سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هر آنچه باید درباره مزیت های فروشگاه های اینترنتی بدانید | سری د

2. یک مدیر ارتباط با مشتری

حفظ روابطی که با مشتریان برقرار می کنید مهم است. اگر بتوانید لشکری ??از خریداران وفادار ایجاد کنید ، یک جریان درآمد تجدیدپذیر خواهید داشت و این تجارت بازگشتی نقشی اساسی در موفقیت مداوم فروشگاه شما خواهد داشت. به دست آوردن مشتری جدید هزینه زیادی دارد ، بنابراین باید مشتری های خود را پرورش دهید و آنها را برای مدت طولانی باقی بماند.

 

برای ایجاد و حفظ مصرف کنندگان وفادار ، به یک مدیر ارتباط با مشتری (CRM) قوی نیاز دارید.

 

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای تجارت امروز یک ضرورت است. شرکت هایی مانند Salesforce ، نرم افزار CRM را در راس تجارت الکترونیکی قرار دادند. اما Salesforce برای همه مناسب نیست ؛ این یک محصول قوی است که برای سازمانهای بزرگ و بزرگ سازنده بیشترین معنا را دارد.

 

اگر تاجر کوچک و متوسط ??هستید ، CRM می خواهید که به طور موثر برای مشاغل تجارت الکترونیک شما کار کند.

 

CRM انتخابی شما باید توانایی این را داشته باشد:

 

وقتی مشتری درخواستی را از طریق فرم تماس وب سایت شما ارسال می کند ، به طور خودکار ثبت معاملات کنید.

تقسیم مشتریان به گروه ها برای قیمت گذاری ویژه و همچنین بازاریابی هدفمند و کمپین های ایمیل را آسان کنید.

به راحتی ارتباطات با مشتریان خود را مدیریت کنید.

CRM ها دارای ویژگی های بسیار جالب دیگری نیز هستند و موارد ذکر شده در بالا تنها مواردی هستند که به شما کمک می کنند تا از یک ویترین آنلاین موفق استفاده کنید. با استفاده از CRM مانند آنچه در کارت گرافیک 3d ساخته شده است ، زمان بسیار ساده تری برای کسب و کار و حفظ تجارت تکراری خواهید داشت.

 

 

 

3. تجزیه و تحلیل و گزارش

اعداد می توانند سخت باشند. اما آنها برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین سالم و موفق بسیار ضروری هستند. بدون آنها ، غیرممکن است که بگوییم کدام استراتژی ها کار می کنند و کدام یک کوتاه هستند.

 

احتمالاً تعداد انگشت شماری از دارندگان فروشگاه های الکترونیکی باتجربه در Google Analytics مهارت دارند. هر کس دیگری به یک سیستم تحلیلی داخلی با ابزارهایی برای گزارشگری نیاز دارد که هم قدرتمند باشد و هم استفاده از آنها ساده باشد.

 

برای صاحبان مشاغل ، جمع آوری تجزیه و تحلیل راه خوبی برای:

 

ببینید از کجا ترافیک جدید می آید و روش هایی برای جذب بازدیدکننده بیشتر پیدا کنید.

مشخص کنید کدام ایمیل ، رسانه های اجتماعی و سایر کمپین های بازاریابی عملکرد خوبی دارند.

درک بهتری از مخاطب خود پیدا کنید.

البته ، تجزیه و تحلیل چیزهای دیگری بیش از اعداد است. به تجسم و مقایسه داده ها از طریق گزارش ها و نمودارهای سازمان یافته کمک می کند. به این ترتیب ، در حالی که می توانید تنظیمات لازم برای فروش بیشتر را انجام دهید ، نمای کاملی از تجارت خود خواهید دید.

 

3dcart به خوبی مجهز به سیستم های تجزیه و تحلیل و گزارشگری است که گزارش های فروش ، محصول ، مشتری ، حمل و نقل و تجارت را ایجاد می کند. بسیاری از آنها همچنین به طور م effectivelyثر ROI را ردیابی می کنند که می تواند به راحتی با Google Analytics ادغام شود (اگر در این کار شرکت می کنید).

 

 

 

4. یک سبد خرید قابل مشاهده

شما می پرسید دقیقاً سبد خرید قابل مشاهده چیست؟ این سبد خریدی است که در هر صفحه از فروشگاه الکترونیکی شما قرار دارد ، معمولاً در یک نوار کناری ، جزئیاتی مانند تعداد مواردی را که خریدار قصد دارد خریداری کند ، نشان می دهد. در اینجا ، خریداران می توانند ارزیابی سریع آنچه را که تاکنون به دام انداخته اند ارزیابی کنند و همچنین یادآوری می کنند که هنوز هم باید هزینه اقلام خود را پرداخت کنند.

 

آنچه ویجت سبد خرید شما نمایش می دهد به خود شما بستگی دارد. برخی از موارد معمول عبارتند از:

 

تعداد کل محصولات

قیمت کل سفارش

یک دکمه "اتمام".

یک دکمه برای دسترسی به حساب خریدار.

طراحی یک فروشگاه اینترنتی با روش های فروش موثر به معنای کوتاه شدن مسیر بین مشتری و خود فروش است. به طور کلی ، خریداران حتی انتظار معاملات ساده دارند. به همین دلیل وظیفه شما به عنوان یک تاجر آنلاین این است که دسترسی سریع به سبد خرید را آسان تر کنید تا بتوانید مسیر خرید را کوتاه کرده و تجربه خرید ساده تری را تضمین کنید.