سفارش تبلیغ
صبا ویژن

15 ویژگی لازم برای سایت های تجارت الکترونیک | سری دوم

وب سایت های تجارت الکترونیکی باید چندین عکس در هر محصول نمایش دهند. عکس ها باید از وضوح بالا و بهینه سازی شده برای بارگذاری صفحه برخوردار باشند.

 

4. بررسیهای ایجاد شده توسط کاربر

خریداران نظرات را می خوانند. در واقع 95? از آنها.

 

و 57? از مصرف کنندگان فقط در صورت داشتن 4 ستاره یا بیشتر از مشاغل استفاده خواهند کرد.

 

ممکن است فکر کنید داشتن نظرات منفی قاتل فروش است. عکس آن در واقع صادق است.

 

داشتن بررسی های منفی اغلب می تواند مثبت باشد. نشان داده شده است که محصولات بدون نظر منفی سانسور شده اند و به نوبه خود ، خریداران تصور می کنند که بررسی های مثبت جعلی است.

 

بسته به عملکرد وب سایت ، سایت های تجارت الکترونیکی می توانند از افزونه های محبوب ترین سیستم عامل های بررسی از جمله Yelp ، Foursquare و Facebook استفاده کنند.

 

سایت های تجارت الکترونیکی متفکر ، مانند paddleboards Paiwen ، از نظرات به عنوان محتوای تولید شده توسط کاربر برای ایجاد اثبات اجتماعی و ایجاد طرفداران پرشور استفاده می کنند.

 

Paiwen-UGC

 

5. پیشنهادات ویژه

اکثر سایت های تجارت الکترونیکی از طریق ایمیل ، اجتماعی ، متنی و غیره از پیشنهادات ویژه در شیوه های استاندارد بازاریابی خود استفاده می کنند.

 

تبلیغات

 

خواندن را در زیر ادامه دهید

سایت های تجارت الکترونیکی سطح بعدی از مزایای اصلی املاک و مستغلات در بخش عنوان برای تبلیغ پیشنهادات ویژه استفاده می کنند.

 

kendra-scott-offers-header

 

وقتی خریداران متوجه می شوند که معامله ویژه ای دارند ، این امر به آنها انگیزه می دهد که خرید بیشتری انجام دهند و زمان بیشتری را برای جستجوی سایت صرف کنند.

 

اگر سایت های تجارت الکترونیکی از تبلیغات مداوم استفاده می کنند ، ارائه یک صفحه وب منحصر به فرد که لیست پیشنهادها را در اختیار شما قرار می دهد ، علاوه بر فروش بیشتر ، باعث بهبود سئو نیز می شود.

 

تبلیغات

 

خواندن را در زیر ادامه دهید

مشتری در جستجوی [کد پستی + پیشنهادات ویژه تویوتا] و ارزش آن نتیجه جستجوی ارگانیک را در نظر بگیرید.

 

gst-special-offers

 

6. لیست آرزوها

اوه ، چقدر لیست های آرزو را دوست دارم. یکی برای مد ، یکی برای کتاب خواندن ، یکی برای ایده های هدیه تعطیلات.

 

خرید کنید ، پس انداز کنید و به اشتراک بگذارید!

 

سایت های تجارت الکترونیکی که از لیست خواسته ها استفاده نمی کنند درآمد خود را در جدول دسک تاپ مجازی به جا می گذارند.

 

چه چیزی بهتر از این است که مشتریان موارد مورد نظر خود را علامت گذاری کنند و به احتمال زیاد در آینده خریداری می کنند؟ این فقط طلا در جیب است. و یک رویای تبلیغاتی بازاریابی مجدد.

 

تبلیغات

 

خواندن را در زیر ادامه دهید

فقط یک یادداشت از آمازون بگیرید.

 

6. آمازون - لیست آرزوها

 

خرده فروشان این گزینه های جداگانه را برای ایجاد تعامل ایجاد می کنند.

 

در این وبینار توسط Brendan Witcher از Forrester ، او به اشتراک می گذارد که چگونه اینها می توانند نرخ باز را تا 80? و 5x-10x بازده بالاتر برای خرید افزایش دهند.

 

همچنین این یک فرصت برای به اشتراک گذاشتن مارک تجاری با خریداران جدید است. وقتی خریداران لیست خواسته های خود را با خانواده و دوستان خود به اشتراک می گذارند ، این ترافیک رایگان را با اثبات اجتماعی داخلی به یک وب سایت ارسال می کند.