سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه اندازی گل فروشی انلاین

 

 

 

تقریباً امروز می توانید تقریباً هر چیزی را بصورت آنلاین خریداری کنید. از چیزهای ساده برای زندگی روزمره مانند مواد غذایی و وسایل بهداشتی گرفته تا موارد غیرمعمول تر که برای موارد خاص مانند لباس ، هدایا و گلها تهیه شده اند. اما بگذارید فقط در مورد گل صحبت کنیم. آیا می توانید وقایع مهم زندگی را بدون مکمل گل به تصویر بکشید؟ یا چگونه می توانید فضای خانه خود را بدون یک گیاه در محیط خانه احساس کنید؟ با وجود این واقعیت که گلها در زندگی ما بسیار زیاد هستند ، اما تجارت آنلاین گل فروشی هنوز اشباع نشده است. و با یک تجارت منظم مانند تحویل گل ، این فرصت را برای موفقیت دارید. در این مقاله ، ما نحوه راه اندازی آنلاین یک فروشگاه گل را ارائه می دهیم که بهترین تجربه مشتری را ارائه می دهد و هزینه تولید آن چقدر است. اما ابتدا اجازه دهید مزایای راه اندازی فروشگاه گل آنلاین را در نظر بگیریم.

 

برچیدن 3 بزرگترین افسانه در مورد فروشگاه های آنلاین گل

تجارت آنلاین گل مملو از افسانه هایی است که به طور کلی برای همه حوزه های تجارت الکترونیکی مشخص است. این افسانه ها چیزی نیست جز مزاحمی که می تواند صاحبان مشاغل احتمالی را از افتتاح اولین فروشگاه خود منصرف کند. بیایید نگاهی دقیق بیندازیم و برخی از این افسانه ها را از بین ببریم.

    # 1 گلها از طریق اینترنت فروخته نمی شوند

برخی از افراد با توجه به این پرسش که چگونه لوازم آرایشی گل را به صورت آنلاین بفروشند ، واقعاً متحیر هستند. آنها به راحتی احساس می کنند که قبل از تصمیم گیری با اطمینان خرید ، باید گلها را لمس کرد ، لمس کرد و بو کرد. با این حال ، ریتم زندگی مدرن به این معنی است که بعضی از ما فقط نمی توانیم برای این کار وقت بگذاریم و با مشغله های کاری که همه ما را به خود مشغول کرده است ، افراد کمی مراقب هستند که وقت خود را به فروشگاه بروند. این امر باعث می شود سفارش آنلاین گلها کاملا منطقی باشد ، مخصوصاً وقتی این سفارش به دست یک گل فروشی حرفه ای در آنسوی صفحه بیفتد. پیش بینی های انجام شده توسط متخصصان صنعت ادعا می کند که بازار گل تجارت الکترونیکی طی چند سال آینده رشد بیش از حد خواهد داشت و جای تعجب نیست.

 

شماره 2: ایجاد یک وب سایت ساده برای کسب و کار برای شروع فروش گل به صورت آنلاین کافی است

واقعیت این است که بهتر است یک وب سایت سفارشی ایجاد کنید زیرا وب سایت های الگو عمومی و غیرحرفه ای به نظر می رسند و با تعداد فروش مورد نظر شما بدون شک مقابله نمی کنند.

 # 3 رقابت در اینترنت بسیار زیاد است و جایگاه کاملا اشباع شده است

مردم فکر می کنند فروشگاه های آنلاین گل به وفور وجود دارد و بازار چنان اشباع شده است که ورود تازه واردان به آن بی فایده است. بعلاوه ، آنها فکر می کنند که نمی توانند با غول های بازار رقابت کنند. اما ، مشاغل کوچک دارای مزایای خاص خود هستند ، مانند امکان هدف قرار دادن جایگاه خاص و استفاده از SEO محلی.

