سفارش تبلیغ
صبا ویژن

20 راز یک فروشگاه آنلاین موفق | سری اول

20 راز یک فروشگاه آنلاین موفق

آیا رازهایی برای یک فروشگاه آنلاین موفق وجود دارد؟ امروزه ، اینترنت به طور گسترده پرجمعیت است و تعداد بیشتری از افراد به صورت آنلاین خرید می کنند ، بنابراین هر مشاغل باید یک فروشگاه آنلاین داشته باشد. اما در واقع داشتن فروشگاه آنلاین اگر شناخته شده نباشد ، فایده ای ندارد. برای به دست آوردن فروش شما باید مشتریان خود محصولات خود را بشناسید. یعنی نه تنها به داشتن فروشگاه مجازی احتیاج دارید ، بلکه وجود حضوری پررنگ در اینترنت برای جلب مشتریانی که به آنچه باید بفروشید علاقه مند است نیز ضروری است.

 

20 نکته برای یک فروشگاه آنلاین موفق

1. طراحی بصری و جذاب

به همان اندازه داشتن یک محصول خوب و خدمات مناسب به مشتری مهم این است که فروشگاه آنلاین شما از یک طراحی ساده در عین حال شهودی و جذاب برخوردار باشد. بدون آن ، به سختی مشتری خواهید گرفت. مطالعات اخیر نشان می دهد که 93? از خریداران ، بصری را یکی از مهمترین عوامل هنگام خرید آنلاین می دانند.

 

 

بنابراین ، استخدام کارشناسان طراحی وب سایت برای عملکرد روان یک فروشگاه اینترنتی جذاب و ضروری ضروری است. آخرین چیزی که می خواهید این است که فروشگاه آنلاین شما بدون هیچ دلیل مشخصی کار خود را متوقف کند یا بیش از حد سنگین در طراحی باشد که مشتریان شما را از آن دور کند ، درست است؟

 

 

به یاد داشته باشید که هرچه وب سایت شما بیشتر گیج کننده و پر از اطلاعات بصری باشد ، تجربه مشتری شما بدتر خواهد شد ، که مطمئناً منجر به خروج افراد از فروشگاه شما خواهد شد.

 

2. صفحه درباره

وقتی یک فروشگاه آنلاین جدید است ، یا خریدار احتمالی به سادگی هنوز آن را نمی داند ، مطمئناً ، آنها می خواهند درباره مارک تجاری بیشتر بدانند ، حتی مطمئن شوند که آیا آن ایمن نیست. اینجاست که صفحه "درباره" وارد می شود ، جایی که داستان ، تجارت و محصولات شما باید در آن گنجانده شود و همچنین آنچه شما را از دیگران متمایز می کند.

 

 

توجه به این نکته مهم است که اگر مشتری یا مشتری بالقوه صفحه About را باز می کند ، به این دلیل است که از قبل به طریقی به برند علاقه مند شده اند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که در این صفحه تمام اطلاعات مهم برای ایجاد وفاداری مشتری فراهم شده است.

 

 

اگر صفحه تماس ندارید ، همیشه یک ایمیل ، آدرس ، دسترسی به شبکه های اجتماعی قابل مشاهده و در صورت لزوم برای تماس فوری با مشتریان خود چت کنید.

 

 

اطلاعات باید شفاف و گسترده نباشد. این روزها ، زمان با ارزش ترین چیز برای ما است و اگر صفحه خسته کننده باشد ، احتمال از دست دادن فروش شما بیشتر است.

 

3. پشتیبانی خوب مشتری

آخرین چیزی که هر مشتری می خواهد این باشد که احساس کند پس از خرید خود رها شده است. بنابراین اگر مشکلی در مورد آن وجود دارد یا مشتری به سادگی می خواهد آن را تعویض یا برگرداند ، بسیار مهم است که پشتیبانی مشتری شما به روشی مثال زدنی کار کند. خدمات خوب مشتری نه تنها باعث ایجاد وفاداری به مشتری می شود بلکه به شما امکان می دهد تجربه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. در نتیجه ، مشتریان بالقوه ای کسب می کنید.

 

مطالعات نشان می دهد که وقتی گپ پشتیبانی مشتری وجود دارد ، تبدیل فروش حدود 10? رشد می کند. بنابراین ، بله ، بهترین گزینه داشتن چت 24 ساعته است که در آن کاربر می تواند تمام س questionsالات را با تضمینی که کارمند به وی در حل آن کمک می کند ، بپرسد. اگر قادر به ارائه این سرویس به صورت 24 ساعته نیستید ، لطفاً اطمینان حاصل کنید که این سرویس حداقل در ساعات طولانی کار از 9 صبح تا 8 شب در دسترس خواهد بود.

 

همیشه به یاد داشته باشید که پشتیبانی خوب مشتری برای یک فروشگاه آنلاین موفق ضروری است زیرا باعث بازگشت شما می شود و حتی مشتریان بیشتری را با خود به همراه می آورد.

 

4. گزینه های پرداخت

موفقیت یا عدم موفقیت یک فروشگاه آنلاین نیز در مورد روش پرداختی است که شما ارائه می دهید. این به این دلیل است که آخرین اتفاقی که می تواند بیفتد این است که مشتری برای پرداخت پول به صندوق بیاید و گزینه پرداخت مناسب او را نداشته باشد. بنابراین ، از کارت های اعتباری سنتی ، بدهی مستقیم ، PayPal یا MBWay ، فراموش نکنید که امکان تولید مرجع برای پرداخت در دستگاه خودپرداز وجود دارد ، تهیه روش های مختلف پرداخت بسیار مهم است.

 

5. شبکه های اجتماعی

 

اگر برند شما هنوز در شبکه های اجتماعی حضور ندارد ، شما یک اشتباه بسیار جدی مرتکب می شوید. شبکه های اجتماعی ابزاری بسیار قدرتمند برای ایجاد ترافیک و ارتقا تجارت شما هستند. بی توجهی به آنها تصمیم بدی است. حضور پررنگ در فیس بوک ، اینستاگرام یا Pinterest تضمین کننده مشتریان و مشتریان بالقوه است.

 

دلیل این امر این است که ، علاوه بر تبلیغات و قابلیت هدف گذاری (امکان پرداخت هزینه فروشگاه شما فقط توسط افرادی که ظاهراً به محصولات شما علاقه مند هستند) ، حضور پررنگ در شبکه های اجتماعی باعث ایجاد اعتبار می شود. افشای مرتبط با اعتبار دو ابزاری هستند که از هر کسب و کاری استفاده می کنند.

 

 

شما علاوه بر ایجاد محتوای خوب در صفحات رسانه های اجتماعی برند خود ، باید با تأثیرگذارهای معتبر همکاری کنید و در تبلیغات پولی و هدفمند سرمایه گذاری کنید تا محصول خود را در معرض دید افرادی قرار دهید که به احتمال زیاد آن را دوست دارند و به همین دلیل ، مشتری شما می شوند.

 

 

با این حال ، ما می دانیم که مدیریت شبکه های اجتماعی می تواند طاقت فرسا و حتی پیچیده باشد ، بنابراین پیشنهاد می کنیم برای جذب مشتری بیشتر در فروشگاه آنلاین خود ، کمک حرفه ای استخدام کنید که این امر به فروش تبدیل می شود.