سفارش تبلیغ
صبا ویژن

6 نکته مفید برای کمک به شما در مدیریت فروشگاه اینترنتی

تجارت الکترونیکی حرفه ای است که به سرعت در حال رشد است. با افزایش روزافزون خرید آنلاین ، فروشگاه های الکترونیکی روز به روز بیشتر می شوند و کارآفرینان کالاهای خود را به طیف های مختلفی می فروشند. این یک فرصت عالی برای کسانی است که با ایده افتتاح فروشگاه اینترنتی مخصوص به خود دست و پنجه نرم کرده اند. هرگز زمان بهتری برای انجام این کار وجود نداشته است - نرم افزار همه در دسترس ما است ، بازار در آنجا قرار دارد و وب پر از مقاله هایی است که به شما می گوید چگونه می توانید در این زمینه گام بردارید (کمی شبیه به این یکی). راه اندازی یک فروشگاه آنلاین آسان هنگامی که تصمیم گرفتید که قصد فروش آن را دارید و چگونه است. سپس ، تمام آنچه شما مانده است این است که شما بتوانید روز به روز را مدیریت کنید. در اینجا چند نکته مفید وجود دارد که به شما کمک می کنند تا از روز اول بهره وری فروشگاه تجارت الکترونیک خود را به حداکثر برسانید.


تحقق سفارش برون سپاری

پس از راه اندازی و راه اندازی فروشگاه آنلاین شما ، مشتریان را از طریق درب در می آورید ، نمی خواهید بخواهید وقت خود را برای خرید و انبار کردن موجودی تلف کنید ، همه چیز را بسته بندی کنید و آن را به اداره پست تحویل دهید. شما ممکن است فضا را نداشته باشید ، اگر هیچ چیز دیگری نیست! به همین دلیل بسیاری از دارندگان فروشگاه های الکترونیکی تصمیم می گیرند با یک تاجر معتبر dropshipping کار کنند تا بتوانند در سمت انجام سفارش نسبت به فعالیت خود عمل کنند.


موجودی فروشگاه dropshipper ، از کلیه هزینه های بسته بندی و بسته بندی شما مراقبت می کند و مارک شخصی شما را نیز روی بسته بندی اعمال می کند تا برای مشتری به نظر برسد که این سفارش از شما گرفته شده است. وقتی سفارشات را از طریق وب سایت خود دریافت می کنید ، آنها را به راحتی به منبع ارائه دهنده خدمات dropshipping خود منتقل می کنید که آنها را برای شما اداره می کند. سود کل شما هر آنچه که مشتری می پردازد منهای هزینه ای است که توسط تأمین کننده dropshipping شما پرداخت می کند.


مشتریان مردم بی تاب هستند و می خواهند سفارشات آنها سریع و با ایمن حمل شود. با برون سپاری این سمت از مشاغل خود به یک حرفه ای ، شما در وقت و زحمت خود صرفه جویی می کنید و اطمینان حاصل می کنید که مشتریان سریعاً سفارشات خود را دریافت کنند.


ایمیل های سبد خرید رها شده را ارسال کنید

بعضی اوقات ، یک کاربر آنلاین بدون تکمیل خرید خود ، سبد خرید را رها می کند. حتی با آزمایش وب سایت ، گاهی اوقات می توان تشخیص داد که چرا این اتفاق می افتد دشوار است (اگرچه هنوز هم برای بررسی اینکه آیا این یک تعمیر آسان است یا خیر؟ ممکن است که آنها به سادگی از بین بروند ، یا متوجه شوند که کارت اعتباری خود را با آنها ندارند. هر دلیلی که دارد ، ارزش آن را دارد که ایمیل سبد خرید رها شده را برای یادآوری مشتری از کالای موجود در سبد خرید خود تنظیم کنید. ممکن است این باشد که آنها قصد داشتند این کالای دیرتر را بخرند و فراموش کنند ، در این صورت یادآوری ایمیل شما می تواند آنها را برای تکمیل خرید ارسال کند. اگر آنها را یادآوری نکنید ، هرگز نمی دانید.


اگر فهمیدید که بسیاری از کاربران سبد خرید خود را رها می کنند ، قطعاً ارزش آنالیز وب سایت خود را دارد و آزمایش هایی را انجام می دهید تا متوجه شوید چه چیزی باعث آن می شود. اگر روند پرداخت شما خیلی طولانی نشده باشد ، به فرمهای پر تعداد زیادی نیاز دارید یا هزینه های پنهانی وجود دارد که در آخرین لحظه ظاهر می شود ، این می تواند باعث شود که مشتریان شما در مرحله آخر قرار بگیرند.