 

آمار صنعت گل

خرید و تحویل آنلاین گل در حال محبوب شدن است: 18? از کاربران اینترنت در سراسر جهان به صورت آنلاین گل و ست هدیه خریداری کرده اند. بنابراین ، شاید اکنون برای راه اندازی یک فروشگاه گل تلاش کنید؟

 

بیشترین اهمیت برای مشتری هنگام خرید گل از فروشگاه های آنلاین چیست؟

هر صنعت تجارت الکترونیکی ویژگی ها و ظرایف خاص خود را دارد که باید هنگام ایجاد فروشگاه مورد توجه قرار گیرد. صنعت گل نیز از این قاعده مستثنی نیست و این مطالعه SAF به تفکیک عواملی پرداخته است که باید هنگام توسعه گل فروشی خود به آنها توجه کنید:

 

توصیه ها به عنوان یک قاعده کلی ، مردم تمایل به خرید گل برای موارد خاص دارند ، که طبیعتاً اغلب اتفاق نمی افتد. به همین دلیل ، ممکن است برخی از مشتریان به دلیل کمبود تجربه در مورد انتخاب موارد مناسب ، چه گل و چه غیر گل ، نگرانی داشته باشند.

تحویل. تحویل سریع و بدون مشکل همه چیز در هنگام تحویل چیزی ظریف مانند یک دسته گل است. با توجه به این نکته ، اطمینان حاصل کنید که سرویس تحویل استفاده می کنید به اندازه کافی دقیق باشد تا هر دسته گل را در شرایط بکر تحویل دهید.

کیفیت برخی از افراد هنوز در مورد تجارت الکترونیکی تردید دارند. تردیدهای آنها می تواند به خصوص هنگام سفارش گل بسیار شدید باشد زیرا بررسی کیفیت غیرممکن است.

ارزش پول. این جنبه مختص صنعت گل نیست ، بلکه به طور کلی مربوط به خرید است. همه به دنبال تعادل مناسب کیفیت و کیفیت هستند و فروشگاه های گل نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

دسته بندی فروشگاه های آفلاین توسط منطقه فیزیکی محدود می شوند ، در حالی که شما اینگونه نیستید! بنابراین ، از این مزیت به نفع خود استفاده کنید و برای تأمین نیازهای خود ، طیف وسیعی از کالاها را به مشتریان خود ارائه دهید!

راحتی بیا با آن روبرو شویم. بیشتر ما در لحظه آخر هدیه خریداری می کنیم. مشتریان شما هیچ تفاوتی ندارند. در هر مرحله از سفر خریدار خود ، تجربه مشتری بی نقصی به آنها بدهید تا در خرید خود اطمینان داشته باشند. با این کار ، نرخ گزاف گویی خود را کاهش می دهید و اقتدار شما در چشم مشتریان شکوفا می شود. (ببینید ما آنجا چه کار کردیم؟)

3 فروشگاه آنلاین سفارش و تحویل گل

TopTenReviews ، یکی از برجسته ترین شرکت های تست کننده و بررسی خدمات در سراسر جهان ، با سفارش آنلاین گل از 10 فروشنده و تجزیه و تحلیل آنها بر اساس کیفیت خدمات ، کیفیت گل و طیف وسیعی از گل ها و محصولات ارائه شده توسط هر یک از آنها ، در مورد خدمات تحویل گل تحقیق کرده است. فروشگاه های الکترونیکی آیا می خواهید بدانید چه چیزی پیدا کردند؟

 

شماره 1 1-800-Flowers.com

این فروشگاه طیف گسترده ای از گل ها و هدایای غیر گل را برای هر مناسبت دارد. فروشگاه به منظور ارائه بهترین تجربه کاربری ممکن به مشتریان خود ، خدمات قدرتمند پشتیبانی از مشتری را ایجاد کرده است. علاوه بر این ، 1-800-Flowers.com 100? رضایت رضایت مشتریان خود را ارائه می دهد ، که به وضوح نشان می دهد این شرکت از کیفیت محصولات ارائه شده اطمینان دارد. 1-800-Flowers.com با تلاش برای نگه داشتن انگشت بر روی نبض خود ، انواع مختلف نظرسنجی ها را از قبیل نامه ، تلفن ، فروشگاه و غیره ارائه می دهد تا استانداردهای خدمات آنها را تحت نظر داشته باشد.

