سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه اندازی فروشگاه آنلاین موبایل

 

 

 

فروشگاه موبایل آنلاین خود را با استفاده از یک الگوی پیچیده پیچیده تنظیم کنید

انقلابی در فناوری پست رایانه و اینترنت تلفن همراه است. این ابزار فوق العاده و راحت برای برقراری ارتباط و سایر سرویس ها به وسیله ای رایج تبدیل شده است. راه اندازی فروشگاه موبایل بصورت آنلاین که جزئیات مربوط به همه گوشی های معروف را برای سهولت و راحت خرید تلفن های همراه نشان می دهد ، با تم آماده و با کیفیت بالا ساده تر است. فروشگاه موبایل Apptha     یک موضوع سرخابی فوق العاده است که برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین موبایل در کمترین زمان ممکن است: http://www.apptha.com/category/theme/Magento/Mobile-Store   . طراحی و طرح این الگوی جذاب برای تجارت آنلاین فروشگاه موبایل ایده آل است.

 

این تم سرخابی ظاهر جدیدی به وب سایت شما می بخشد و مشتریان بیشتری را به سمت فروش بسیار زیاد جذب می کند. الگوی فروشگاه موبایل سرخابی یک بنر بسیار جذاب را در هدر صفحه وب سایت شما با یک نگاه چهره فروشگاه موبایل نشان می دهد. این بنر کاملاً قابل تنظیم است و امکان ویرایش تنظیمات بنر مانند ارتفاع و عرض بنر ، سرعت انیمیشن ، جلوه جانبی و پیمایش خودکار را فراهم می کند. الگوی سرخابی دارای سه طرح ستونی و ناوبری دسته بندی است که باعث می شود فروشگاه آنلاین شما تعاملی تر و کاربرپسندتر باشد.

 


نمایشگر محصول با تصویر تمیز ، دامنه قیمت و توضیحات محصول درخشان است. این امر مشتری را به خرید از فروشگاه آنلاین شما ترغیب می کند. تم فروشگاه موبایل magento با تمام مرورگرهای اصلی سازگار است ، ویرایش آسان ، نصب سریع و با استفاده از یک ماژول پرداخت آسان ، کاربر پسندتر می شود. تم فروشگاه سیب سرخابی را می توان با نمایش طیف گسترده ای از محصولات سیب به فروشگاه سیب بهینه کرد. کمی سفارشی سازی با خلاقیت و نوآوری سود خوبی برای تجارت آنلاین موبایل شما به همراه خواهد داشت.