9 راه برای افزایش رضایت مشتری و بهبود تجربه خرید آنلاین
فروشگاه های آنلاین و سایت های مبتنی بر تجارت الکترونیک اغلب بر فرآیند خرید و فرآیند تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری تمرکز می کنند. تلاش برای بهبود فرآیند خرید، بهبود کالاها و خدمات، جذب بازدیدکننده بیشتر و تمامی روش های رایج دیگر برای بهبود و افزایش رضایت مشتری و تجربه خرید آنلاین، همگی روش های تایید شده و موثر، اما نکات ارزشمند و روش های مهم و ساده تر هستند. آنها همچنین برای جذب مشتریان و افزایش رضایت آنها و بهبود تجربه خرید آنلاین خود وجود دارند که اغلب به دلیل سادگی نادیده گرفته می شوند.
در ادامه به معرفی چند نکته مهم برای افزایش رضایت کاربران از خرید آنلاین و بهبود تجربه خرید آنلاین می پردازیم.
خوانایی و وضوح
بهینه سازی سایت برای موبایل
نشان دادن رضایت مشتری
چت آنلاین راهی برای بهبود تجربه خرید آنلاین است
کاهش خطاها و مشکلات سایت
ارسال رایگان راهی برای بهبود تجربه خرید آنلاین شماست
عملکرد سایت
معرفی صحیح محصول
جستجو در سایت