شماره 2 FTD

این شرکت که به عنوان بهترین سرویس تحویل آنلاین گل شناخته می شود ، به دلیل ادعای داشتن گسترده ترین شبکه شرکا ، تحویل گل به 150 کشور معروف است. تحویل تلگراف Florists دارای سابقه طولانی است زیرا در سال 1910 اولین سرویس گل به سیم بود. FTD شهرت بسیار خوبی برای گل ها ، طیف چشمگیر هدایا و بسیاری از خدمات قابل اعتماد دیگر را حفظ کرده است. نکته جالب توجه: اشتراک در حمل و نقل رایگان این شرکت وب را از بقیه متمایز می کند.

 

فروشگاه آنلاین گل FTD

# 3 دسته گل ارگانیک

این شرکت آنلاین تحویل گل تمرکز ویژه ای روی گلهای تازه و جذاب دارد. با ترویج تولید سازگار با محیط زیست ، Organic Bouquet همچنین با Carbonfund.org همکاری می کند تا میزان انتشار گازهای گلخانه ای تولید شده از محموله های آنها را کاهش دهد. بعلاوه ، دسته گل ارگانیک به سازمانهای غیر انتفاعی کمک می کند که برای زنان و دختران در کشورهای توسعه نیافته آموزش می دهند و شرایط کار ایمن را برای کشاورزان فراهم می کنند. به گونه ای ، دسته گل ارگانیک مسئولیت اجتماعی را به صندوقچه شرکت خود اضافه می کند و کسانی را که به چنین موضوعاتی اهمیت می دهند متوسل می کند.

چه چیزی این فروشگاه های آنلاین را به بهترین وجه در بازار تجارت الکترونیکی تبدیل می کند؟

بیایید نگاهی به استراتژی فروشگاه های گل های ذکر شده در بالا بیاندازیم و یاد بگیریم چه چیزی آنها را به عنوان بهترین فروشگاه در صنعت تبدیل می کند.

 

شماره 1 انتخاب گل

بهترین فروشگاه های الکترونیکی گل برای هر مناسبت گل ارائه می دهند: عروسی ، سالگرد ، تولد ، مراسم خاکسپاری و موارد دیگر. علاوه بر این ، ممکن است افراد بخواهند هدیه ای برای کارفرما یا شریک تجاری خود ارسال کنند ، اما ممکن است احساس کنند که گلها بیش از حد احساسات عاشقانه را ابراز می کنند. یک گزینه عالی یک گیاه سبز ساده یا چیزی منحصر به فرد و عجیب و غریب مانند بونسای یا کاکتوس های کمیاب است. به طور طبیعی ، گل آرایی کلاسیک یک دسته گل رز قرمز است اما ارائه طیف وسیعی از گل ها و گیاهان دیگر به شما امکان می دهد مشتری های بیشتری داشته باشید.

 

شماره 2 سفارش و تحویل

یکی دیگر از قسمتهای مهم طرح تجاری آنلاین گل فروشی خدمات تحویل صالح و کار با کیفیت بالا است. احتمال ارسال گل از طریق سیم بیش از یک قرن است که تحویل 3-4 روز طول می کشد. امروزه روش های زیادی برای سفارش وجود دارد و آن دسته از فروشگاه های الکترونیکی گل درجه یک هم خدمات تلفنی و آنلاین را ارائه می دهند و هم خدمات پشتیبانی از مشتری را ارائه می دهند. برای امنیت بیشتر به مشتریان ، این شرکت ها اطلاعات ردیابی سفارشات را از طریق تلفن و آنلاین ارائه می دهند ، بنابراین مشتریان می توانند هنگام تحویل از فروشگاه به گیرنده مورد نظر ، وضعیت تحویل آنها را بررسی کنند.

شماره 3 هدیه غیر گل

در صورتی که مشتریان شما بخواهند یک شکلات بزرگ یا یک خرس عروسکی خوب به سفارش گل خود اضافه کنند ، مهم است که فرصت را برای آنها فراهم کنید! شرکت هایی که در دنیای فروشگاه های آنلاین گل فروشی صاحب موقعیت های پیشرو هستند ، طیف گسترده ای از هدایای غیر گل را از بادکنک های رنگارنگ و شیرینی گرفته تا میوه های کمیاب و جواهرات خوب به مشتریان خود ارائه می دهند.

