پیدا کنید. اگر شک دارید ، از یک طرح ارزان تر شروع کنید و در تاریخ بعدی آن را ارتقا دهید

پنج برنامه برتر سازندگان فروشگاه های تجارت الکترونیکی ما را مقایسه کنید:

Shopify Priceing - برای لیست کاملی از برنامه های Shopify ، شامل قیمت و ویژگی ها

 

قیمت گذاری Wix - هر برنامه موجود از Wix و آنچه دریافت می کنید

 

قیمت گذاری BigCommerce - درباره برنامه های مختلف BigCommerce اطلاعات بیشتری کسب کنید

 

Squarespace Priceing - نگاهی به برنامه ها و قالب های زیبا Squarespace

 

قیمت گذاری Weebly - با جزئیات آنچه در هر برنامه Weebly دریافت می کنید