سفارش تبلیغ
صبا ویژن

13 ویژگی یک فروشگاه آنلاین (بخش دوم)

عکس با وضوح بالا و / یا فیلم

یک مطالعه توسط Invodo نشان داد که 92.6? از مصرف کنندگان ادعا می کنند که تصاویر از مهمترین فاکتورهای تأثیرگذار بر تصمیمات خرید هستند. اگرچه بیشتر افراد قبل از خرید آنها نیاز به لمس کالاهای فیزیکی دارند ، اما عکسهای محصول عالی در صفحه محصول تجارت الکترونیکی بهترین چیز بعدی است (علاوه بر بررسی های فوق).


عکس هایی که نمایش می دهید باید با وضوح بالا اما بهینه شده باشند تا در سرعت بار سایت تأثیر نگذارد. علاوه بر این ، عکس ها همچنین باید بزرگنمایی شوند تا افراد بتوانند جزئیات را مشاهده کنند. اما عکس ها نباید تنها انواع رسانه تجارت الکترونیکی باشند که به اشتراک می گذارید. ویدیو نیز مفید است. با توجه به Invodo:


  • بینندگان ویدیو 1.7 برابر بیشتر احتمال خرید دارند
  • بسیاری از خریداران حداکثر 4 برابر فیلم های محصول را به توضیحات متن ترجیح می دهند
  • سایتهایی که دارای فیلم در اکثر صفحات محصول هستند ، نسبت به سایتهایی که دارای ویدئو در چند صفحه محصول هستند ، دارای میانگین سفارش 68? بالاتر هستند
  • 80? از هزاره ها هنگام تحقیق در مورد تصمیم خرید ، محتوای ویدیویی را در نظر می گیرند
  • 7 از 10 هزار ساله احتمالاً هنگام خرید آنلاین ویدیوی یک شرکت را تماشا می کنند
  • ویدیو همچنین در رتبه بندی سئو صفحه از آنجایی که رقابت کم در رابطه با این نوع رسانه وجود دارد ، کمک می کند.


ویژگی های امنیتی

سایت های تجارت الکترونیک اهداف اصلی برای مجرمان سایبری هستند ، که می توانند اطلاعات حساس شما و همچنین مشتریان شما را دزدی کنند.


با یک پلت فرم ایمن تجارت الکترونیکی که از HTTPS و SSL پشتیبانی می کند ، شروع کنید و امکان پرداخت و پرداخت مطمئن را فراهم می کند. این یک خصوصیت مهم تجارت الکترونیکی است ، زیرا Google Chrome اکنون به سایتهایی که اطلاعات حساس را جمع آوری می کنند نیاز به HTTPS دارد - علامت گذاری به کسانی که غیر امن نیستند.


سایر ویژگی های امنیتی مورد نیاز عبارتند از:

  • تأیید هویت دو عاملی: با نیاز به نام کاربری / رمز عبور و یک کد تولید شده از طریق سیستم از طریق ایمیل یا متن ، یک لایه امنیتی اضافی اضافه می کند
  • فایروال: دیواری که ترافیک مخرب را مسدود کرده و اجازه عبور و مرور مجاز را می دهد
  • Hubspot در مورد انواع ویژگیهای امنیتی تجارت الکترونیکی سایر ملاحظات اساسی را به اشتراک می گذارد.


سئو

شما می توانید بدون توجه به ویژگی داخلی ، بر سئوی وب سایت تجارت الکترونیک خود تأثیر بگذارید ، اگرچه برخی سیستم عامل ها از یک پایه بهتر از سایرین استفاده می کنند.


سئو بسیار گسترده و چند وجهی است ، شامل معماری سایت ، سئو در صفحه ، سئو فنی ، ساخت لینک ، محتوا و موارد دیگر. گزینه های تجارت الکترونیکی مناسب برای جستجوگرها وجود دارد ، اما بستر های نرم افزاری تجارت الکترونیکی راهنمایی عمیقی را برای انتخاب های برتر ارائه می دهند.


ادغام رسانه های اجتماعی

ادغام رسانه های اجتماعی همیشه در مورد تجارت الکترونیکی اولویت نداشته است. این کار با دکمه های اشتراک اجتماعی شروع شد ، سپس به استفاده از Social به عنوان راهی برای ورود کاربران به حساب های خود تبدیل شد. این مؤلفه های اجتماعی می توانند به سئو خارج از صفحه کمک کنند.


با داشتن ویژگی های جدید اجتماعی مانند پین های قابل خرید Pinterest و فید قابل خرید اینستاگرام ، فشار دادن محصول به خارج از فروشگاه تجارت الکترونیکی شما آسان تر می شود. هنگامی که آنهایی که در حال فیدهای اجتماعی خود هستند ، پین یا پست اینستاگرام شما را می بینند و روی آن کلیک می کنند ، برای تکمیل خرید به سایت شما هدایت می شوند.

قابلیت های سایت عضویت

امکان افزودن حساب مشتری به فروشگاه تجارت الکترونیکی شما توسط:


  • جمع آوری اطلاعات مشتری (بنابراین می توانید برای فروش تبلیغات تبلیغاتی در مواد تبلیغاتی و سایر معاملات ویژه برای آنها ارسال کنید)
  • سهولت دسترسی به مشتری دفعه بعد چیزی را خریداری می کند (تشویق تجارت تکرار)
  • امنیت حساب را برای معاملات فراهم کنید
  • برخی از سیستم عامل های تجارت الکترونیکی از قبل دارای این قابلیت داخلی هستند ، اما اگر وب سایت را از ابتدا می سازید ، مهم است که این قابلیت را وارد کنید.