 

شماره 4 سازگار با محیط زیست و خیریه

بهترین فروشگاه های آنلاین گل فروش گیاهان و گل های سازگار با محیط زیست را به فروش می رسانند. برای اثبات این شیوه های تجاری ، بسیاری از فروشگاه های آنلاین نشان می دهند که آنها دارای نام Veriflora هستند ، که این تأیید می کند که این شرکت فقط محصولات کشت شده تحت استانداردهای پایداری خاص را به فروش می رساند. علامت دیگر ، صدور گواهینامه Fair Trade است که تأیید می کند تولیدات یک شرکت از استانداردهای مختلفی برای درمان محیط زیست برخوردار است و کارکنان آن با مراقبت خاصی از گیاهان کار می کنند. موفق ترین گل فروشی های آنلاین نیز بخشی از درآمد خود را برای حمایت از سازمان های غیر انتفاعی که کارهایی مانند کار در جهت مقابله با کار کودکان ، بی سوادی یا استفاده از مواد شیمیایی مضر مانند آفت کش ها انجام می دهند ، اهدا می کنند.

 

علاوه بر عواملی که در بالا ذکر شد ، کلیه فروشگاه ها تجربه مشتری استثنایی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. این واقعیت باعث می شود آنها در میان رقبای خود برجسته شوند.

 

ادغام شخص ثالثی که برای تجارت گل خود قدردانی خواهید کرد

در مورد ادغام های شخص ثالث ، شما به عنوان صاحب مشاغل از موارد زیر قدردانی خواهید کرد:

شماره 1 حسابداری و امور مالی

این به شما در مدیریت کارآمد سیستم نقطه فروش (POS) و سیستم حسابداری کمک می کند. می توانید ادغام هایی مانند QuickBooks Online و Web POS را مرور کنید.

 

شماره 2 پشتیبانی مشتری

شما برای ارائه خدمات پشتیبانی واجد شرایط به مشتریان به این نیاز دارید که می تواند مستقیماً بر فروش شما تأثیر بگذارد و ماندگاری کاربر را افزایش دهد. راه حل هایی از قبیل Help Desk Ultimate و Product Updates Notifications ممکن است برای یک تجارت آنلاین گل فروشی مناسب باشد.

 

شماره 3 پرداخت و امنیت

مردم هنگام خرید در فروشگاه اینترنتی که روش های مختلف پرداخت را ارائه می دهد ، احساس راحتی بیشتری می کنند. افزونه های پرداخت باید پرداخت امن ، محافظت در برابر تقلب ، به روزرسانی حساب و پرداخت های تلفن همراه را فراهم کنند. ما توصیه می کنیم توجه خود را به گزینه هایی مانند MageWorx ، Authorize.net و Braintree Payments جلب کنید. با این حال ، بهتر است راه حل های پرداخت بیشتری را بیاموزید ، و سپس تصمیم بگیرید که کدام یک مناسب ترین فروشگاه شماست.

 

# 4 گزارش و تجزیه و تحلیل

این راه حل ها شما را قادر می سازد تا عملکرد فروشگاه وب خود را بسنجید و بینش بصری قیف فروش خود را فراهم می کند. باید Magento Business Intelligence ، Google Analytics و XTENTO را امتحان کنید. علاوه بر این توصیه می کنیم برخی از ابزارهای محبوب تجزیه و تحلیل را نیز در نظر بگیرید.

شماره 5 حمل و نقل و تحقق

برای مشاغل تجارت الکترونیکی گل ، حمل و نقل و تحقق آخرین مراحل سفر مشتری است. این مرحله شامل محاسبه هزینه حمل و نقل ، تعیین خودکار IP ، تنظیم نرخ حمل و نقل از طریق قوانین انعطاف پذیر و غیره است. ما فکر می کنیم ممکن است از Amasty (قوانین حمل و نقل و بایگانی سفارش) و SendCloud برای راه حل های حمل و نقل و تحقق استفاده کنید.

