سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آینده تجارت الکترونیکی: 8 گرایش برای مراقبت در سال 2021 | سری او

آینده تجارت الکترونیکی: 8 گرایش برای مراقبت در سال 2021

به دلیل افزایش پیش بینی شده و تأثیر 2020 بر تجارت ، صنعت تجارت الکترونیک در حال تکثیر است. هر روز خرده فروشان بیشتری به سمت فروش آنلاین می روند ، در حالی که کارآفرینان فعالیت خود را از طریق تجارت الکترونیک آغاز می کنند.

 

تا سال 2022 ، درآمد خرده فروشی الکترونیکی به 6.54 تریلیون دلار افزایش خواهد یافت ، در حالی که در سال 2019 ، 3.53 تریلیون دلار بود.

 

با این حال ، تجارت الکترونیکی یک صنعت همیشه در حال تغییر است. هر سال ، چندین روند جدید ظاهر می شود که می تواند به رشد و پیشرفت کسب و کار شما از رقبا کمک کند - 2021 تفاوتی ندارد.

 

بیایید پنج روند تجارت الکترونیکی برتر را که باید در سال 2021 مراقب آنها باشیم ، بررسی کنیم.

 

 

 

1. تجارت صوتی افزایش خواهد یافت

مردم به طور فزاینده ای به دستگاه های دستیار صوتی مانند Amazon Echo با Alexa و Google Home با دستیار Google برای انجام همه کارها ، از بیدار کردن آنها تا خرید محصولات آنلاین اعتماد می کنند. 75? از خانوارهای ایالات متحده تا سال 2025 بلندگوهای هوشمند خواهند داشت. پیش بینی می شود فروش تجارت صوتی تا سال 2022 به 40 میلیارد دلار برسد.

 

دلیل دیگر اینکه تجارت صوتی رو به افزایش است ، دقت و راحتی روزافزون فناوری است. هر دو گوگل و آمازون زبان های منطقه ای را در دستگاه های دستیار مجازی خود تحت فشار قرار می دهند تا به مشتریان کمک کنند تا راحت تر خرید کنند

 

بنابراین ، بهینه سازی فروشگاه آنلاین خود برای جستجوی گفتاری ضروری است.

 

به گفته مت جاناوی ، مدیر عامل شرکت MarketingLabs ، یک روش ساده اما بسیار موثر برای جذب ترافیک ارگانیک بیشتر از جستجوی صوتی به فروشگاه تجارت الکترونیکی شما ، بهینه سازی محتوای قیف تبدیل سطح بالا برای درج پاسخ به سوالات رایج مصرف کنندگان پیرامون محصولات یا بازارتان است. با جذب ، جذب و ارائه ارزش به مشتریان بالقوه از طریق محتوای هدفمند ، آنها را به طور دقیق در مسیر تبدیل شما برای زمانی که می خواهند بعداً خرید کنند ، کاهش می دهد. به عنوان مثال ، آنچه که به عنوان جستجوی سریع صوتی از یک کاربر اینترنت شروع می شود و به دنبال مشاوره در مورد "چگونه آسیب ها را هنگام دویدن کاهش دهید" ، منجر به خواندن پست وبلاگ شما مبتنی بر راه حل می شود ، که منجر به فروش کفی های کفش در حال اجرا ! تجارت صوتی اکنون بسیار بزرگ است که نمی توان آن را نادیده گرفت ، بنابراین اگر صاحب فروشگاه تجارت الکترونیک هستید ، مطمئن شوید که از این روند دیجیتالی جدید بهره مند شده و قبل از اینکه دیگران شما را در این زمینه شکست دهند ، از انحراف پیش می روید.

 

در اینجا چهار روش برای آماده سازی سایت تجارت الکترونیکی خود برای س voiceالات صوتی آورده شده است.

 

محتوای خود را بهینه کنید تا شانس حضور در جستجوهای صوتی را افزایش دهید.

مهارت جدیدی در دستگاه های دستیار صوتی Alexa و Google اضافه کنید.

پیمایش مبتنی بر صدا را در وب سایت و برنامه تلفن همراه خود ارائه دهید.

اطمینان حاصل کنید که محصولات شما با استفاده از دستور صوتی با یک جریان ساده خریداری می شوند.

 

 

2. خرید Omnichannel عادی جدید خواهد شد

خرده فروشی Omnichannel به ارائه یک تجربه یکپارچه و سازگار از طریق کانال ها و دستگاه ها برای خریداران اشاره دارد.

 

در یک نظرسنجی توسط HBR (بررسی بازرگانی هاروارد) ، 73? از پاسخ دهندگان گفتند که در سفر خود از چندین کانال استفاده می کنند. این داده ها تقریباً چهار ساله است.

 

با افزایش استفاده از دستگاه های تلفن همراه و دستیارهای صوتی ، فقط می توانم تصور کنم که تعداد مشتریان همه کانال در سال 2021 حتی بیشتر شود.

 

از ابزارهای تحلیلی مانند Finteza استفاده کنید که تجزیه و تحلیل دقیق تجارت الکترونیکی را ارائه می دهد تا رفتارهای مشتری را شناسایی کرده و همه موارد مربوط به گردش پول را ردیابی کنید. ابزاری از این نوع تجزیه و تحلیل به شما کمک می کند محصولات مورد تقاضا را تجزیه و تحلیل کنید ، سود و زیان خود را کنترل کرده و وفاداری مشتری را ارزیابی کنید. Finteza همچنین به شما امکان می دهد گزارش هایی را برای رویدادهایی که بیشترین اهمیت را برای کسب و کار شما دارند ایجاد کنید ، مانند مشاهده موارد ، افزودن به سبد خرید ، پیشرفت تسویه حساب و موفقیت در پرداخت.