سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه اندازی فروشگاه مواد غذایی آنلاین

 

 

 

یک فروشگاه مواد غذایی آنلاین راه اندازی کنید

با توجه به داده های statista     ، محبوبیت فروشگاه های مواد غذایی آنلاین ، به ویژه در ایالات متحده آمریکا در حال رونق است.

 

فروش آنلاین مواد غذایی

 

"برآورد شده است که بازار خرید و فروش مواد غذایی آنلاین ایالات متحده در سال 2017 با ارزش حدود 14.2 میلیارد دلار فروش فروش داشته باشد و پیش بینی فروش تا سال 2021 به 29.7 میلیارد دلار برسد."

 

آیا می خواهید یک فروشگاه مواد غذایی آنلاین راه اندازی کنید؟ - این چیزی است که شما باید بدانید

 

اگر آرزو دارید که صاحب فروشگاه آنلاین خود شوید ، بدون توجه به اینکه برای اولین بار یک کسب و کار کوچک راه اندازی می کنید یا مدت زیادی است که در این بازی هستید ، این راهنما به شما کمک می کند نحوه راه اندازی یک فروشگاه آنلاین را بیاموزید.

 

فروش آنلاین ، معروف به تجارت الکترونیکی ، واقعاً سرعت آن را افزایش داده است. خوشبختانه ، شروع کار آسانتر از آن است که ممکن است فکر کنید به شرط داشتن اطلاعات اولیه در مورد تجارت (که در اینجا به آنها خواهیم پرداخت) و همچنین تیمی از کارشناسان راه حل فروشگاه وب سایت تجارت الکترونیکی برای اجرای کارها در اختیار دارید.

 

برآورد Accenture     ، تا پایان سال 2020 ، صنعت تجارت الکترونیکی 13.5 درصد از سهم درآمد را به دست می آورد. معنی آن برای دارندگان فروشگاه های اینترنتی چیست؟ این بدان معناست که از هر 7 دلار خرج شده در مصرف خرده فروشی ؛ تجارت الکترونیکی حدود 1 دلار دریافت می کند.

 

مدل تجاری فروشگاه مواد غذایی آنلاین

 

فروشگاه اینترنتی بقالی مدل تجاری

 

این مراحل ساده را برای افتتاح یک تجارت آنلاین موفق دنبال کنید:

نیازهای شما هرچه که باشد ، در هر گوشه دنیا بازار امیدوار کننده مواد غذایی دارید. صدها نفر را تصور کنید که به دنبال خرید غذای آنلاین هستند تا اشتهای خانواده خود را جلب کنند. شروع کار خود به روش صحیح می تواند به شما کمک کند سودهای کلانی کسب کنید.

در اینجا یک راهنمای سریع برای ایجاد فروشگاه های مواد غذایی آنلاین وجود دارد:

هنگامی که تصمیم به ایجاد فروشگاه مواد غذایی آنلاین یا برنامه ای گرفتید ، به دنبال خواسته های بازار باشید. سعی کنید درباره آنچه مشتری ها به دنبال آن هستند ایده بگیرید. ببینید شرایط بازار چگونه است؛ تعیین کنید که چه محصولات یا خدماتی سهم بیشتری در بازار دارند. اگر مصرف کنندگان مایل به پرداخت هزینه راحتی هستند یا زمان تحویل خارج از ساعت را می خواهند ، بنابراین می توانید به چنین جایگاهی برای هدف قرار دادن مشتریان بالقوه فکر کنید. برای شروع می توانید با ارائه سفارش تحویل رایگان در اولین سفارش یا تخفیف های تبلیغاتی شروع کنید. این باعث جذب بیشتر و بیشتر مشتریان می شود.

 

راه های تعیین مخاطب هدف برای فروشگاه خرید آنلاین

 

مخاطبان هدف

 

سعی کنید مخاطبان خود را بشناسید

مشتریان احتمالی خود را به تصویر بکشید

مشتریان بالقوه خود را لیست کنید

مشتریان خود را تقسیم بندی کنید

نظرسنجی ها و بازخورد مشتری را انجام دهید

نیاز آنها را شناسایی کنید و سعی کنید آن را با تجارت خود حل کنید

مروجان خود را بشناسید

رقبای خود را دنبال کنید

تلاش های بازاریابی خود را دوباره ارزیابی کنید

منطقه زایمان را مشخص کنید

این عامل مهمی است که میزان محبوبیت و موفقیت تجارت شما را تعیین می کند. اگر قصد راه اندازی تجارت الکترونیکی را دارید ، باید مناطق تحویل مورد نظر خود را تعیین کنید. به عنوان مثال ، اگر قصد فروش مواد غذایی یا سبزیجات تازه را دارید ، باید آنها را فقط به یک منطقه محدود تحویل دهید. به منظور برنامه ریزی تجارت مواد غذایی خود ، باید برنامه خود را برای تأسیس دفتر ، انبار یا پیوند با مغازه های مواد غذایی محلی تنظیم کنید.

 

با این س Analالات تحلیل بازار مناطق هدف را مشخص کنید

ویژگی های کسب و کار ، محصولات یا خدمات شما چیست؟

مزایای این ویژگی ها چیست؟

مزایا چگونه به کاربر کمک می کنند؟

بازار هدف شما چگونه خرید می کند؟

سن و جنس معمول بازار هدف شما چیست؟ آیا آنها معمولاً بچه دار می شوند؟ متوسط ??درآمد و تحصیلات آنها چقدر است؟

منافع مشترک آنها چیست؟ اینها می تواند شامل نگرش ها ، ارزش ها و سبک زندگی باشد.