 

هزینه ساخت فروشگاه گل آنلاین چقدر است؟

مسئله قیمت یکی از مهمترین موارد در زمینه توسعه تجارت الکترونیکی است. به همین دلیل در بررسی این جنبه نیاز به توجه ویژه به هر جزئیات دارد. به منظور درک دقیق هزینه واقعی ساخت وب سایت گل ، در زیر گردش کار مفصلی برای توسعه وب سایت ارائه می دهیم.

 

شماره 1 انتخاب پلت فرم تجارت الکترونیکی

راه حل های زیادی برای انتخاب وجود دارد اما توصیه می کنیم به Magento و Shopify توجه کنید. اولین دلیل این امر این است که این دو سیستم عامل بیش از 31? از کل فروشگاه های آنلاین در سراسر جهان را ارائه می دهند. دلیل دوم این است که ما در هر دو مهارت کافی داریم و می توان بهترین راه حل های ممکن را در مورد Shopify و Magento پیشنهاد داد. Magento Open Source رایگان است و هزینه Basic Shopify 29 دلار در ماه است.

 

شماره 2 ارائه دهنده خدمات میزبانی وب

در حال حاضر ، سه بازیکن اصلی در بازار ارائه دهندگان خدمات میزبانی وجود دارند: A2Hosting ، HostGator و SiteGround ، که هر کدام به شیوه خود خوب هستند. هزینه آنها از 11.95 دلار شروع می شود و تا 118.99 دلار در ماه می رسد.

# 3 توسعه صفحات تجارت الکترونیکی

این صفحات مهمترین صفحه برای هر وب سایت تجارت الکترونیکی به حساب می آیند:

 

کارت محصول مدت زمان لازم برای توسعه صفحه محصولات سفارشی به طور متوسط ??50 ساعت است.

صفحه نخست. توسعه صفحه اصلی معمولاً 10 ساعت تخمین زده می شود.

صفحه دسته بندی. این توسعه صفحه به طور متوسط ??36 ساعت طول می کشد.

صفحه پرداخت به طور متوسط ??، ایجاد صفحه پرداخت سفارشی حداکثر 40 ساعت طول می کشد در حالی که بهینه سازی صفحه موجود حدود 20 ساعت طول می کشد.

متداول ترین روش برای اندازه گیری هزینه ساخت صفحه استفاده از برآورد ساعتی است. نرخ ساعتی یک برنامه نویس از 50 دلار در ساعت تا 200 دلار متغیر است. بنابراین ، بیایید بیشتر بررسی کنیم که توسعه هر صفحه ذکر شده در چه مدت طول می کشد.

شماره 4 هزینه طراحی وب سایت

وقتی صحبت از هزینه طراحی سایت تجارت الکترونیکی می شود - همه چیز به این بستگی دارد که شما ترجیح می دهید از یک تم آماده استفاده کنید یا یک طرح کاملاً سفارشی را پیاده کنید ، زیرا تفاوت قیمت بین این دو گزینه می تواند چشمگیر باشد. بیایید اینها را با جزئیات بیشتری مرور کنیم:

 

مضامین قیمت مضامین از 37 دلار شروع می شود و تا 179 دلار می رسد. تم های رایگان نیز ارائه شده است ، با این حال ، تمایل دارند کمی قدیمی به نظر برسند.

طراحی دلخواه. به طور متوسط ??، مراحل توسعه طراحی سفارشی از 10 تا 500 ساعت طول می کشد ، در حالی که نرخ ساعتی طراح وب از 50 دلار شروع می شود.

شماره 5: ادغام پردازش پرداخت

تا به امروز ، محبوب ترین راه حل های پرداخت تجارت الکترونیکی PayPal ، Authorize.net و Stripe هستند. آنها با هم بیش از 75.6? از سهم کل بازار را در اختیار دارند. هیچ یک از آنها هزینه راه اندازی ندارند و همه فقط برای معاملات موفق (2.9? + 0.30 دلار) هزینه می گیرند.

 

شماره 6: نگهداری مشترک وب سایت

بسته به مقدار زیادی از عوامل ، هزینه تعمیر و نگهداری تجارت الکترونیکی شما را از 5000 دلار سالانه محروم خواهد کرد.

