سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه با استفاده از خدمات سئو محتوامون فروشگاه اینترنتی داشته با

چنان چه فروشگاه اینترنتی دارید که قرار است به آن جان تازه ببخشید و یا این که قرار است به تازگی یک فروشگاه اینترنتی افتتاح کنید این مقاله را از دست ندهید زیرا ما امروز قرار است که بررسی کنیم که چگونه با استفاده از خدمات سئو محتوامون فروشگاه اینترنتی داشته باشیم و چندین نکته برای داشتن یک فروشگاه موفق نیز به شما یاد دهیم پس با ما همراه باشید. قطعا می دانید که این روز ها افراد زیادی به دنبال کسب و کار اینترنتی رفته اند و یک فروشگاه اینترنتی دارند اما خب خیلی از افراد از این شاکی هستند که چرا بعد از راه اندازی کار خود فروش ندارند. اگر به تازگی سایت و فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده اید قطعا نباید انتظار داشته باشید که در حد فروشگاه هایی هم چون دیجی کالا فروش داشته باشید. این که در حال حاضر در حال مطالعه ی این متن هستید به این معنا است که می دانید سئو چیست و چه نقشی در بالا رفتن سایت دارد.

 

خدمات سئو محتوامون چه نقشی در بالا رفتن سایت دارد


چندین سال است که فروشگاه های اینترنتی رونق گرفته اند و افراد به کمک سایت های خود توانسته اند فروش خود را نسبت به فروش حضوری بیش تر کنند و می توانند محصولات خود را بدون محدودیت در زمان و مکان به افراد بیش تری نشان دهند. شما می توانید با استفاده از خدمات سئو سایت خود را به بالاترین درجه ی ممکن برسانید اما شرط موفق شدن در این کار این است که این کار به شکل اصولی و حرفه ای انجام شود. اما خب متاسفانه این روز ها افراد زیادی گمان می کنند که می توانند کار سئو و تولید محتوا را انجام دهند اما شما باید دقت کنید که کار تولید محتوای خود را به یک تیم حرفه ای بسپارید. باید خدمتتان عرض کنیم که حدود 45 درصد مردم حداقل یک بار خرید آنلاین داشته اند و این آمار روزانه بالا تر می رود. اگر چندین محصول متنوع در سایت دارید باید به شکل اصولی تولید محتوا کنید چون که مخاطب های شما بیش تر از این که به خود محصول توجه کنند به مطالب مربوط به آن توجه می کنند     و گاهی یک جمله می تواند یک کاربر را به مشتری تبدیل کند و یا بر عکس یک کار ضعیف او را از خرید منصرف کند.

 

نکات مهم و کلیدی در بهینه سازی سئو


اگر مایل هستید سایت را به یک سایت پر فروش و موفق تبدیل کنید باید به چندین نکته ی مهم و کلیدی توجه کنید.

1.       کلمات کلیدی را با وسواس زیاد پیدا کنید: به جرات می توان گفت که کلمات کلیدی مهم ترین ابزار کار تولید محتوا هستند؛ کلمات کلیدی همان کلماتی هستند که کاربران وارد موتور جست و جوی گوگل می کنند. بهتر است که از همین ابتدای کار به دنبال کلمات کلیدی مناسب باشید فرض کنید که قرار است در سایت خود محصولی را بفروشید که نام اصلی آن با نامی که در میان مردم رواج پیدا کرده است متفاوت است بهتر است حتما از آن نام مرسوم در سایت استفاده کنید.

2.       بررسی کنید که رقبا در چه مرحله ای هستند:     اگر قرار است که در کارتان موفق باشید باید همیشه حواستان به رقبای خود باشد؛ بررسی کنید که آن ها از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند، تا به امروز چند لینک گرفته اند و این لینک ها چه نوعی هستند. علاوه بر این چک کنید که چه سایت هایی به آن ها بک لینک داده اند و شیوه ی کار آن ها چگونه است.بهترین سایت ها برای بررسی سایت رقبا key word planner , Goggle trends  اشاره کرد.

3.       خطا های احتمالی را بررسی کنید: در این جای کار باید با کمک بهینه سازی سئو میزان خطای احتمالی را به حداقل برسانید؛ میزان کم کردن خطا ها در وهله ی اول کار برنامه نویس است. علاوه بر آن باید محتوا های تکراری را به حداقل برسانید و غلط های املایی موجود در سایت را نیز به حداقل برسانید.

4.      سرعت سایت را بالا ببرید: لازم به ذکر است که سرعت بارگذاری در سایت یکی از مهم ترین عناصر در موفقیت یک سایت است. قطعا برای شما نیز پیش آمده است که وارد سایتی شده اید اما سایت کمی دیر تر از حد معمول باز شده است و شما نیز بیخیال سایت شده اید و به سراغ سایت دیگری رفته اید. گاهی اوقات یک ثانیه نیز ارزشمند است و ممکن است مشتری شما را از خرید منصرف کند پس در راه اندازی سایت به این مسئله نیز توجه کنید.

5.      مطالب خود را امتحان کنید: ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از این که گوگل به سراغ حسابتان برود خودتان آن را چک کنید ؛ برای این کار می توانید از گوگل وبمستر به صورت رایگان کمک بگیرید و مطالبی که برای سایت خود آماده کرده اید را بررسی کنید.

6.      خود را به گوگل نشان دهید: چنان چه قصد دارید سایت خود را به گوگل نشان دهید باید محتوای با کیفیت و عالی آماده کنید؛ به هیچ عنوان از استراتژی های این کار غافل نشوید و از بلاگ ها کمک بگیرید یادتان باشد که گوگل طرفدار بلاگ است‌ و به کسانی که روزانه مطالب جدید و جذابی در سایت خود منتشر می کنند اهمیت بیش تری می دهد.

7.      بک لینک درست کنید:   اگر محصولات سایت زیاد باشد شما باید با دقت بیش تری سایت را آماده کنید؛ شما برای این که بتوانید یک بک لینک داشته باشید باید برنامه ریزی دقیق و حساب شده ای داشته باشید. چنان چه بک لینک به خوبی انجام نشود ممکن است که به ضرر شما تمام شود و سایت را در چنگال الگوریتم پاندا بیندازد پس حتما به این مسئله توجه کنید زیرا ممکن است که در این حین الگوریتم پاندا سایت را جریمه کند و یا این که سایت را حذف کند.

8.      لوکیشن خود را ثبت کنید: ساده ترین بخش ماجرا این است که آدرس خود را در گوگل ثبت کنید ؛ اگر تا به امروز آدرس خود را ثبت نکرده اید همین حالا این کار را انجام دهید تا به چشم خود ببینید که این کار چه نقش پر رنگی در بالا رفتن رتبه ی سایت دارد.علاوه بر این ها سعی کنید که همیشه در دسترس مشتری های خود باشید تا به بهترین نتیجه ی ممکن برسید.

خدمات سئو محتوامون

تمامی مواردی که برای سئو فروشگاه اینترنتی نیاز داشتید در بالا به شما گفته شد اما باید دقت کنید که برای رشد و پیشرفت هرچه بیشتر سایتتان باید آن را به فردی متخصص واگذار کنید که پیشنهاد ما به شما تیم سئو محتوامون هست.چرا؟

    1.صفر تا صد کارها توسط کارشناس مرتبط زمینه کاری شما انجام می شود.

    2.افرادی که در تیم محتوان هستند همگی خلاق و مسئولیت پذیر هستند.

 3.پشتیبانی 24ساعته دارند.

4.مستقیم با تیم دیجیتال مارکتینگ در ارتباط هستید.