سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه خرید اینترنتی ایمن داشته باشیم

 

1. در مرحله اول همانطور که اشاره کردیم خرید از وب سایت معتبر و قابل اعتماد است. وب سایتی که در آن می توانید وجود فروشگاه و خود محصولات را مشاهده کنید.

 

2. از مشخصات وب سایت اطمینان حاصل کنید. گاهی اوقات پیش می آید که محصولی را در یک وب سایت ناآشنا یا وب سایتی که از آن خریدی نکرده اید مشاهده می کنید و دوست دارید مشخصات وب سایت را بررسی کنید. آیا فروشگاه در شبکه های اجتماعی فعال است؟ نظر مشتریان خود را ارزیابی کنید، با شماره تماس قرار داده شده در وب سایت با آنها تماس بگیرید.

 

3. هنگام خرید آنلاین از وای فای عمومی استفاده نکنید. زیرا در این حالت دست سارق اینترنتی بسیار باز است و با استفاده از فناوری نه چندان پیشرفته و رمز وای فای رایگان می تواند به اطلاعات شخصی از جمله نام و اطلاعات کارت اعتباری شما دسترسی داشته باشد. در مقابل این وسوسه مقاومت کنید!

 

4. یک رمز عبور قوی برای حساب خود ایجاد کنید. به نکاتی در این مورد توجه کنید، مانند عدم استفاده از رمز عبور قوی برای چندین حساب کاربری خود، استفاده از حروف بزرگ و کوچک لاتین با اعداد و علائم مختلف، عدم استفاده از اطلاعات شخصی که به راحتی قابل حدس زدن است.

 

5. به خاطر سپردن جزئیات خرید اینترنتی مانند کد تایید سفارش و کد رهگیری پستی به شما و فروشنده کمک می کند تا در زمان ارسال سفارش شما مشکلی را حل کنید.