سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه راه اندازی داروخانه آنلاین| سری دوم

بدون شک جوانب مثبت و منفی برای داشتن داروخانه اینترنتی وجود دارد. اشبی خاطرنشان می کند: "از طرف مثبت ، این امکان را برای داروسازان فراهم می کند که بدون نیاز به خرید مشاغل موجود ، داروخانه خود را باز کنند یا نیاز به یک قرارداد جدید برای توزیع NHS را استدلال کنند." "این همچنین امکان ایجاد داروخانه ها در مناطقی را دارد که داروخانه های عمومی در آنها به طور سنتی واقع نشده است - مانند شهرک های صنعتی."

 

بزرگترین نقطه ضعف عدم تماس بیمار است. مهم نیست که چند سؤال را از طریق تلفن یا از طریق ایمیل از کسی بپرسید - شما هنوز هم روشها و بیان چهره یک گفتگوی چهره به چهره را از دست نخواهید داد.

 

وی گفت: "همچنین شما باید این پرونده را ایجاد کنید تا بیماران به جای پیاده روی در داروخانه محلی خود از شما استفاده کنند. به گفته این ، با استقرار چندین داروخانه اینترنتی ، به طور واضح بازاری برای آنها وجود دارد. "

 

فروش خارج از کشور

اگرچه داروخانه های اینترنتی موظف به صدور نسخه از سایر کشورها نیستند ، وب در سراسر جهان فرصتی برای دسترسی به بازارهای سایر سواحل فراهم می کند. با این حال ، اشبی هشدار می دهد ، باید از محدودیت واردات موجود در سایر کشورها آگاه باشید. این اطلاعات معمولاً از طریق وب سایتهای دولتی برای کشورهای مورد نظر در دسترس است.

 

ارزش داروخانه های آنلاین

اگرچه نادر ، مشاغل داروسازی آنلاین گاهی اوقات برای خرید در دسترس هستند ، به خریدار این امکان را می دهد تا مشتری اصلی خود را به ارث ببرد. اشبی معتقد است جوانب مثبت و منفی برای خرید داروخانه اینترنتی موجود وجود دارد و موارد برجسته ای را نشان می دهد که پس از خرید ، می توان آن را به بخش دیگری از انگلستان منتقل کرد. وی می گوید: "شما باید تصمیم بگیرید که آیا سرمایه شروع به کار با کسب و کار موجود ، ارزش سرمایه گذاری اضافی را دارد یا خیر."

 

راه اندازی داروخانه

قبل از اینکه بتوانید در لیست دارویی NHS قرار بگیرید ، باید مکانهای مناسب را شناسایی کنید. دالی می گوید هر نوع محل می تواند برای بهره برداری از داروخانه اینترنتی مورد استفاده قرار گیرد - از جمله محل های اقامتی ، خرده فروشی ، اداری یا انبار. دو نتیجه وجود دارد:

 

آ. آیا شورا اجازه خواهد داد که یک داروخانه با فروش از راه دور از محل کار کند؟

 

ب آیا GPhC محل را تأیید می کند؟

 

دالی پیشنهاد می کند: "ارزش دارد که زود با شورای محلی صحبت کنیم تا دیدگاه خود را در مورد مناسب بودن محل دریافت کنیم." وی گفت: "هرکسی که به دنبال محل است باید از صاحبخانه سؤال کند که چه نوع برنامه ای برای برنامه ریزی محل ارائه داده است و با شورای محلی بررسی کند تا اطمینان حاصل کند که به شما امکان می دهد یک داروخانه با فروش از راه دور کار کنید.

 

"شما ممکن است نیاز به ارائه یک برنامه ریزی برنامه داشته باشید یا از شورای محلی تأیید رسمی بخواهید که محل ممکن است به روشی که شما می خواهید استفاده شود. صاحبخانه همچنین به احتمال زیاد می خواهد بداند که چه نوع مشاغل از محل کار خود فعالیت خواهد کرد. "

 

قرارداد توزیع NHS

درخواست موفقیت در قرارداد توزیع NHS یک مؤلفه اساسی مدل کسب و کار برای اکثر داروخانه های فروش از راه دور خواهد بود. دالی هشدار می دهد: "بسیاری از برنامه های داروسازی اینترنتی امتناع می ورزند زیرا متقاضیان تمام اطلاعات لازم را درمورد برنامه خود ارائه نمی دهند یا بدتر از آن اطلاعاتی را ارائه می دهند که نشان می دهد آنها حتی مطابق مقررات عمل نمی کنند. به گفته وی ، مشکل اصلی متقاضیان ، مقررات 25 (2) (ب) است - که بیان می کند NHS باید از درخواست خودداری کند ، مگر اینکه رضایت داشته باشد که روشهای داروخانه تضمین می کند: ارائه بدون وقفه خدمات اساسی در زمان افتتاح. ساعت از محل به افراد در هر نقطه در انگلستان که درخواست آنها؛ و ارائه ایمن و مؤثر از آن خدمات بدون تماس حضوری بین شخصی که این خدمات را دریافت می کند (چه از طرف خودشان یا از طرف شخص دیگری) و کارکنان داروخانه.

 

دالی می افزاید: "متقاضیان اغلب سؤال می کنند که آیا ذکر" مراحل داروخانه "به این معنی است که تیم محلی می خواهد روشهای استاندارد عملکرد را ببیند." آنها ممکن است انجام دهند. به نظر می رسد که هر تیم منطقه ای در انگلیس قوانین مختلف را تفسیر می کند. حتی در درون تیمها ، اعضای جداگانه کارمندان می توانند امور متفاوت را تفسیر کنند. ما نمونه هایی از دو درخواست یکسان را مشاهده کرده ایم که به دو تیم منطقه مختلف ارسال شده است که یکی در آن تصویب شد و دیگری امتناع کرد. با این حال ، از آنجا که ارسال درخواست 750 پوند هزینه دارد ، ارزش آن را دارد که بار اول آن را دریافت کنید. "