سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه اینترنتی

راه اندازی فروشگاه اینترنتی این روزها تبدیل به تب داغی در بین مردم شده است. البته به دلیل دسترسی بیشتر مردم به اینترنت، فروش از حالت سنتی خارج شده است. ایام کرونا و قرنطینه و تمایل مردم به خرید اینترنتی تقاضا برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی را بسیار افزایش داده است.

 

 طبیعی است که اگر کسب‌وکارهای سنتی می‌خواهند به حیات خود ادامه دهند، باید راه‌های جدید کسب‌وکار یعنی بازاریابی و فروش اینترنتی را بیاموزند.

 

اما ایجاد و توسعه برند بدون فعالیت موثر در فضای مجازی امکان پذیر نیست. شرکت های بزرگ و کوچک به این موضوع پی برده اند. از طرفی با گسترش استفاده از فضای مجازی و امکاناتی که هر روز این فرآیند را آسان می کند، روز به روز بر تعداد فروشگاه های اینترنتی نیز افزوده می شود.

تاریخچه فروشگاه های اینترنتی در ایران به اوایل دهه 80 برمی گردد که فروشگاه دیجی کالا تاسیس شد. در آن زمان بزرگترین مشکل مردم عدم اعتماد به خرید اینترنتی بود. البته این مشکل به تدریج با گذشت زمان تا حدود زیادی برطرف شده است و امروزه بسیاری از افراد خرید خود را به صورت آنلاین انجام می دهند.

 

خرید اینترنتی به خصوص در خرید کالاهایی که در شهرهای دیگر به صورت حضوری امکان پذیر نیست بسیار مفید است.