سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هر آنچه باید درباره مزیت های فروشگاه های اینترنتی بدانید | سری س

. ادغام با نرم افزار حسابداری

حسابداری م anثر بخشی اساسی از هر تجارت محکم است. بسیاری از دارندگان فروشگاه های الکترونیکی حسابشان عرق می کند و ما آنها را سرزنش نمی کنیم. در ابتدا حسابداری اغلب می تواند یک چشم انداز دلهره آور به نظر برسد و ترس از حسابرسی شدن برای بسیاری از صاحبان مشاغل یک کابوس است.

 

حسابداری دقیق برای حفظ یک باطن کاملاً سازمان یافته ضروری است. این سیستم عامل باید به شما کمک کند فروش و مالیاتی را که با آنها در ارتباط است پیگیری کنید. به طور معمول ، شما یک سیستم تخصصی موجود در بسته نرم افزار تجارت الکترونیکی خود پیدا نخواهید کرد. خوشبختانه ، 3dcart شما را تحت پوشش قرار داده است!

 

ما ادغام های فشرده ای بین نرم افزار و راه حل های معروف حسابداری مانند:

 

QuickBooks: QuickBooks یکی از محبوب ترین راه حل های نرم افزار حسابداری در بازار است. با 3dcart تنها کاری که باید بکنید نصب پلاگین است. چند ثانیه بعد ، شما با یک فرآیند کاملاً همگام سازی شده کار و فعالیت می کنید.

FreshBooks: FreshBooks برای صاحبان مشاغل کوچک که وقت زیادی را روی تلفن همراه می گذرانند ایده آل است. این یک راه حل حسابداری قدرتمند و مبتنی بر ابر است که برای همه دستگاه ها بهینه شده است.

Avalara: Avalara یک نرم افزار مدیریت مالیات با امکانات کامل است که محاسبات مالیاتی را در زمان واقعی ارائه می دهد ، پرونده را ساده می کند و موارد دیگر.

برای استفاده از ابزارهای حسابداری بیشتر توسط 3dcart ، لطفاً از App Store دیدن کرده و روی برگه «حسابداری» کلیک کنید.

 

 

 

6. میزبانی قابل اعتماد

روزهای نصب یک برنامه بزرگ بر روی دسک تاپ شما گذشته است. انجام به روزرسانی های مداوم دستی و خرید سخت افزارهای بزرگ و گران قیمت را فراموش کنید. همه چیز به ابر منتقل شده و باعث کاهش هزینه های میلیون ها کسب و کار در سراسر کشور شده است.

 

مشکل اینجاست: برای اینکه Cloud برای شما مناسب باشد ، باید با یک ارائه دهنده میزبانی کاملاً قابل اعتماد همکاری کنید. هر میزبان نرم افزاری که در آن مکان قرار دارد متناسب با این قانون نیست. در حقیقت ، تعداد شگفت انگیزی از شرکت های میزبان غیر قابل اعتماد وجود دارد.

 

تنها راه برای دانستن نوع میزبانی شما این است که ببینید دیگران چه می گویند. این یکی از نقاط قوت وب است: بررسی و بازخورد مشتری در یک لحظه به راحتی در دسترس است.

 

در 3dcart خوشحال می شویم بگوییم که نظرات مثبت زیادی دریافت کرده ایم. ما از اعتبار خود در میزبانی به قدری اطمینان داریم که شما را به جستجوی هر تعداد نظر که دوست دارید دعوت می کنیم.

 

در اینجا خلاصه تحویل میزبان ما آورده شده است:

 

99? تضمین به موقع: این بدان معناست که سایت شما قابل دسترسی است و حداقل 99? از اوقات سریع بارگیری می شود (در حقیقت ، ما به 100? نزدیکتریم).

پشتیبان گیری روزانه: ما برای مصیبت آماده شده ایم. تهیه پشتیبان همیشه مهم است و به همین دلیل از اطلاعات شما در سرورهای دیگر نسخه پشتیبان تهیه می کنیم تا مطمئن شویم حتی یک فاجعه طبیعی نمی تواند به تجار ما آسیب برساند.

حساب ها و امنیت: با 3dcart ، حداکثر امنیت دارای گواهی VISA PCI دریافت می کنید. این بدان معنی است که 3dcart میزبانی تجارت الکترونیکی را با توجه به دقیق ترین استانداردهای امنیتی آنلاین فراهم می کند تا اطلاعات شما و مشتریان شما را ایمن نگه دارد.

مطمئن شوید که فروشگاه شما از امنیت و اطمینان بالایی برخوردار است و به زودی در راه موفقیت در تجارت الکترونیک خواهید بود.

 

 

 

و موارد بیشتر

3dcart خیلی بیشتر از این شش ویژگی ضروری است. ما به عنوان یک رهبر صنعت ، ویژگی های خارج از چارچوب بیش از هر سیستم عامل دیگری داریم. در مقایسه سایر نرم افزارهای تجارت الکترونیک کم رنگ هستند. با 3dcart هر آنچه را که نیاز دارید بدست می آورید. از الگوهای طراحی وب سایت قدرتمند و قابل تنظیم ما گرفته تا مجموعه کاملی از ابزارهای بازاریابی از طریق ایمیل ، 3dcart همه اینها را دارد. و برخلاف سایر سیستم عامل ها ، فقط برای به دست آوردن ویژگی مورد اعتماد خود نیازی به صرف هزینه اضافی برای برنامه ها نخواهید داشت.

 

لیست ویژگی های ما را بررسی کنید و خواهید فهمید که چرا ما ادعا می کنیم بهترین نرم افزار سبد خرید آنلاین هستیم. و اگر می خواهید در مورد فروش آنلاین اطلاعات بیشتری کسب کنید ، برای محتوای اضافی که به شما کمک می کند در کمترین زمان موفق به ساخت یک فروشگاه آنلاین شوید ، به دانشگاه تجارت الکترونیک 3dcart مراجعه کنید.

 

ما همچنین یک کتاب الکترونیکی رایگان برای شما قرار داده ایم که می توانید در زیر بارگیری کنید.