سفارش تبلیغ
صبا ویژن

15 ویژگی لازم برای سایت های تجارت الکترونیک | سری اول

15 ویژگی لازم برای سایت های تجارت الکترونیک

عناصر خاصی وجود دارد که هر سایت تجارت الکترونیکی برای مرتبط و رقابت ماندن باید داشته باشد. در اینجا 15 ویژگی لازم برای جذب خریداران آنلاین آورده شده است.

 

همه وب سایت ها در نوع خود منحصر به فرد هستند.

 

ما در طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی روندهایی مانند انیمیشن ، پیش نمایش 360 درجه محصول ، فیلتر پیشرفته و جستجوی محصول پویا مشاهده کرده ایم.

 

با این حال ، روندها نرخ تبدیل یا تجربیات کاربر قوی را تضمین نمی کنند. عناصر خاصی وجود دارد که هر سایت تجارت الکترونیکی برای حفظ ارتباط و رقابت باید به آنها احتیاج داشته باشد.

 

در اینجا لیستی از 15 ویژگی لازم برای خریداران آنلاین آورده شده است.

 

1. کاربرپسند

این از K.I.S.S. قدیمی ناشی می شود. ضرب المثل در مورد ساده نگه داشتن آن.

 

سادگی باید در طراحی خوب یک هدف باشد و برای رسیدن به آن نیازی به فداکاری ظرافت نیست.

 

در حقیقت ، مطالعات نشان می دهد که 76? از مصرف کنندگان می گویند مهمترین ویژگی یک وب سایت سهولت استفاده است.

 

هدف این است که به خریداران کمک کند سریعتر و بدون پیچیدگی غیرضروری که می تواند مسیر خرید را مسدود کند ، به خواسته خود برسند.

 

فروشندگان آنلاین ، اگر چند ثانیه نباشد ، برای انجام فروش چند دقیقه وقت دارند. با ارائه دسته های خرید ، فیلترها و قابلیت مقایسه بر روی تجربه کاربر تمرکز کنید.

 

برای این که سایت تجارت الکترونیکی شما کاربرپسندتر باشد ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

 

قابلیت جستجو را با یک گزینه تکمیل خودکار مانند Under Armour بهبود بخشید:

1. استفاده-تکمیل خودکار

 

مانند استنلی ، ناوبری دیداری و م Createثر ایجاد کنید:

2. ناوبری-استنلی

 

فرم هایی مانند Target را از قبل پر کنید:

3. فرم های استفاده

 

سایت های تجارت الکترونیکی باید به جای یک تجربه دردسرساز ، یک مزیت رقابتی باشند.

 

2. وب سایت مناسب موبایل

خرید موبایل 50? از معاملات آنلاین را تشکیل می دهد.

 

با داشتن یک وب سایت پاسخگو ، محتوا بصورت بصری با هر دستگاهی که به آن دسترسی دارد سازگار می شود تا تجربه کاربر پسند را فراهم کند.

 

Walmart پس از بهینه سازی سایت موبایل خود ، فروش موبایل را 98 درصد افزایش داد.

 

4. walmart-mobile

 

و Intelligentsia تجربه خرید بهتری در تلفن همراه ایجاد کرد که منجر به افزایش 16 درصدی معاملات تلفن همراه شد.

 

تبلیغات

 

خواندن را در زیر ادامه دهید

فرقی نمی کند میلیون ها صفحه محصول داشته باشید یا پنج صفحه.

 

ایجاد یک تجربه سازگار با موبایل برای خریداران ، فروش و رتبه بندی بالقوه شما را بهبود می بخشد.

 

3. عکس و فیلم با وضوح بالا

دیگر زمان ارسال یک عکس با چند گلوله و برچسب قیمت گذشته است.

 

خریداران می خواهند چندین زاویه و افرادی که از این محصول در محیط های مختلف استفاده می کنند را ببینند. آنها می خواهند بتوانند بزرگنمایی کنند و نسبت به محصول احساس کنند.

 

ملاحظات فنی برای تصاویر بسیار مهم است. به گفته Adobe ، تصاویری که بارگیری نمی شوند یا زمان زیادی برای بارگیری آنها طولانی نیست ، میزان افت مصرف کننده 39? را نشان می دهد.

 

و ما فقط در مورد عکسهای حرفه ای صحبت نمی کنیم. Vanity Planet دریافت که افزودن عکسهای اینستاگرام به صفحات محصولات آنها باعث افزایش 24 درصدی پرداخت ها می شود.