سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هر آنچه باید درباره مزیت های فروشگاه های اینترنتی بدانید | سری ا

استفاده از نرم افزار سبد خرید آنلاین بسیار ساده تر از ده سال پیش است. مشتریان و بازرگانان به طور یکسان می دانند که از فروشگاه تجارت الکترونیک چه می خواهند. سیستم عامل های نوآورانه تجارت الکترونیکی ایجاد یک تجارت آنلاین موفق را از همیشه آسان کرده اند. در طول سال ها ، ویژگی هایی برای بهبود همه جنبه های خرید و فروش ایجاد شده است.

 

تنها مشکل این است که دارندگان فروشگاه های اینترنتی اغلب نمی دانند از کجا شروع کنند. با وجود بسیاری از ویژگی ها ، کدام یک مهمترین هستند؟ کدام ویژگی ها بیشترین تفاوت را در موفقیت فروشگاه تجارت الکترونیک شما ایجاد می کند؟

 

البته ارزش برخی از ویژگی ها به تجارت شما بستگی دارد. محصولی که می فروشید ممکن است از طراحی صفحه سفارشی محصول بهره مند شود. یا شاید صفحه ای با داستان موفقیت مشتری به بازدید کنندگان جدید کمک کند. در بعضی از صنایع ، محصولات شما واقعاً نیازهای خاصی دارند.

 

در 3dcart ، ما نرم افزار خود را متناسب با ساده ترین شکل ممکن استفاده می کنیم. در عین حال ، ما همچنان به ایجاد ویژگی های جدید ادامه می دهیم که نشان دهنده نیاز فروشندگان ما باشد. روند فعلی صنعت به لزوم وجود برخی ویژگی ها اشاره دارد. در نتیجه ، نرم افزار ما مجهز به چند زنگ و سوت اضافی است. مهم است که به خاطر داشته باشید برخی از این موارد اضافی ممکن است برای یک تاجر آنلاین موثرتر از دیگری باشد و به همین دلیل شما باید نیازهای در حال توسعه کسب و کار و مشتریان آن را درک کنید.

 

با این حال ، برخی از ویژگی ها وجود دارد که صرف نظر از آنچه می فروشید ، برای هر فروشگاه آنلاین ضروری است. تیم متخصصان ما این لیست از شش ویژگی برتر مورد نیاز فروشگاه های آنلاین موفق را گردآوری کرده است.

 

 

 

1. روش های پرداخت چندگانه

لحظه ای از دید یک خریدار آنلاین به موارد نگاه کنید. بسیاری از آنها با اخبار مربوط به کلاهبرداری ، سرقت هویت و هک بمباران شده اند. به عنوان یک مصرف کننده ، در مورد چگونگی صرف پول در اینترنت دقیق هستید ، و به همین ترتیب. متأسفانه ، این ترسها اغلب علیه صاحبان فروشگاه های الکترونیکی مثر است.

 

به عنوان یک تاجر آنلاین ، بخشی از مسئولیت شما کمک به خریداران است که فراتر از این ترس ها حرکت کنند. با خیالی راحت خریداران با نام تجاری خود می توانید اعتماد خود را در همان اوایل ایجاد کنید. اگر خریداران به گزینه های پرداخت مورد علاقه خود دسترسی دارند ، این امر تا حد زیادی به راحتی آنها کمک می کند. بیشتر مردم نگران وارد کردن شماره کارت اعتباری خود در یک وب سایت هستند ، بنابراین میلیون ها مشتری امروز ترجیح می دهند از روش های پرداخت جایگزین استفاده کنند.

 

برخی از این روش های پرداخت با اجازه دادن به خریداران برای استفاده از اطلاعات ذخیره شده خود برای خرید در وب سایت های دیگر ، اطلاعات مشتری را ایمن نگه می دارند. این بدان معناست که مشتریان نگران وارد کردن شماره کارت خود در وب سایتی نیستند که ممکن است هنوز به آن اعتماد ندارند. برخی دیگر گزینه های مختلفی را برای پرداخت ایمن ارائه می دهند.

 

با این حال همیشه مسئله ایمنی نیست. برخی از مشتریان ترجیح می دهند از گزینه های خاص پرداخت به دلیل راحتی کار استفاده کنند. فراهم آوردن این گزینه به آنها این امکان را می دهد تا سریع و روان بررسی کنند. این نوعی تجربه خرید است که باعث وفاداری می شود. طرف دیگر این امر این است که اگر مشتری روش احتمالی پرداخت خود را در لیست نبیند ، ممکن است مشتری بالقوه از فروشگاه آنلاین شما برگردد.

 

به همین دلیل است که 3dcart مواردی فراتر از پردازش کارت اعتباری داخلی را ارائه می دهد. بازرگانان ما می توانند با سهولت نسبی بیش از 200 راه حل پرداخت خارجی را انتخاب کنند. اگر روش های پرداختی را که مشتریان می خواهند استفاده کنند قبول کنید ، احساس امنیت و استقبال بیشتری می کنند.

 

در اینجا چند راه حل پرداخت محبوب برای بازرگانان 3dcart آورده شده است:

 

Amazon Pay: این گزینه به شما امکان می دهد خریداران از طریق حساب های Amazon.com خود هزینه پرداخت کنند.

Apple Pay: اجازه می دهد تا مشتریان اطلاعات پرداخت خود را در دستگاه iOS خود ذخیره کنند و از آن در هر فروشگاه شرکت کننده استفاده کنند.

Google Pay: به مشتریان اجازه می دهد تا از اطلاعات پرداخت ذخیره شده خود در حساب Google خود ، در دستگاه های Android و مرورگر دسک تاپ Chrome استفاده کنند.

PayPal Express: این روش روشی سریع و آسان را برای مشتریان فراهم می کند تا معاملات آنلاین را با استفاده از یکی از محبوب ترین راه حل های پرداخت وب انجام دهند.

بیت کوین: بیت کوین یک ارز دیجیتال ، یک پروتکل و نرم افزار است که معاملات فوری نظیر به نظیر و پرداخت در سراسر جهان را بدون تقریباً هیچ گونه پردازش امکان پذیر می کند.

Dwolla: شبکه پرداخت Dwolla به هر کسب و کار یا شخصی امکان ارسال ، درخواست و پذیرش الکترونیکی پول را می دهد. برخلاف سایر شرکتهای پرداخت که به کارتهای اعتباری / بدهی اعتماد می کنند و هزینه پردازش بیش از حد را می گیرند ، Dwolla دارای یک شبکه سفارشی است که به طور ایمن به یک حساب بانکی انتخاب شده متصل می شود در حالی که به کاربران امکان جابجایی پول با سهولت و مقرون به صرفه را دارد.

net eChecks: یک راه حل پردازش پرداخت تثبیت شده ، قابل اعتماد و شناخته شده است.

ارائه راه های متعدد به مشتریان برای انجام معاملات خود برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین موفق یک ضرورت است.