سفارش تبلیغ
صبا ویژن

15 ویژگی لازم برای سایت های تجارت الکترونیک | سری چهارم

ویژگی های امنیتی

معاملات آنلاین بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ماست.

 

به همین ترتیب ، وب سایت های تجارت الکترونیکی می توانند هدفی سودآور برای مجرمان اینترنتی باشند. بسیار مهم است که فروشندگان آنلاین از اطلاعات مشتری محافظت کرده و برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی گام بردارند.

 

تبلیغات

 

خواندن را در زیر ادامه دهید

همه چیز با یک سیستم عامل تجارت الکترونیکی امن شروع می شود.

 

با ویژگی های امنیتی پیچیده ، جای تعجب نیست که Magento و WordPress مرتبط با WooCommerce دو سیستم عامل برتر برای فروشندگان آنلاین هستند.

 

سایر ویژگی های امنیتی تجارت الکترونیکی که باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

 

گواهی SSL: اتصال ایمن بین کاربر و وب سایت را برقرار می کند. قبل از اعتماد به یک فروشگاه آنلاین با اطلاعات خود ، به دنبال HTTPS و یک قفل سبز در نوار آدرس باشید. یک فروشنده گواهی SSL با شناسایی نام انتخاب کنید. غول های تجارت الکترونیک سازمانی تقریباً همیشه از سیمانتک استفاده می کنند.

احراز هویت دو عاملی: با نیاز به نام کاربری / رمز ورود و کد تولید شده توسط سیستم که از طریق ایمیل یا متن ارسال می شود ، یک لایه امنیتی اضافی اضافه می کند.

استفاده از فایروال: درگاهی یا دیواری بین دو شبکه را فراهم می کند و اجازه ترافیک مجاز و مسدود کردن ترافیک مخرب را می دهد.

پیوند سیاست حفظ حریم خصوصی در پاورقی: خط مشی های رازداری وب سایت را برطرف می کند و قول می دهد داده های مشتری با اشخاص ثالث به اشتراک گذاشته نمی شود.

12. گزینه های پرداخت پیشرفته

در دنیای Apple Pay و PayPal ، گزینه های پرداخت پیشرفته یک ویژگی ضروری برای یک سایت تجارت الکترونیکی است.

 

فقط سهولت استفاده در ارتباط با خرید با یک کلیک آمازون را در نظر بگیرید. خریداران با حساب ثبت شده به معنای واقعی کلمه می توانند با کلیک یک دکمه خرید کنند.

 

بسیاری از گزینه های محبوب پرداخت آنلاین وجود دارد. نکته اصلی این است که درک کنید خریدار چه کسی است و موثرترین راه حل ها را به کار می گیرید.

 

اگر وب سایت شما گزینه های پرداخت را محدود می کند ، حتماً دلیل آن را توضیح دهید.

 

به عنوان مثال ، یک سایت تجارت الکترونیکی ممکن است Bitcoin را به عنوان گزینه پرداخت پس از اطمینان از ارزش آن که قابل اعتماد نیست ، ارائه ندهد.

 

تبلیغات

 

خواندن را در زیر ادامه دهید

اگر خریداران افراد با فن آوری و متمایل به این روش پرداخت هستند ، مهم است که شفافیت داشته باشید که چرا گزینه ای نیست. این شفافیت نشان می دهد که مارک خریداران خود را درک کرده و اعتماد سازی می کند.

 

13. اطلاعات دقیق حمل و نقل

نگران کننده این است که هزینه های غیر منتظره حمل و نقل شماره یک دلیل کنار گذاشتن سبد خرید است.

 

این بسیار مهم است که وب سایت های تجارت الکترونیکی شامل اطلاعات حمل و نقل در اوایل مراحل پرداخت ، از جمله یک ماشین حساب کد پستی است که هزینه آن را نشان می دهد.

 

همچنین درج زمان تحویل و گزینه هایی برای تحویل سریعتر نیز مفید است. سایت ها باید کشورهای خارج از مناطق عادی حمل و نقل را لیست کنند.

 

جالب اینجاست که خریداران در هنگام حمل رایگان 30? بیشتر برای هر سفارش خرج می کنند. در صورت وجود ، کدهای حمل و نقل رایگان را از طریق ناوبری هدر در تمام صفحات سایت ارائه دهید.

 

صفحه تماس با چند لمس

وقتی نوبت به راه اندازی یک سایت تجارت الکترونیکی می رسد که بیشتر مشاغل آن به صورت آنلاین انجام می شود ، هیچ چیزی بیش از یک ویژگی "تماس با ما" کاملاً واضح و ارائه شده اعتماد را ایجاد نمی کند. این امر به ویژه در هنگام فروش کالاهای پیشرفته یا محصولات فنی بسیار صدق می کند.

هرگز تماس با مشتری یا درخواست پشتیبانی را برای خریدار سخت نکنید.

 

صفحه تماس را از ویژگیهای وب سایت در نظر بگیرید. روشهای مختلفی را برای دسترسی به تماس بگیرید ، از جمله تلفن ، ایمیل و فرم آنلاین.

 

برخی از شرکت های دارای فروشگاه های فروش آجر و ملات از طریق صفحه تماس خود تنظیم قرار ملاقات بصورت آنلاین را انجام می دهند. حتماً پیوندهای اجتماعی خدمات مشتری و نقشه های Google را برای مکان ها اضافه کنید.

 

15. سیاست بازگشت

سیاست های بازگشت از ویژگی های اساسی هر وب سایت تجارت الکترونیکی است.

 

سیاست بازگشت شما باید کاملاً واضح و مکتوب یا مصور باشد.

 

این یکی دیگر از ویژگی های اعتماد سازی فروش آنلاین است. این اطمینان به خریداران می دهد که اگر آنها ناراضی هستند یا فقط به اندازه دیگری احتیاج دارند ، مارک تجاری مناسب آنهاست.