سفارش تبلیغ
صبا ویژن

20 راز یک فروشگاه آنلاین موفق | سری سوم

12. فقط عکس های با کیفیت

انسان فوق العاده بصری است و بنابراین برای موفقیت در یک فروشگاه آنلاین مهم است که عکس های محصول زیبا ، جذاب و البته با کیفیت باشد. مشتری شما باید واقع بینانه ترین ایده را درباره محصولی که می خرد داشته باشد ، بنابراین هرچه جزئیات عکس ها بیشتر باشد ، احتمال خرید آنها نیز بیشتر است. از این نظر ، داشتن یک ابزار بزرگنمایی عکس بسیار مهم است.

 

 

اگر می توانید یک فیلم کوتاه از محصولات خود قرار دهید ، بسیار عالی خواهد بود زیرا به شما اجازه می دهد تا برای مقالاتی مانند لباس یا کفش ، حرکت قطعات ، جزئیات و نحوه متناسب بودن آنها ، محصولات خود را ببینند. واقعیت این است که هرچه عکس ها جذاب تر و با جزئیات بیشتری باشند ، نرخ تبدیل آنها نیز بالاتر است. بنابراین ، روی عکس های خوب سرمایه گذاری کنید.

 

13. معاملات خوب

انجام تبلیغات غافلگیرانه ، ارسال کد تخفیف به مشتریان وفادار ، یا ترویج ابتکاراتی مانند ارسال هدیه برای سفارش ، انگیزه هایی است که علاوه بر خوشحالی مشتری یا مشتری بالقوه ، وفادار و ایمن نیز هستند. جریان فروش پایدار. حاشیه ها را خوب محاسبه کنید و گهگاه تخفیف بدهید.

 

14. حمل و نقل را ارائه دهید

حمل و نقل رایگان یکی از جذاب ترین فاکتورها برای خرید یک مشتری است. بنابراین حتی اگر نمی توانید هزینه ارسال را در همه سفارشات ارائه دهید ، محدودیت ارزشی را تعیین کنید که حمل و نقل از آن رایگان باشد. نه تنها مشتری های بیشتری خواهید برد ، بلکه همچنان می توانید فروش بیشتری داشته باشید زیرا برای دریافت حمل و نقل رایگان ، افراد چیزهای بیشتری به سبد خرید خود اضافه می کنند و در نهایت خرید بیشتری انجام می دهند.

 

15. تشویق به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

ما قبلاً در مورد اهمیت شبکه های اجتماعی به شما گفتیم. سطح دیگری نیز وجود دارد: دکمه های اشتراک گذاری را در فروشگاه آنلاین در دسترس شبکه های اجتماعی بزرگ مانند فیس بوک ، اینستاگرام یا واتس اپ قرار دهید و گسترش محصولات خود را تشویق کنید. در عین حال ، مهم است که همیشه به نظرات و س customerالات مشتری خود پاسخ دهید و به عنوان مثال ، با مارک های دیگر مشارکت داشته باشید تا در مورد تبلیغات خود بیشتر تبلیغ کنید.

 

16- از بازاریابی ایمیلی به نفع خود استفاده کنید

کانال ایمیل بسیار مهم است زیرا به عنوان یک مسیر مستقیم به مشتری شما عمل می کند. بنابراین ، شما باید فضای لازم را در فروشگاه آنلاین خود داشته باشید تا افراد بتوانند در خبرنامه شما مشترک شوند. برای دریافت مخاطبین بیشتر ، به عنوان مثال 10? تخفیف به کسانی که با ایمیل خود ثبت نام می کنند ، ارائه دهید. تبلیغات ، اخبار ، نکات مربوط به محصول خود ، تخفیف های انحصاری و موارد دیگر را ارسال کنید. هرچه بانک اطلاعاتی شما بزرگتر و قابل اطمینان تر باشد ، میزان تبدیل بیشتر می شود.

 

17. بازگشت و مبادلات ساده

پیچیده نباشید. هرچه روند بازگشت و مبادله محصولات راحت تر باشد ، مشتریان شما وفادارتر می شوند. بنابراین ، یک فرآیند سریع و آسان ایجاد کنید و در صورتی که فرد محصول را دوست ندارد و می خواهد آن را پس دهد ، پول خود را پس بگیرید.

 

18. دست خود را در انبار از دست ندهید

برای داشتن یک فروشگاه آنلاین موفق ، باید به محصولات بسیار توجه کنید و ابزار خوبی برای ادغام سهام با فروشگاه آنلاین داشته باشید. برای تعیین موجودی کالا و همچنین داشتن گزینه های خودکار لجستیکی ، باید به جریان فروش توجه کنید تا روند کار ساده باشد.

 

19. استراتژی بازاریابی دیجیتال

داشتن یک استراتژی بازاریابی دیجیتال کاملاً مشخص و میان مدت بسیار حیاتی است. زیرا هرچه جزئیات استراتژی شما بیشتر باشد ، برنامه های شما برای دستیابی به آن برنامه ریزی بیشتری خواهد داشت و در پایان ، همه چیز با موفقیت بیشتر منعکس می شود. بنابراین ، برنامه بازاریابی دیجیتال را اتلاف وقت ندانید. برعکس. برنامه بازاریابی ستون مهره ای تجارت شماست.

 

20. مغازه

در Shopsail ما یک تیم از تکنسین های متخصص در زمینه های مختلف تجارت الکترونیکی داریم که می توانند به موفقیت کسب و کار شما کمک کنند. دریغ نکنید با ما مشورت کنید ما خوشحالیم که تجارت شما را به یک بندر خوب می بریم.