سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 استراتژی بازاریابی چند کاناله برای مقیاس گذاری تجارت الکترونیک

5 استراتژی بازاریابی چند کاناله برای مقیاس گذاری تجارت الکترونیکی شما

یکی از بزرگترین چالش ها در تجارت الکترونیکی ایجاد و رشد حضور شما در چندین کانال به طور همزمان است. بسیاری از فروشندگان به سادگی کار خود را شروع می کنند: چند لیست در بازار شخص ثالث یا یک سایت تجارت الکترونیکی DIY برای به دست آوردن توپ. از آنجا ، گسترش به بازارهای جدید و تقویت پیشنهادات B2B و / یا B2C جریان های جدید درآمد فریبنده ای را به شما معرفی می کند.

 

در حالی که یک رویکرد omnichannel بیشترین فرصت را برای تبدیل فروش فراهم می کند ، با چالش های خاص خود نیز همراه است. چندین ملاحظه و استراتژی حیاتی وجود دارد که شانس شما را برای تبدیل شدن به یک داستان موفقیت چند کاناله افزایش می دهد.

 

 

 

1. در درک مشتریان خود وقت بگذارید

مشتری خود را بشناسید قبل از اینکه بتوانید هر استراتژی بازاریابی تجارت الکترونیکی را اجرا کنید ، باید مخاطبان خود را بشناسید. نام تجاری ، کالاهای شما و حضور آنلاین شما باید متناسب با مشتریان احتمالی باشد که بیشترین علاقه را به آنچه که تجارت شما ارائه می دهد - بدون توجه به اینکه از چه کانال هایی برای یافتن محصولات شما استفاده می کنند ، دارند.

 

در نهایت ، درک سفر خریدار تجارت الکترونیکی - از آگاهی تا خرید - ضروری است و اطمینان حاصل کنید که در موقعیتی قرار دارید که سودآورترین بازده ها را بدست آورید. این واقعیت را در نظر بگیرید که خریداران ممکن است از هر منبع مختلفی از جمله جستجوی ارگانیک ، بازارهای شخص ثالث ، پست های رسانه های اجتماعی ، مقالات وبلاگ ، تبلیغات پولی ، کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل یا (در حالت ایده آل) به عنوان مشتریانی که در حال بازگشت هستند به محصولات شما مراجعه کنند. ابتدا با استفاده از کلمات کلیدی و دروازه هایی که افراد را به سمت برند شما از طریق این ورودی های مختلف جذب می کند ، شروع کنید. از آنجا ، کلید در واقع تمایز بین الگوی رفتاری که منجر به فروش می شود و آنهایی که این کار را نمی کنند ، است. انجام این کار می تواند اطلاعات کلیدی لازم برای هدایت تلاش های بازاریابی را در اختیار شما قرار دهد.

 

به بیان ساده ، هرچه بیشتر در مورد مشتریان خود بیاموزید ، می توانید آمادگی بیشتری برای تطبیق لیست های خود با مشتریانی که سعی در جذب و تبدیل آنها دارید داشته باشید. هرچه اوضاع ، سلیقه ها و رفتارهای مشتری تکامل می یابد ، هم کاتالوگ شما و هم رویکردهای بازاریابی شما باید همینطور باشد. بهترین مشاغل تجارت الکترونیکی مشاغلی هستند که در مورد مشتریانشان چابک ترین و پاسخگوترین باشند.

 

 

 

2. یک فروشگاه آنلاین مشتری پسند تاسیس کنید

با استفاده از یک وب سایت مشتری پسند بازارهای شخص ثالث به طور معمول محل تجارت تجارت الکترونیکی است. حمل و نقل ساده است و تعداد زیادی مشتری مستقر وجود دارد که آماده دسترسی هستند. در حالی که بسیاری از مشاغل آنلاین - از جمله بسیاری از مارک های برجسته جهان - همچنان در این کانال ها فعال و سودآور هستند ، گسترش نام تجاری تجارت الکترونیکی متکی به سیستم عامل های فروش شخص ثالث به یک تجارت پررونق شخص ثالث ، ارزش واقعی دارد.

 

یکی از مهمترین مراحل در این فرآیند ایجاد وب سایت تجارت الکترونیک است. برای شروع ، شما به سایتی نیاز دارید که مشتریان ایده آل شما را جذب کند - چه B2B ، B2C یا هر دو. این بدان معناست که وظایف بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مانند بهینه سازی کلمات کلیدی ، ساخت متاداده متمرکز و ایجاد پیوند داخلی / خارجی باید از اولویت ها باشد.

 

مطمئناً ، اگر مشتری ها به محض رسیدن به سایت مورد نیاز خود را پیدا نکنند ، معنای زیادی ندارد. رابط کاربری جذاب و کاربردی (UX) بسیار حیاتی است. جذابیت بصری ، طراحی پاسخگو ، سرعت و سادگی اطمینان حاصل خواهد کرد که مشتریان از تجربه خرید خود بیشترین بهره را می برند و احتمال بازگشت مجدد آنها به خرید بیشتر است.

 

از آنجا ، ملاحظات دیگری وجود دارد که می تواند مورد توجه قرار گیرد: ادغام سبد خرید ، امنیت و انطباق با PCI به چند مورد. خوشبختانه ، سیستم عامل هایی مانند Shift4Shop به ساده سازی و ساده سازی روند ساخت و نگهداری سایت ایده آل تجارت الکترونیکی برای تجارت شما کمک می کنند.

 

متنوع کردن دسترسی تجارت الکترونیکی شما با ترکیبی از لیست بازارهای شخص ثالث و فروش وب سایت شخص ثالث به حداکثر رساندن پتانسیل تبدیل و تنظیم تجارت شما برای رشد مداوم و سودآوری کمک می کند.