سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا قانونی برای فروش اینترنتی وجود دارد؟!

یکی از مهم ترین مسائلی که نباید فراموش کنید قوانینی است که در فروش اینترنتی باید رعایت شود. این قوانین تاثیر زیادی بر فروش شما خواهند داشت، زیرا مشتریان بیش از گذشته به شما اعتماد خواهند کرد.

نماد اعتماد الکترونیکی

 نماد اعتماد الکترونیکی اولین قسمتی است که باید در هر سایت فروشگاهی بررسی کنید. با کلیک بر روی این نماد، کاربر می تواند به اطلاعات شما (نام برند، آدرس، شماره تلفن، ایمیل و ...) دسترسی پیدا کند.

درگاه پرداخت

مهمترین بخش هر وب سایت فروشگاهی درگاه پرداخت آن است. با نصب درگاه پرداخت معتبر (زرین پال، آیدپا، زیبا و ...) اعتماد مشتری را چندین برابر کرده و پیگیری خرید را برای هر دوی شما آسانتر می کند.

نشان ملی ثبت رسانه دیجیتال

ثبت نام در این سامانه و ثبت علامت ملی رسانه دیجیتال در سایت باعث ایجاد اعتماد کاربران به شما می شود و در صورتی که به اشتباه محتوای مغایر با قوانین در سایت شما قرار گیرد، سایت شما فیلتر نمی شود و این سامانه هشدار می دهد. شما برای اصلاح محتوا

شاید اجرای این قوانین کمی دشوار به نظر برسد. ما فروش آنلاین را به دلیل سادگی آن دوست داریم! شما می توانید فروش آنلاین خود را بدون این موارد شروع کنید، اما به یاد داشته باشید که مسئولیت هر اشتباه یا تخلف با شما خواهد بود.

امیدواریم این نکات ساده و کاربردی را رعایت کنید و از همان ابتدا یک تجربه کاربری موفق برای مشتریان خود ایجاد کنید.