سفارش تبلیغ
صبا ویژن

20 راز یک فروشگاه آنلاین موفق | سری دوم

6. وبلاگ داشته باشید

داشتن یک وبلاگ مرتبط با برند خود که در آن کنجکاوی ها ، اخبار یا تبلیغات را به اشتراک می گذارید ، فرصت خوبی برای ایجاد بازدید بیشتر به فروشگاه آنلاین شماست. روی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود و مقالات جالبی که خواندن آنها جذاب است شرط ببندید. اگر مردم آنچه را که می خوانند دوست دارند ، به احتمال زیاد از فروشگاه آنلاین و خرید شما بازدید می کنند. وقت آن است که برای اندازه گیری نتایج و درک اینکه چه چیزی برای کسب و کار شما بهتر است ، کمک حرفه ای بخوانید یا استخدام کنید.

 

7. به مشتریان خود صدا دهید

با ایجاد جا برای نظرات مشتریان خود ، اعتبار برند را افزایش دهید. داشتن فضایی در صفحه هر کالایی که مشتریان بتوانند نظر خود را اعلام کنند و یک علامت گذاری روی مقاله نه تنها به سایر مشتریان بالقوه در هنگام انتخاب کمک می کند بلکه به شما در افزایش اعتبار برند خود کمک می کند. یک روش خوب برای تشویق مشتریان به ارائه نظرات ، ارائه کد تخفیف یا تبلیغات ویژه به آنها است. به یاد داشته باشید: بازخورد خوب یک روش عالی برای فروش بیشتر و ایجاد اعتماد با مشتریان و مشتریان بالقوه است.

 

8. بهینه سازی وب سایت برای سئو

یکی از مهمترین نکات برای داشتن یک فروشگاه آنلاین موفق ، مربوط به جستجوگرها - بهینه سازی موتور جستجو است که به شما امکان می دهد سایت در نتایج برتر موتور جستجو بهینه شود. اگر ترافیک ندارید داشتن یک فروشگاه اینترنتی جذاب و دیدنی فایده ای ندارد ، درست است؟

 

 

استفاده از کلمات کلیدی خاص ، به عنوان مثال عناوین خاص اما جذاب و توضیحات دقیق ، برای نشان دادن در اولین نتایج جستجو مربوط به محصولات شما بسیار مهم است. باور کنید هرچه فروشگاه شما بیشتر نمایان شود بازدید کننده بیشتری خواهد داشت و در نتیجه فروش بیشتری خواهد داشت. فقط بدانید که چگونه SEO را به درستی در وب سایت خود اعمال کنید.

 

 

اگر از بهینه سازی SEO ناراحت هستید ، با Shopsail صحبت کنید. تیم ما برای کمک به شما در داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق در دسترس است.

 

9. یک سایت پاسخگو ، لطفا

بیشتر و بیشتر مردم به صورت آنلاین خرید می کنند. فقط در سال گذشته ، تخمین زده می شود که 30? از مصرف کنندگان از طریق دستگاه تلفن همراه خرید داشته باشند و انتظار می رود تا سال 2020 این میزان به 45? برسد. بنابراین داشتن یک سایت پاسخگو ، که بدون توجه به اندازه صفحه نمایش یکسان به نظر می رسد ، برای شما در فروش بیشتر مهم است. اگر سایت شما برای موبایل مناسب نباشد ، محکوم به شکست می شوید. وقت آن است که به شما بگوییم تمام فروشگاههای فروشگاه دارای طراحی پاسخگو و کاربردی هستند.

 

10. به معیارها توجه کنید

دانستن اینکه ترافیک شما از کجا ناشی می شود ، مدت زمان حضور افراد در سایت شما بیشتر است ، کدام صفحات بیشترین بازدید را دارند و سایر داده ها برای شما مهم است که یک استراتژی بازاریابی دیجیتال را تنظیم کنید که به شما امکان می دهد به طور موثرتری به مخاطبان خود برسید. Google Analytics را بهترین دوست خود قرار دهید.

 

11. کاری که رقبا انجام می دهند

درک اینکه سایر فروشگاه های آنلاین صنعت شما چه فروشی یا کاری انجام می دهند ، ضروری است تا بدانید چه کاری می توانید در تجارت خود بهبود ببخشید. جای تعجب نیست که مصرف کنندگان تمایل دارند قیمت ها ، روش های حمل و نقل ، گزینه های پرداخت و همه چیز را با یکدیگر مقایسه کنند. بنابراین تکالیف خود را انجام دهید ، آماده باشید و بله ، از رقابت خود الهام بگیرید. تأکید می کنیم: الهام بگیرید.

 

به بهترین وجهی که در مورد فروشگاه های رقیب فکر می کنید ... هرگز کسی را کپی نکنید. مارک شما دارای هویت است و باید به آن وفادار باشید. فقط تغییراتی را که فکر می کنید منجر به خدمات بهتر مشتری ، در نتیجه آگاهی بیشتر ، مشتری بیشتر و فروش بیشتر شود ، اجرا کنید.