 

طراحی سایت گل فروشی: از نظر تجربه کاربری چه اهمیتی دارد؟

تجربه کاربر یکی از اصلی ترین عواملی است که بر نرخ تبدیل تأثیر می گذارد. به همین دلیل است که نیاز به توجه خاص شما دارد. برای اینکه جزئیات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم ، در زیر خلاصه ای از User Experience Honeycomb توسط Peter Morville که شامل 6 عنصر مهم است که یک وب سایت برای ارتقا user یک تجربه کاربری خوب نیاز دارد ، دارد.

بنابراین ، طبق این لانه زنبوری ، وب سایت شما باید:

 

قابل استفاده اطمینان حاصل کنید که استفاده از وب سایت شما آسان و دلپذیر است.

مفید برای سرگرمی و آموزش مشتریان خود محتوای اصلی و جذاب ایجاد کنید.

مطلوب محتوای موجود در هر صفحه از وب سایت باید احساسات و قدردانی را برانگیزد.

قابل کشف ایجاد ناوبری تمیز و ساده در سراسر وب سایت.

در دسترس. شما باید در نظر داشته باشید که وب سایت شما باید به راحتی برای افراد معلول قابل دسترسی باشد.

معتبر مشتریان شما باید در هر مرحله از سفر خریدار به شما اعتماد کنند.

پس از بررسی اجزای تجربه کاربر ، کاملاً آماده هستید که یک تجربه کاربری بی عیب و نقص را برای وب سایت خود طراحی کنید. شما می توانید اطمینان داشته باشید که مشتریان شما از آن استقبال می کنند و احتمالاً مرتباً برای خریدهای جدید از فروشگاه شما بازدید می کنند.

 

بهترین الگوها برای فروشگاه های آنلاین گل

مردم همیشه یک کتاب را بر اساس جلد آن قضاوت می کنند ، و آنها وب سایت شما را به همان روش قضاوت می کنند ، بنابراین از ظاهر وب سایت گل خود مراقبت کنید. طراحی خوب شامل جنبه های مختلفی مانند طرح رنگ ، تایپوگرافی ، سبک عمومی و موارد دیگر است. تا به امروز ، مرسوم ترین راه حل برای مقابله با طراحی وب سایت ، یک برنامه تم آنلاین فروشگاه گل است. در زیر برخی از محبوب ترین مضامین را مورد توجه قرار می دهیم که مورد علاقه صاحبان مشاغل و مشتریان قرار گرفته اند:

 

ByHands - تم فروشگاه WooCommerce. این موضوع دارای یک رابط کاربری آسان ، قابل درک و کد تمیز است ، به این معنی که مشتری شما از یک تجربه خرید فوق العاده راحت لذت خواهد برد.

FloraFest - تم گل پاسخگوی گل فروشی. این مضمون با پس زمینه روشن و تمیز خود ، برای نشان دادن تنوع گسترده ای از رنگ های گل آرایی شما بسیار مناسب است. این امر خرید را به روشی شاد تبدیل کرده و مشتریان را ترغیب می کند که بارها و بارها به فروشگاه شما برگردند.

تم گل فروشی WooCommerce. این موضوع کاملاً پاسخگو و قابل ویرایش است و همچنین دارای قابلیت های غنی SEO به همراه گزینه های چند زبانه است. به این ترتیب ، شما می توانید موقعیت های برتر در نتایج جستجوی Google را بدست آورید و یک تجربه کاربری برجسته را به مشتریان خود ارائه دهید. الگوهای فروشگاه آنلاین گل

افکار نهایی

به نظر می رسد تنظیم گل فروشی یک کار دلهره آور باشد ، اما اگر آن را خراب کنید ، قابل کنترل است و قابل انجام است. حتی بیشتر - با کمک واجد شرایط و یک استراتژی کاملاً فکر شده ، کاملاً آماده ارائه خدمات درجه یک به مشتریان خود خواهید بود! اگر س questionsالی دارید یا می خواهید در مورد اینکه چگونه می توانیم به شما کمک کنیم فروشگاه گل آنلاین خود را شروع کنید ، بحث کنید - دریغ نکنید که یک خط برای ما بیاورید!