سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه راه اندازی داروخانه اینترنتی | سری اول

496 وب سایت داروسازی با فروش از راه دور در حال حاضر در انگلستان ثبت شده اند. داروخانه هایی که می خواهند داروخانه آنلاین خود را راه اندازی کنند ، باید بدانند؟

علاقه داشتن به داروخانه خود را؟ شما می توانید یکی از موجود را خریداری کنید. شما باید چندین برابر سود خالص آن را برای سرقفلی مشاغل پرداخت کنید اما پس از یک دهه شعار سخت برای پرداخت وام بانکی ، تجارت و تمام سود آن به دست شما خواهد رسید.

 

اگر این هزینه اولیه خاموش است ، می توانید یکی را از ابتدا تنظیم کنید. با این حال ، هر کسی که می خواهد یک داروخانه را باز کند که نسخه های NHS را نادیده بگیرد ، باید به تیم محلی NHS انگلیس خود مراجعه کند تا در لیست داروهای محلی قرار گیرد. برای یک داروخانه سنتی آجر و ملات ، نیاز به آن را توجیه می کنید.

 

 

 

 

 

برای یک داروخانه اینترنتی ، شما این کار را نکنید. بنابراین آیا این یک فرصت شغلی است که ارزش آن را در نظر دارد و متقاضیان هنگام راه‌اندازی باید چه مواردی را در نظر بگیرند؟

 

نادرست

اصطلاح صحیح برای یک "داروخانه اینترنتی" در واقع یک داروخانه "فروش از راه دور" است ، توضیح می دهد که کونور دالی ، یک داروساز و وکیل ، و یک شریک در شرکت مشاوره Rushport Advisory. این شرکت با طیف گسترده ای از پیمانکاران داروخانه در مورد چگونگی تأمین مجوز برای افتتاح داروخانه های اینترنتی مشاوره می کند ، و روش های استاندارد استاندارد را برای آنها می نویسد. وی توضیح می دهد: "اصطلاح" فروش از راه دور "از این واقعیت ناشی می شود که هیچگونه تماس چهره به چهره بین بیماران و کارکنان داروخانه برای ارائه خدمات ضروری وجود نخواهد داشت." "برخلاف تصور عموم ، بیماران مجاز به دسترسی به داروخانه هستند اما فقط برای خدمات غیر ضروری - به عنوان مثال ، داروها از بررسی ها استفاده می کنند (MURs)."

 

چنین مجموعه ای می تواند معضلات اخلاقی ایجاد کند. دالی می گوید: "اگر یک بیمار همزمان با دریافت MUR یک نسخه تجویز کند ، کارکنان داروخانه موظفند آن را رد کنند زیرا این مغایر با شرایط خدمات آنها است." "این امتناع از دفع دارو برای یک داروساز حرفه ای بسیار عجیب است.

 

ایجاد یک برنامه تجاری

دالی می گوید: "داروخانه های اینترنتی باید برای هر کسی در انگلستان داروهای ضد نسخه تهیه کنند." "با این وجود ، در واقعیت ، بیشتر منطقه محلی خود را برای تجارت هدف قرار می دهند." وی توضیح می دهد اگر شخصی با تجویز داروخانه وارد داروخانه شود باید معطوف شود اما اگر داروخانه در نیوکاسل واقع شده باشد و شخصی در کرن ویل به شما یک نسخه ارسال کند در آن صورت داروخانه نمی تواند آن را رد کند و باید آن را به صورت رایگان به بیمار تحویل دهد. شارژ (مراجعه کنید به: "ثبت داروخانه با فروش از راه دور").

دالی می افزاید: "داروخانه های اینترنتی وجود دارند که بطور مرتب بیش از 10،000 مورد در ماه توزیع می کنند." وی افزود: "بیشترین اختلاف در بیش از 50،000 مورد در هر ماه وجود دارد ، بنابراین در صورت صحیح گزاره کسب و کار می توان حجم بالایی از موارد را صادر کرد. اما نکته ای نیست که فقط یک داروخانه و وب سایت راه اندازی کنید و فکر کنید که نسخه ها به صورت خودکار شروع به جاری شدن سیل می کنند - آنها نمی توانند. "

 

به محض راه اندازی داروخانه اینترنت شما ، باید روشی برای دریافت داروهای تجویزی به بیماران داشته باشید. یان اشبی ، سرپرست داروخانه برای PCPDirect.co.uk ، می گوید که حدود 95? از نسخه های وی توسط رانندگان زایمان شاغل در تجارت وی به بیماران محلی تحویل داده می شود. بقیه نیاز به ارسال از طریق پیک یا پست ثبت شده دارند. وی می تواند به این معنی باشد که یک داروساز برای ارسال 28 قرص آسپیرین توسط رویال میل باید 7 پوند هزینه کند.

 

طبق اعلام شورای عمومی داروسازی (GPhC) ، در حال حاضر 496 وب سایت وجود دارد که به 453 محل داروخانه در انگلستان ثبت شده اند ، بنابراین در حال حاضر انتخاب زیادی در دسترس مشتریان است. اگر چیزی را پیشنهاد کنید که دیگران آن را انجام ندهند ، شانس موفقیت شما در کسب و کار افزایش می یابد.

 

"Ashby توصیه می کند:" سعی کنید خود را به عنوان یک محصول طاقچه بیابید ، زیرا این امر باعث می شود تا تجارت شما از جمعیت متمایز شود. با شروع تجارت اینترنتی ، شریک تجاری وی یک صابون طبیعی ساخته شده با استفاده از آب چشمه یورکشایر را شناسایی کرد. آنها انحصاری با تولید کننده محصول را تضمین می کردند و این توافقنامه برای هر دو تجارت برنده بوده است - افزایش فروش صابون هنگام ترسیم ترافیک اینترنت بیشتر به وب سایت Ashby.

 

وی گفت: "همچنین شما باید بهترین راه برای تبلیغ خدمات خود را تصمیم بگیرید - این ممکن است از طریق پرتاب اعلامیه یا تبلیغات در مطبوعات محلی باشد. بنابراین ، با دقت فکر کنید که آیا بازاری در منطقه شما وجود دارد یا خیر. "

 

خانه های مراقبتی مخاطبی هستند که می توانند با استفاده از داروخانه فروش از راه دور به عنوان روشی برای دریافت سریع شماره های نسخه مورد هدف قرار گیرند. این تاکتیکی است که اشبی از آن استفاده کرده است ، اما با کمال اطمینان ، وی هشدار می دهد: "آنها ارزش خود را می شناسند و در ازای تغییر برای استفاده از خدمات شما خواستار چیزی هستند. ما همچنین اغلب با درخواست اواخر عصرانه برای آنتی بیوتیک های فوری مواجه هستیم. آیا شما آماده ارائه سطح خدمات استثنایی هستید؟ "