سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی هایی که فروشگاه های اینترنتی دارند | سری دوم

جعبه بررسی

راه دیگری که مصرف کنندگان می توانند در مورد محصولات یاد بگیرند خواندن نظرات و نظرات است. هیچ چیز بیشتر از توصیه های سایر مشتریان خوشحال کننده دلگرم کننده نیست. 63? از مشتریان به احتمال زیاد از سایتی که نظرات کاربران را دارد خرید می کنند. 7 دلیل این امر این است که بررسی ها باعث اعتماد بیشتر فروشگاه می شود. اگر به مشتریان اجازه می دهید در مورد محصولات نظر دهند ، کاملاً اعتقاد دارید که این محصولات خوب هستند. بله ، بررسی ها خطرناک است. باید توجه داشته باشید که برخی از آنها مثبت نخواهد بود ، اما باید با آنها به عنوان مشاوره رفتار کنید. با تشکر از بررسی های منفی ، شما می دانید که کدام محصولات را برداشت کنید و روی کدام یک از جنبه های کسب و کار خود کار کنید. بنابراین دریغ نکنید که جعبه بررسی را به عنوان یکی از ویژگی های فروشگاه آنلاین خود قرار دهید.

6. صفحه جذاب و آموزنده درباره ما با مشخصات تماس

اگر غول مانند Zalando یا Walmart نیستید ، به احتمال زیاد برخی از مصرف کنندگان در مورد قابل اعتماد بودن فروشگاه شما شک خواهند کرد. صفحه درباره ما فرصتی برای حل این شبهات است. تاریخچه مختصری از تجارت خود و حقایق اصلی مانند دفتر مرکزی ، مالکان و تاریخ تأسیس را ارائه دهید. حرفه ای باشید اما در عین حال خیلی رسمی نباشید. مصرف کنندگان می خواهند احساس کنند با افراد واقعی و دوستانه در تعامل هستند. به همین دلیل مفید خواهد بود اگر چند تصویر از کارمندان درج کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها همیشه مایل به کمک هستند. آخرین اما نه مهمترین ، اطلاعات تماس را فراموش نکنید. این یکی از بارزترین ویژگی های فروشگاه آنلاین است ، اما هنوز هم بسیاری از فروشگاه ها آن را فراموش می کنند.

 

"صفحه درباره ما اعتماد را جلب می کند ، به بازدید کنندگان شما اطمینان می بخشد و باعث می شود فروشگاه شما قابل اعتماد باشد. این به وب سایت شما چهره و داستان می بخشد. "

Mareva Jeandel ، فروشنده الکترونیکی

 

 

 

7. سوالات متداول

برای جلوگیری از پاسخگویی به سوالات اساسی و واضح مصرف کنندگان ، فراموش نکنید که یکی از مهمترین ویژگیهای فروشگاه آنلاین - بخش سQالات متداول را درج کنید. مدت زمان حمل و نقل چقدر است؟ قیمت آن چند است؟ سیاست بازگشت چیست؟ گزینه های پرداخت چیست؟ آیا حمل و نقل به خارج از کشور امکان پذیر است؟ اینها فقط چند سوال است که باید به آنها پاسخ دهید. س FAالات متداول را می توان به طور منظم با س questionsالاتی که اغلب با آنها روبرو هستید ، ارائه می شود. این امر نه تنها باعث می شود مشتریان بهتر آگاه شوند بلکه در وقت شما نیز صرفه جویی می شود. اطمینان حاصل کنید که پاسخ ها به وضوح و مختصر نوشته شده اند تا مصرف کنندگان شما ساعت ها به مطالعه آنها نپردازند.

 

. پاسخگویی موبایل

امروزه یکی از مهمترین ویژگیهای فروشگاه آنلاین پاسخگویی به تلفن همراه است. تجارت الکترونیکی موبایل تقریباً 50? از زمان خرید آنلاین در سه ماهه اول سال 2015 را به خود اختصاص داده است. 8 این بدان معناست که شما با عدم تطبیق سیستم عامل خود برای کاربران تلفن های هوشمند و تبلت ها ، آگاهانه بیش از نیمی از مشتریان بالقوه را رد می کنید. بنابراین مطمئن شوید که فروشگاه شما برای موبایل مناسب است. همه تصاویر ، فیلم ها و گزینه های پرداخت باید به راحتی در رایانه در دسترس باشند.

 روش های مختلف پرداخت

مصرف کنندگان فردی برداشت متفاوتی از بهترین و مطمئن ترین روش پرداخت دارند. با فراهم نکردن امکان انتخاب گزینه ای که بیشتر به مشتری مناسب باشد ، خطر از دست دادن او را دارید. برای طرفداران انتقال سنتی ، جزئیات حساب و فرم انتقال سیم به طور خودکار ایجاد شده را ارائه دهید. به هر حال توجه داشته باشید که بیشتر افراد درگاه های پرداخت یکپارچه مانند PayPal یا EBS را ترجیح می دهند. امروزه کاملاً باید از ویژگی های فروشگاه آنلاین برخوردار باشید. دروازه ای را انتخاب کنید که شامل محبوب ترین بانک ها و کارت های اعتباری در منطقه فروش شما باشد. فراموش نکنید که برخی از مشتریان وجه نقد را تحویل کالا ترجیح می دهند.