سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آینده تجارت الکترونیکی: 8 گرایش برای مراقبت در سال 2021 | سری سو

تجارت موبایل بر تجارت الکترونیک غالب خواهد شد

با افزایش اعتماد مصرف کنندگان به خرید آنلاین ، آنها در خرید با استفاده از دستگاه های تلفن همراه خود احساس راحتی بیشتری می کنند.

 

انتظار می رود تا پایان سال 2021 ، دستگاه های تلفن همراه تقریبا 73 درصد از کل فروش تجارت الکترونیک را انجام دهند. علاوه بر این ، 30 درصد از خریداران آنلاین اگر متوجه شوند وب سایت شما برای موبایل مناسب نیست ، در وسط خرید احتمالاً گاری خود را رها می کنند.

 

به عنوان یک فروشنده آنلاین ، باید بر بهبود تجربه مشتری برای کاربران تلفن همراه تمرکز کنید.

 

در اینجا چند روش عالی برای تهیه سایت تجارت الکترونیکی خود برای دستگاه های تلفن همراه آورده شده است:

 

وب سایت خود را از نظر سازگاری با موبایل با استفاده از Google-Friendly Test بررسی کنید. URL خود را در این ابزار وارد کنید و اگر فروشگاه آنلاین شما پاسخگو باشد نشان داده می شود. همچنین اگر مشکلی در بارگیری در وب سایت شما وجود دارد ، نشان می دهد.

آزمون دوستانه Google Mobile

 

یک برنامه وب پیشرو (PWA) برای فروشگاه آنلاین خود ایجاد کنید. PWA سریعتر از یک وب سایت بارگیری می شود و به مشتریان امکان می دهد صفحاتی را که قبلاً بدون اینترنت مرور کرده اند مشاهده کنند.

برای خریدارانی که با استفاده از تلفن های هوشمند به سایت شما مراجعه می کنند صفحات شتاب داده شده تلفن همراه (AMP) را پیاده سازی کنید.

از روند صحیح پرداخت در دستگاه های تلفن همراه اطمینان حاصل کنید و روش هایی برای ساده سازی بیشتر آن پیدا کنید.

سایت موبایل خود را به صورت دستی آزمایش کنید. بررسی کنید که آیا پیمایش آسان است. بررسی کنید آیا مشاهده محصولات در تلفن همراه آسان است و آیا گزینه بزرگنمایی وجود دارد.

 

 

7. شیوه های پایداری بر فروش تأثیر می گذارد

مصرف گرایی سبز به سرعت در حال افزایش است. مارک ها برای حفظ ارتباط و رقابت باید سریعاً اقدام کنند.

 

مصرف گرایی سبز به شرایطی اطلاق می شود که در آن مشتری ها به دنبال محصولاتی می گردند که به روشی سازگار با محیط زیست تولید شده و محیط زیست را حفظ کرده یا شامل بازیافت شود.

 

65? از مصرف کنندگان می گویند که مایل به خرید محصولاتی از مارک های هدفدار هستند که از پایداری حمایت می کنند. تمرکز بر مصرف گرایی سبز یک شاخص واضح است که مارک های تجارت الکترونیکی که اولویت های خود را برای محیط زیست تعیین می کنند ، در سالهای آینده بر بازار تسلط خواهند یافت.

 

مارک های عمده تجارت الکترونیکی در حال حاضر برنامه ریزی را برای اجرای شیوه های پایدارتر در تجارت خود آغاز کرده اند. به عنوان مثال ، شرکت تجارت الکترونیک پیشرو در جهان ، آمازون ، متعهد شد که انتشار کربن خود را تا سال 2040 به صفر برساند.

 

در اینجا چند روش عالی برای جذب مصرف کنندگان سبز به فروشگاه تجارت الکترونیکی شما آورده شده است:

 

در مورد پایداری موضع روشنی داشته باشید ، در مورد چگونگی کمک به محیط زیست تصمیم بگیرید و ضرب الاجل تعیین کنید. به دنیا بگویید که برای رسیدن به هدف خود چه روش هایی را دنبال می کنید.

به بسته بندی های سازگار با محیط زیست بروید. برای بسته بندی از محصولاتی استفاده کنید که تأثیر کمی روی مصرف انرژی و محیط دارند ، مانند ورق های بسته بندی شده بازیافت شده یا پارچه ها.

رسیدها را فقط به جای برگه های کاغذی روی ایمیل ارسال کنید.

مصرف انرژی را تا حد ممکن کاهش دهید. این شامل خاموش کردن تجهیزات هنگام استفاده نیست.

به دنبال گزینه های سازگار با محیط زیست برای محصولات موجود باشید. همچنین می توانید محصولات جدید اضافه کنید که پایداری را تشویق می کنند.

 

 

8. تجارت تجسمی بزرگتر خواهد شد

تجارت بصری به استفاده از تصاویر نه تنها در صفحات محصول بلکه در کل فروشگاه شما برای جلب کاربران برای تعامل و تبدیل اشاره دارد.

 

به عنوان مثال خرده فروشان عمده مانند Bose ، از قبل از تجارت بصری استفاده می کنند تا خریداران را تحت تأثیر قرار دهند تا خرید کنند. آنها دارای تصاویر با کیفیت بالا در صفحه اصلی خود به همراه میانبرهای خرید مستقیم محصول هستند.