سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی فروشگاه اینترنتی موفق ( قسمت سوم )

 

یک صفحه درباره ما داشته باشید

 یکی از ضروری ترین عوامل یک فروشگاه اینترنتی موفق، صفحه درباره ما است و کاربران می خواهند اطلاعاتی درباره شما به دست آورند. آنها می خواهند شهرت و سابقه فروشگاه شما را بدانند و در نتیجه بدانند که آیا می توانند به فروشگاه شما اعتماد کنند یا خیر. همچنین اطلاعاتی مانند اینکه چه عواملی فروشگاه شما را از رقبایتان متمایز می کند.

 

 استفاده از ابزارهای تحلیلی برای فروشگاه های اینترنتی

 به عنوان یک صاحب کسب و کار آنلاین، چگونه متوجه می شوید که فروش شما افزایش یافته یا کاهش یافته است؟ چگونه از تعداد فروش هر محصول مطلع شوید؟ و چگونه تصمیم به خرید اقلام ماه آینده می گیرید؟

 

 یک فروشنده موفق همه این اطلاعات را دارد و بر اساس آن برنامه ریزی می کند. فروشندگان سنتی معمولاً این اطلاعات را به صورت دستی در دفتر ثبت می کنند.

 

خوشبختانه این کار در فروشگاه های اینترنتی بسیار آسان است. چگونه از طریق استفاده از ابزارهای تحلیلی گوگل مانند گوگل آنالیتیکس و کنسول جستجو. با استفاده از این ابزار می توانید اطلاعات کاملی در مورد تعداد بازدید از هر صفحه، میزان فروش هر محصول، میزان گردش مالی و تعداد مشتریان به دست آورید و به کمک این اطلاعات می توانید طرحی هوشمندانه طراحی و اجرا کنید. برای بازاریابی و فروش .

تطبیق فروشگاه آنلاین با شبکه های اجتماعی

 بسیاری از مشتریان در فضاهایی مانند شبکه های مجازی گشت و گذار می کنند، بنابراین مهم نیست که سایت شما چقدر حرفه ای باشد، باز هم کنترلی بر تمام بازار هدف خود نخواهید داشت. بنابراین برای دستیابی به مشتریان بیشتر باید علاوه بر وب سایت فروشگاهی خود در سایر رسانه ها و شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام نیز فعال باشید.

 

 به عنوان مثال: برای کمک به شناخته شدن و بازاریابی، یک صفحه ایجاد کنید و محصولات خود را در اینستاگرام معرفی کنید. پیشنهاد بهتر این است که یک فروشگاه در اینستاگرام ایجاد کنید و آن را به وب سایت فروشگاه خود متصل کنید.

 

 فعالیت شما در شبکه های مجازی باعث شناخته شدن بیشتر شما می شود و مورد پسند گوگل نیز قرار می گیرد و رتبه وب سایت شما نیز افزایش می یابد. در نهایت آیکون شبکه های اجتماعی را در صفحه اول وب سایت خود قرار دهید تا مشتریان به راحتی وارد صفحه شما در آن شبکه اجتماعی شوند.