سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی هایی که فروشگاه های اینترنتی باید داشته باشند | سری سوم

گزینه پیگیری برای سفارشات

یک گزینه ردیابی ، مشتریان را قادر می سازد زمان ورود را پیش بینی کنند ، این امر خصوصاً در مورد پرداخت وجه نقد هنگام تحویل مناسب است. همچنین اگر محصولات در تحویل از بین بروند ، احساس امنیت را ایجاد می کند. بنابراین جای تعجب نیست که 79? از خریداران آنلاین با تحویل خود گزینه پیگیری را می خواهند. 9 این مورد نیز باید مورد نظر شما باشد زیرا باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. دیگر پاسخ نامه الکترونیکی و تلفنی از طرف مشتری که آیا محصول آنها قبلاً ارسال شده است ، نیست. بنابراین ، مطمئن شوید که گزینه ردیابی یکی از ویژگی های فروشگاه آنلاین شماست.

 

 

 

ویژگی های خوب خرید آنلاین

 

 

11. ماژول چت زنده

نوع دیگری از تماس که می توانید اطمینان حاصل کنید ماژول گپ زنده است. طبق تحقیقات Econsultancy ، گفتگوی زنده با 73? در مقایسه با 61? برای ایمیل و 44? برای تلفن ، بالاترین میزان رضایت از هر کانال خدمات مشتری را دارد. با این حال ، اگر تصمیم به گپ مستقیم دارید ، باید واقعاً از زنده بودن آن اطمینان حاصل کنید. اگر دسترسی به صورت شبانه روزی امکان پذیر نیست ، زمانی را که می توانید از آن گپ بزنید ، مشخص کنید. و به یاد داشته باشید ، پاسخ سریع سریع کاملاً ضروری است. منظور من واقعاً این است ، زیرا گرچه چت یکی از محبوب ترین ویژگی های فروشگاه آنلاین است ، اما بندرت به درستی مدیریت می شود. بنابراین اگر شک دارید که وقت چت زنده را ندارید ، بهتر است آن را وارد نکنید.

 

ویژگی های فروشگاه آنلاین: چت زنده

 

12. دکمه های شبکه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی به مصرف کنندگان این امکان را می دهند تا به سرعت و به راحتی آنچه را که خریداری کرده اند یا قصد خرید آن را دارند به اشتراک بگذارند. همچنین تبلیغات رایگان در اختیارتان قرار می دهد. هر بار که محصول شما به اشتراک گذاشته می شود ، مشتریان بالقوه جدیدی به دست می آورید. پیش بینی می شود امسال 5? از فروش کلی تجارت الکترونیکی از طریق شبکه های اجتماعی انجام شود ، 11 بنابراین استفاده از دکمه های شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از ویژگی های فروشگاه آنلاین شما بسیار مفید خواهد بود.

 

لیست علاقه مندیها

این ممکن است بیشتر یک ابزار باشد اما داشتن آن کاملاً خوب است. لیست آرزوها به مشتریان این امکان را می دهد تا تمام محصولاتی را که دوست دارند در یک مکان ذخیره کنند. بعضی از آنها مطمئنا بعداً توسط خود مشتریان خریداری می شوند. دیگران ممکن است توسط کسانی که قبل از کریسمس یا تولد آینده لیست آرزوها به آنها ارسال می شود ، به عنوان هدیه خریداری شوند. اضافه کردن لیست خواسته ها به عنوان یکی از ویژگی های فروشگاه آنلاین شما قطعاً به فروشگاه شما آسیب نمی رساند.