سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آینده تجارت الکترونیکی: 8 گرایش برای مراقبت در سال 2021 | سری دو

3. هوش مصنوعی و AR تجربه تجارت الکترونیکی را افزایش می دهند

فروشندگان آنلاین تا سال 2022 7.3 میلیارد دلار برای هوش مصنوعی هزینه می کنند. بیش از 120،000 فروشگاه با استفاده از فن آوری های AR تجربه خرید غنی را تا سال 2022 به مشتریان ارائه می دهند.

 

هوش مصنوعی (AI) با ارائه راهنمایی و توصیه های شخصی به مشتریان ، به عنوان همکار آنلاین شما در فروشگاه عمل می کند. هوش مصنوعی برای نشان دادن محصولاتی که احتمال خرید آنها بیشتر است از سابقه خرید گذشته خریداران و رفتار مرور آنها استفاده می کند.

 

برخلاف فروشگاه های فیزیکی ، خریداران آنلاین نمی توانند محصولی را که قصد خرید آن را دارند امتحان کنند یا از نظر فیزیکی آن را بازرسی کنند. واقعیت افزوده (AR) به مشتریان اجازه می دهد ببینند که چگونه یک محصول خاص حتی قبل از خرید محصول ، به رفع این مانع کمک می کند.

 

با پیاده سازی هوش مصنوعی و AR در فروشگاه تجارت الکترونیک خود ، احتمالاً شاهد افزایش تبدیل ها و کاهش نرخ بازده خواهید بود.

 

 

 

4. گزینه های جدید پرداخت ظهور می کنند

گزینه های پرداخت یکی از دلایل اصلی انتخاب مشتری از مارک خاص است. اگر روش پرداخت ترجیحی مشتریان خود را ارائه ندهید ، آنها از فروشگاه تجارت الکترونیک شما خرید نمی کنند.

 

از هم اکنون ، بیشتر مشاغل تجارت الکترونیکی کیف پول های دیجیتال (مانند Google Pay ، Samsung یا Apple Pay و PayPal) را به غیر از کارت های بدهی و اعتباری قبول می کنند. ارزهای رمزنگاری شده ، به ویژه بیت کوین ، مزایای زیادی برای صاحبان فروشگاه های آنلاین از جمله هزینه معاملات کم و عدم انجام معاملات معکوس دارد.

 

به عنوان مثال ، Overstock با Coinbase ، یک بستر بیت کوین ، همکاری کرد تا مشتریان بتوانند از بیت کوین به عنوان روش پرداخت استفاده کنند.

 

در سال 2021 ، ممکن است شاهد باشیم که مشاغل تجارت الکترونیک بیشتری پذیرش ارزهای رمزپایه شده برای معاملات را آغاز می کنند.

 

 

 

5- مارک ها به پذیرش قیمت گذاری پویا ادامه خواهند داد

قیمت گذاری پویا به خرده فروشان تجارت الکترونیکی این امکان را می دهد تا در رقابت باقی بمانند و مشتری بیشتری جذب کنند.

 

حتی اگر بهترین کالای دنیا را بفروشید ، اگر آن را به درستی قیمت گذاری نکنید ، فروش کافی ندارید.

 

اطمینان حاصل کنید که قیمت مناسب محصولات خود را انتخاب کنید. منظور من از "درست" مبلغی است که در آن هنگام داشتن حداکثر سود ممکن ، بیشترین شانس فروش محصول خود را دارید.

 

برای تعیین بهترین قیمت برای محصولات خود از نرم افزار قیمت گذاری پویا استفاده کنید. این ابزارها بینایی در زمان واقعی از قیمت رقبا ، تقاضای بازار و ارزش درک شده محصولات شما را برای تعیین هزینه بهینه ارائه می دهند.