آیا بازار هدف شما با آنلاین راحت است؟ چه روش های بازاریابی وب و آفلاین آنها را درگیر خود می کند؟

تجارت خود را ثبت کنید

هنگامی که در مورد تجارت مواد غذایی آنلاین خود تصمیم گرفتید ، باید شرکت خود را ثبت کنید ، مجوزهای لازم را از مقامات بگیرید و انواع مختلف ارائه مالیات را دریافت کنید. برای انجام کلیه تشریفات برای شروع ، از هر مشاور مالیاتی ثبت شده یا حسابدار رسمی مشاوره حرفه ای بگیرید.

 

فهرست

 

مدیریت موجودی کالا

چیدمان موجودی کالا به دو روش انجام می شود - یا می توانید محصولات را ذخیره کنید یا در ابتدا با فروشگاه های مواد غذایی محلی گره بزنید. بهترین راه برای شروع تهیه لیستی از محصولات و تنظیم مقدمات آن است.

 

مدل های تحویل را نهایی کنید

76? از خریداران آنلاین از تحویل در خانه استفاده می کنند در حالی که فقط 39? از آنها با کلیک و جمع آوری استفاده می کنند. از آنجا که تجارت مواد غذایی به تحویل در خانه متکی است ، می تواند نگران کننده باشد. صاحبان مشاغل که قصد راه اندازی فروشگاه مواد غذایی آنلاین را دارند باید گزینه های تحویل کالا را بدانند. برخی از مشتریان ممکن است به تحویل همان روز نیاز داشته باشند در حالی که برخی دیگر ممکن است به دنبال تحویل روز دیگر برای مواد غذایی به صورت آنلاین باشند. برای کلیه سفارشات ، برنامه زمان بندی تحویل را تنظیم کنید. قبل از شروع کار خود ، باید در مورد محدوده مناطق تحویل مانند 5 کیلومتر ، 10 کیلومتر یا 15 کیلومتر شعاع درون شهر تصمیم بگیرید. همچنین برای مدیریت زایمان باید چند پسر تحویل با دوچرخه استخدام کنید.

 

مرتبط: توسعه برنامه تحویل درخواستی برای استارتاپ هایی مانند مشاغل تحویل مواد غذایی امروزه در اوج است و به کسب و کار کمک می کند تا طی چند ماه پس از راه اندازی سهم بازار مورد نیاز را بدست آورد.

 

احتیاط - خریداران آنلاین بدیهی است که گرانترین روش "تحویل" را برای خرده فروشان ترجیح می دهند ، اما پرداخت آن را دوست ندارند.

 

توسعه وب سایت و برنامه موبایل

هنگام راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیکی مواد غذایی ، باید مدتی را صرف برنامه ریزی اهداف و انتظارات خود از شرکت خود کنید. باید به دنبال توسعه دهندگان وب مجرب و متخصص Magento و شرکت های توسعه دهنده برنامه های تلفن همراه باشید تا یک راه حل برجسته فروشگاه آنلاین ایجاد کنید. یک وب سایت و آژانس توسعه برنامه های موبایل خوب می تواند به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک کند.

روش های پرداخت

 

پرداخت ها و جریان سفارش

 

اینکه از چه روش های پرداختی در وب سایت یا برنامه شما برای پذیرش پرداخت استفاده می شود ، مهم است. همراه با کارت نقدی یا اعتباری ، می توانید گزینه Cash on delivery (COD) را نیز ارائه دهید تا سفارشات آنلاین برای کاربران آسان تر شود. با پذیرش COD می توانید در هزینه های درگاه پرداخت صرفه جویی کنید.

 

جذب مشتری

بازاریابی نقش مهمی در جذب مشتری دارد. شما می توانید روش های مختلف تبلیغات آنلاین و آفلاین را امتحان کنید تا توجه کاربران را به خود جلب کنید. با چند بازاریاب دیجیتال صحبت کنید تا در مورد فعالیت های تبلیغاتی که می تواند به رشد تجارت شما کمک کند ایده بگیرید. ارائه تخفیف و کوپن نیز می تواند به شما در جذب مشتری کمک کند.

 

رقابت خود را بررسی کنید

فعالیت های انجام شده توسط رقبا را تحت نظر داشته باشید و پیشنهادات آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. به پیشنهادات آنها توجه کنید و استراتژی بازاریابی خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که بتوانید رقابت را شکست دهید. هر از چندگاهی ساختار قیمت و سیاست های تحویل رقبا را ارزیابی کنید.

 

بهترین آژانس جستجوگرها را استخدام کنید

بعد از شروع فعالیت فروشگاه مواد غذایی ، کار شما تمام نشده است. این فقط آغاز است. برای بازاریابی وب سایت خود به دنیای آنلاین و جلب توجه مخاطبان ، باید متخصصان اختصاصی سئو استخدام کنید. شرکت سئو مناسب می تواند به شما کمک کند بازدید کنندگان را به وب سایت مشاغل خود هدایت کنید و فروش بیشتری داشته باشید.

نتیجه گیری

اگر می خواهید یک فروشگاه مواد غذایی بصورت آنلاین راه اندازی کنید ، می توانید فاکتورهای ذکر شده در بالا را در نظر بگیرید. اگر فکر می کنید چیزی را از دست داده ایم ، در صورت تمایل ایده های خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

برای ساختن برنامه فروشگاه های مواد غذایی خود با ما در تماس باشید و اطمینان حاصل خواهیم کرد که بدون حفر سوراخ در جیب خود بهترین نتیجه را خواهید گرفت.