سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی هایی که فروشگاه های اینترنتی باید داشته باشند | سری اول

تقریباً 27? از مصرف کنندگان جهان از طریق اینترنت خرید می کنند .2 این بدان معناست که تقریباً 2 میلیارد نفر در جهان مرتباً از یکی از 24 میلیون فروشگاه آنلاین بازدید می کنند. 3 بدیهی است که در این شرایط ، رقابت بسیار زیاد است. به همین دلیل آگاهی از انتظارات مصرف کنندگان بسیار مهم است. دانستن اینکه ویژگی های فروشگاه آنلاین کاملاً ضروری است و این یک مورد خوب است ، اولین قدم برای دستیابی به یک فروشگاه تجارت الکترونیک موفق است.

 

 

ویژگی های فروشگاه آنلاین را باید داشته باشید

 

 

1. منوی ناوبری را با جستجوی در سایت و دسته های محصول پاک کنید

برای جذب مشتری ، وب سایت شما نه تنها باید چشم نواز باشد بلکه کاربر پسند نیز باشد. 25? از مصرف کنندگان خرید را کنار می گذارند زیرا ناوبری وب سایت را بیش از حد پیچیده می دانند. 4 به همین دلیل طرح شما باید شفاف باشد ، بخشهای منو به طور واضح تقسیم شده و پیمایش بصری باشد. مطمئن شوید که مهمترین دعوت به عمل - دکمه افزودن به سبد خرید - همیشه قابل مشاهده است. توجه ویژه ای به سازماندهی محصولات خود داشته باشید. آنها را به بخشها و زیرمجموعه ها ترجیحاً به چند روش مختلف تقسیم کنید. یافتن محصولات باید براساس مارک ، نوع محصول و دامنه قیمت آسان باشد. درج دکمه جستجوی در سایت فراموش نکنید. به شما این امکان را می دهد که مصرف کنندگان شما در عرض چند ثانیه آنچه را که دنبال آن هستند پیدا کنند.

2. شرح دقیق محصولات

مهم نیست که محصولات شما مشتریان شما چقدر عالی هستند ، این را نمی دانند مگر اینکه توصیف مناسب برای آنها ارائه دهید. این یکی از مهمترین و شگفت آورترین یکی از ویژگیهای مغازه های اینترنتی است که اغلب مورد غفلت قرار می گیرد. بنابراین به یاد داشته باشید: هر محصول باید توصیف واضح و گسترده ای داشته باشد! به خصوص اگر در مورد مواردی شبیه به هم مانند لپ تاپ صحبت کنیم. ممکن است فقط در جزئیات مانند RAM یا نوع کارت نمایش متفاوت باشند. در اینجا معمولا گزینه های گلوله بهترین گزینه هستند. آنها شفاف ، مختصر و سریع خوانده می شوند اما در عین حال آموزنده هستند.

 

"به احتمال زیاد مشتری های شما توضیحات مختصری از محصولات را می خوانند تا توصیف های طولانی."

 

 

 

3. عکس های محصول با کیفیت خوب با بزرگنمایی تصویر و عکسهای کوچک

توضیحات می تواند عالی باشد ، اما اگر هیچ مصرف کننده ای نتواند محصول را ببیند ، مشتری نخواهد شد. یک عکس تار و کوچک در واقع کافی نیست. به گفته فوربس ، 67? از مصرف کنندگان می گویند که تصویر هنگام انتخاب یک محصول "بسیار مهم" است. به همین دلیل این ویژگی یک ضرورت مطلق است. شما باید حداقل 3 عکس با کیفیت خوب داشته باشید ، محصول را از زوایای مختلف نشان دهید. وقتی نوبت به اندازه می رسد ، 600 پیکسل حداقل قابل قبولی است. همچنین اطمینان حاصل کنید که گزینه بزرگنمایی را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده اید تا بتوانند هر قسمت داده شده را مشاهده کنند. تصاویر کوچک نیز مهم هستند. آنها ناوبری بین محصولات را بسیار آسان می کنند.

 

4. فیلم های آزمایشی

بیایید صادق باشیم: امروزه تصاویر کافی نیستند. مصرف کنندگان انتظار دارند یک تجربه 3 بعدی داشته باشند بنابراین با نداشتن فیلم محصول به عنوان یکی از ویژگی های فروشگاه آنلاین ، آنها را ناامید نکنید. فیلم های نمایشی مصرف کنندگان را قادر می سازد تا با محصولات آشنا شوند. تجسم دقیق و نمایش ویژگی های مورد استفاده تصور استفاده از محصول را آسان تر کرده و در نتیجه مشتریان را به خرید ترغیب می کند. 57? از مصرف کنندگان اعتراف می کنند که فیلم های محصول باعث اطمینان بیشتر آنها در خرید می شود و احتمال بازگشت کالا کمتر است. 6 اما به یاد داشته باشید که فیلم های موجود در صفحه شما باید از کیفیت خوب ، یکپارچه ای زیبا و عاری از تبلیغات برخوردار باشند. بنابراین بهتر است YouTube را فراموش کرده و در یک راه حل تجارت الکترونیکی ویدیویی حرفه ای سرمایه گذاری کنید.