از یک راهنمای کمک یا عملکرد چت زنده استفاده کنید

یک چیز وجود دارد که شما واقعاً نمی خواهید وقتی در حال اجرای یک فروشگاه آنلاین هستید از آن استفاده نکنید ، و این پشتیبانی از مشتری کافی را ارائه می دهد. خوشبختانه ، روش های خلاقانه ای برای ارتباط با مشتریان وجود دارد تا بتوانند احساس شنیده و مشکلات خود را برطرف کنند - در صورت وجود آنها. با استفاده از نرم افزار میز LiveAgent ما - برنامه ای که یکپارچه با Shopify ادغام می شود - می توانید با قرار دادن یک دکمه چت زنده در فروشگاه خود ، رضایت مشتری ، فروش و تبدیل را بهینه کنید. این یک راه ساده ، مقرون به صرفه و یک راه عالی برای ایجاد اعتماد و ایجاد مشتریان وفادار است.


داده ها را نادیده نگیرید

داده ها می توانند گیج کننده باشند ، اما نباید آن را نادیده بگیرید. این برای بچه های کوچک و همچنین برای مشاغل بزرگ مهم است. این می تواند به شما کمک کند تا به شما بگوییم که چه افرادی کار می کنند و چه کسانی نیستند ، مخاطبان شما چه کسانی هستند ، وقتی دوست دارند خرید کنند ، عادات خرید آنها چیست ، چگونه به سایت شما می آیند و کدام یک از محصولات شما موفق ترین هستند. سیستم عامل های تجارت الکترونیک امروز بسیار خوب هستند و همه بینش هایی را که برای ارزیابی و بهسازی فروشگاه های ما لازم دارند در اختیار ما قرار می دهند تا بتوانیم بر این اساس تعدیل کنیم.


ارزیابی داده های مربوط به روند کلی خرید و همچنین نحوه رفتار کاربران در سایت های ما می تواند به شما در آگاه سازی تصمیمات آینده کمک کند ، مانند محصولاتی که در آینده افزوده شود ، فروش متوقف شود زیرا آنها عملکردی ندارند و جنبه های کاربران چیست؟ جذاب است وقتی صحبت از ارائه و قابلیت استفاده می شود. یک راه حل مناسب برای تجزیه و تحلیل پیدا کنید که با انتخاب سیستم عامل CMS ادغام شود و به شما امکان می دهد از اطلاعات خود نهایت استفاده را ببرید ، فروشگاه تجارت الکترونیکی خود را بهتر کنید و به شما در پیش بینی روند خرید آینده در طاقچه انتخاب شده کمک کنید.

آغوش رسانه های اجتماعی

مشتریان امروز انتظار بیشتری از مارک های مورد علاقه خود دارند. علاوه بر ارائه محصولات عالی و تجربه خرید آنلاین بی درنگ ، مشتریان به طور فزاینده ای به سمت مارک هایی می روند که با دستیابی به رسانه های اجتماعی ، خود را انسان سازی می کنند. در جایی که قبلاً علاوه بر این مرسوم ، مرجع انتخابی اما اختیاری برای استراتژی بازاریابی شخص به حساب می آمد ، اکنون یک کانال بازاریابی اساسی تلقی می شود و اگر می خواهید به صورت آنلاین خوب انجام دهید ، باید آن را پذیرا باشید.


حتی اگر قصد استفاده از همه آنها را ندارید ، ارزش ثبت نام در هر کانال رسانه اجتماعی تحت نام تجاری خود را دارید. این باعث می شود سایر کاربران از پیکربندی مارک تجاری شما در کانال هایی که از دست داده اید استفاده کنند. بهترین سیستم عامل هایی که بطور مرتب از آنها استفاده می شود شامل Facebook ، Twitter ، Instagram و Pinterest است - دو مورد دوم مخصوصاً برای ارسال تصاویر مناسب هستند. پس از این حسابها ، دکمه های "دنبال" و "اشتراک گذاری" را در صفحات وب سایت خود وارد کنید تا کاربران بتوانند به راحتی این کلمه را پخش کنند.


رسانه های اجتماعی مکانی ایده آل برای به اشتراک گذاشتن اخبار ، پیشنهادات ویژه ، بروزرسانی ها و پست های پشت صحنه و همچنین معرفی تعامل از سوی مشتریان است. نکته مهم اجتماعی بودن است - از این رو نام.


دریافت شخصی

 یک کاری که رسانه های اجتماعی انجام می دهند ایجاد یک تجربه شخصی بیشتر برای کاربران است. این یک جنبه بسیار مهم فروش آنلاین است. مردم همیشه ترجیح می دهند به جای یک فروشگاه زنجیره ای صورت ، از شخصی خریداری کنند که واقعاً چیزهای آنها را بشناسد و از مشتریان خود مراقبت کند. شخصی سازی تجربه مشتری شما هنگام فروش ، جوایز بزرگی را به دست می آورد. لمس های شخصی مانند تبلیغات و پیشنهادات مربوطه بر اساس رفتار مرور قبلی ، ایمیل از شما سپاسگزاریم ، یادداشت هایی که همراه با تحویل و فریاد زدن در رسانه های اجتماعی هستند روش های خوبی برای نشان دادن برخی از مشتریان شما هستند. اینجاست که فروشگاه های آنلاین کوچک نسبت به شرکت های بزرگ مانند آمازون با میلیون ها مشتری خود برتری دارند - بنابراین اگر وقت شخصی را دارید که دسترسی پیدا کنید ، همیشه آن را مصرف کنید.