سفارش تبلیغ
صبا ویژن

15 ویژگی لازم برای سایت های تجارت الکترونیک | سری سوم

7. فروشگاه را پیدا کنید

همه سایت های تجارت الکترونیکی فروشگاه آجر و ملات ندارند. با این حال ، کسانی که این کار را انجام می دهند باید دارای ویژگی فروشگاه در فروشگاه باشند.

 

بعضی اوقات نمی خواهید منتظر ارسال کالایی باشید. شما می خواهید رضایت فوری.

 

خریداران فقط برای تحقیق و انجام خرید حضوری به اینترنت مراجعه می کنند. این امر مخصوصاً در مورد هزاره صدق می کند ، زیرا آنها تمایل دارند قبل از خرید در فروشگاه ، به تحقیق آنلاین بپردازند.

 

این باعث می شود دیدن اینکه کدام فروشگاه های محلی کالایی در انبار دارند ، فوق العاده مفید است.

 

8. موارد مرتبط

صرف دیدن این عبارت ، "ممکن است شما این را دوست داشته باشید" باعث آزاد شدن سروتونین می شود که حاکی از کنجکاوی و هیجان است.

 

ویژگی "موارد مرتبط" در یک سایت تجارت الکترونیکی اثر چسبندگی مطلوبی را ایجاد می کند که بسیاری از بازاریابان برای رسیدن به آن تلاش می کنند.

 

اینطور اتفاق می افتد:

 

شما قهوه ساز AeroPress را در سبد خرید خود ذخیره کردید.

 

بخشی ظاهر می شود که می گوید ، "شما ممکن است این را دوست داشته باشید."

 

آیا دوست دارید دانه های قهوه کامل تازه تفت داده شده و منصفانه تجارت کنید؟

 

آیا ممکن است یک ترازوی دیجیتال برای اندازه گیری مقدار دقیق فوم قهوه برای دستیابی به یک فنجان عالی قهوه باشد؟

شما تصویر را می گیرید

 

هنگامی که یک فروشنده آنلاین از ویژگی موارد مرتبط برای فروش بیشتر استفاده می کند ، در واقع به خریدار نشان می دهد که "آنها من را می گیرند".

 

اقلام مرتبط همچنین می توانند دسته های مشابه محصول با فروشگاه مقایسه ، "افرادی که این کالا را خریداری کرده اند نیز جستجو کردند" و غیره داشته باشند.

 

9. سوالات متداول (سQالات متداول)

خریدهای پیچیده نیاز به اطمینان از فروشنده و اطلاعات دقیق هنگام خرید آنلاین محصولات در مقابل چهره به چهره دارند.

 

Fine Watch Bank (افشاگری: آنها مشتری بوده اند) ساعت های سطح بالا و ماهرانه ای را می فروشند.

 

خریداران شرکت برای اطمینان از هنگام خرید راحت ، به صحت ساعت و اطلاعات دقیق محصول احتیاج دارند.

 

در بخش اطلاعات اضافی جزئیات اطلاعات متداول ، که اعتبار را ایجاد می کند و اعتماد به نفس خریدار را ایجاد می کند ، ارائه می شود.

 

بخشهای سQالات متداول همچنین یک منطقه خودیاری برای رفع مشکلات رایج مشتری فراهم می کند. خریداران اغلب در مورد پشتیبانی محصول ، بازده ، گذرواژه های حساب از دست رفته و غیره س askال می کنند.

 

تبلیغات

 

خواندن را در زیر ادامه دهید

10. اثبات اجتماعی

مارک ها و فروشندگان آنلاین که در سطح احساسی با خریداران خود ارتباط برقرار می کنند ، اعتماد و حمایت از برند را ایجاد می کنند.

 

ارتباطات اجتماعی غیرقابل انکار است و فرصت ارتباط با مخاطبان اکنون بیش از هر زمان دیگری آسان تر است.

 

پیوند دادن نمایه های اجتماعی و محتوای تولید شده توسط کاربر با یک سایت تجارت الکترونیکی از ویژگی های ضروری است که به فروشندگان آنلاین شخصیت می بخشد.

 

خریداران مملو از جریان مداوم "اکنون بخرید" و "این را دریافت کنید" هستند. این مارک ها هستند که به طور اجتماعی با مشتری درگیر می شوند و مشتری را برای زندگی ایجاد می کنند. آنها محصولی را ارائه می دهند که به دیگران کمک می کند و مردم به آنها اهمیت می دهند.

 

رسانه های اجتماعی به مارک های تجارت الکترونیکی اجازه می دهند تا اصالت را نشان دهند و ارتباط عاطفی با محصولات خود داشته باشند.

 

به حساب Nike’s Pinterest نگاه کنید تا ببینید که چطور ترکیب محصولات با تصاویر انگیزشی تأثیر زیادی دارد.

ببینید که چگونه Ikea از محتوای تولید شده توسط کاربر برای به اشتراک گذاشتن ایده های طراحی و الهام برای نحوه استفاده از محصولات خود استفاده می کند.

بررسی کنید که Lowe’s چگونه ویدئوهایی را تولید می کند که نحوه استفاده از محصولات خود را به مردم آموزش می دهند.