پشتیبانی مشتری

پشتیبانی مشتری یکی از مهمترین انواع ویژگی های تجارت الکترونیکی است که برای موفقیت فروش آنلاین در نظر گرفته شده است. برخی از سیستم عامل های تجارت الکترونیکی عملکردهای مرتبط را به عنوان بخشی از یک بسته ارائه می دهند (که ماهانه یا سالانه آن را می پردازید) ، اما اگر وب سایت خود را از ابتدا ایجاد می کنید ، می خواهید به راه حل های چت زنده بپردازید.


چت زنده یک راه حل فوق العاده مناسب برای ارائه خدمات به مشتریان است ، زیرا دسترسی فوری به مشتریان را در اختیار شما قرار می دهد. زمان انتظار نیز معمولاً کوتاهتر از مرکز مکالمه است و مشتریان و نمایندگان چت زنده می توانند ضمن شرکت در یک گفتگوی زنده چند وظیفه ای را انجام دهند.


42? از مشتریان گفتند چت زنده روش پشتیبانی مطلوب آنهاست. به همین ترتیب ، 63? از مشتریان گفتند که آنها به احتمال زیاد به وب سایتی بازگشتند که چت زنده ارائه می داد.


چت زنده همچنین به شرکتها کمک می کند تا هزینه های خدمات مشتری خود را کاهش دهند. بر خلاف تماس های صوتی ، که حداقل به یک نماینده خدمات مشتری اختصاص داده شده در هر تماس مشتری نیاز دارند ، اپراتورهای چت زنده می توانند به سؤالات چندین مشتری به صورت یکجا و بدون آسیب به کیفیت تعامل آنها پاسخ دهند.


علاوه بر این ، چت زنده همچنین به پیشرفت خرید مشتری کمک می کند. 38? از مشتریان می گویند که در نتیجه یک جلسه چت زنده ، خریدی انجام داده اند.


مجموعه ای از سیاست های پاک

شفاف بودن با سیاست ها به افزایش اعتماد به فروشگاه اینترنتی شما کمک می کند. این مجموعه از دستورالعمل هایی را که شما به آنها رعایت می کنید ، به اطلاع مشتریان می رساند و به مشتریان اطمینان می دهد که در صورت نیاز به چیزی ، همیشه می توانند در مورد آن سؤال کنند.


این سیاست ها را در فروشگاه تجارت الکترونیکی خود لحاظ کنید:


  • سؤالات متداول: خریدهای پیچیده تر نیاز به اطلاعات دقیق دارند و به جای پاسخ دادن دوباره به همان سؤالات مشابه ، سعی کنید سؤالات متداول را در یک صفحه عمومی جمع کنید.
  • سیاست های برگشتی و تبادل: همیشه هنگام سفارش آنلاین ، به خصوص هنگام خرید محصولاتی که در اندازه های مختلف عرضه می شوند ، خطری وجود دارد. یک صفحه بازده مهم است زیرا:
  • حداقل 30? از کالاهایی که بصورت آنلاین سفارش داده شده اند بازگردانده می شوند
  • 34? از خریداران توسط سیاست های بازگشت دشوار کنار گذاشته شده اند
  • 67? از خریداران قبل از خرید ، صفحه بازده را چک می کنند
  • اگر فرآیند بازگشت محصول آسان باشد ، 92? از مصرف کنندگان دوباره خرید خواهند کرد

خط مشی رازداری: یک سیاست حفظ حریم خصوصی به شما این امکان را می دهد تا به شما اطلاع دهند که داده های آنها را به اشتراک نمی گذارید. این برای آرامش خاطر آنهاست. علاوه بر این ، این قوانین برای وب سایت های تجارت الکترونیکی لازم است.

هزینه و گزینه های حمل و نقل: هزینه های غیر منتظره حمل و نقل علت شماره 1 سبد خرید رها شده است ، بنابراین اطلاعات حمل و نقل درجایی که مشتریان شما می توانند آن را مشاهده کنند بسیار مهم است (معمولاً یک بنر در بالای صفحه). وب سایت هایی که حمل و نقل رایگان را تبلیغ می کنند مشتریانی را جذب می کنند که در هر سفارش 30? بیشتر هزینه می کنند. در یک یادداشت مرتبط ، اطلاعات حمل و نقل شما نباید فقط در یک مکان قرار داشته باشد ، بنابراین اطلاعات مربوطه را هنگام پرداخت تکرار کنید. داشتن یک ماشین حساب هزینه حمل و نقل بر اساس کد پستی هنگام پرداخت به جلوگیری از شوک کمک می کند.

در یک یادداشت آخر ، دسترسی به این سیاست ها و خواندن آن آسان باشد.


صفحه تماس

وقتی نوبت به کار یک فروشگاه آنلاین می رسد ، هیچ چیز اطمینان بیشتری به مشتریان نمی دهد که به یک صفحه تماس حرفه ای به نظر می رسد به وب سایت قابل اعتماد باشد. این واقعیت بیشتر در هنگام فروش محصولات فنی یا گران قیمت با کیفیت بالا است.