سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ایمن از فروشگاه های اینترنتی ایمن

 

 

 

10 نکته برای یک تجربه خرید آنلاین ایمن

خرید آنلاین از این جهت راحت است که می توانید در اطراف خرید کنید ، بهترین قیمت ها را پیدا کنید و بسته های خود را درست در آستان خانه خود تحویل دهید بدون اینکه مجبور شوید راحتی خانه خود را ترک کنید. اما خرید آنلاین بسیار زیاد شامل مواردی غیر از دریافت پایین ترین قیمت است. شما می خواهید مطمئن باشید که محصولات به موقع می رسند ، کیفیت مطابق انتظار شما است ، موارد شامل ضمانت مناسب می شود و راهی برای بازگرداندن محصولات یا دریافت پشتیبانی با هرگونه سوال یا مسئله ای وجود دارد. این نکات را برای بهبود امنیت تجربه خرید خود به کار ببرید.

 

چگونه با خیال راحت آنلاین خرید کنیم

 

 

1. همیشه سفارشات را از طریق اتصال ایمن انجام دهید

اگر رایانه شما در برابر نرم افزارهای احتمالی مخرب در امان نباشد ، اطلاعات مالی و رمزهای عبور شما در معرض سرقت قرار می گیرند (و هر چیز دیگری که در رایانه ذخیره می کنید یا به صورت آنلاین انجام می دهید). این مفهوم بسیار اساسی است ، اما تنها بخشی از جمعیت ایالات متحده از رایانه های خود به اندازه کافی محافظت می کنند. از اتصال ایمن استفاده کنید - مطمئن شوید فایروال رایانه شما روشن است.

 

اگر در حالی که از یک شبکه بی سیم استفاده می کنید ، به صورت آنلاین رمزگذاری می شود ، بنابراین کسی که در خارج از خانه در کمین است نتواند اطلاعات شما را جمع آوری کند. هنگام استفاده از یک شبکه عمومی از انجام هرگونه معامله مالی خودداری کنید ، زیرا ممکن است ندانید این به خطر افتاده است.

 

2. بازرگان و شهرت آنها را بشناسید

اگر از قبل فروشگاه را می شناسید ، خرید فروشگاه آنلاین آنها بسیار ایمن است. اگر مشکلی وجود دارد ، همیشه می توانید برای کمک به فروشگاه محلی بروید و اگر دیگران را می شناسید که به طور مداوم با فروشگاه آنلاین تجربه های مثبتی داشته اند ، می توانید از کیفیت سایت اطمینان حاصل کنید.

 

اگر فروشگاه را نمی دانید ، باز هم ممکن است بهترین شرط باشد. شما فقط باید چند اقدامات احتیاطی دیگر انجام دهید. با مشاهده سایت های اختصاصی برای بررسی فروشگاه های الکترونیکی ، بررسی پیشینه خود را انجام دهید. اگر فروشگاه بازبینی نشده است یا نظرات مطلوبی ندارد ، از وب سایت آنها سفارش نگیرید

3. از پیشنهادهایی که به نظر می رسد "خیلی خوب برای درست بودن" باشند خودداری کنید

هر فروشگاه الکترونیکی که بیش از حد با قیمت بسیار کم وعده دهد مشکوک است. اگر قیمت خیلی پایین است ، بررسی کنید که آیا بازرگان از طریق اقلام قانونی آمده است ، آیا اقلامی را که پرداخت کرده اید دریافت می کنید ، آیا اقلام در واقع مارک تجاری است یا جایگزین ارزان است ، اگر مورد کار می کند ، بتوانید کالاهای آسیب دیده را پس دهید - یا اگر تاجر با فروش اطلاعات مالی شما درآمد اضافی کسب می کند. فروشگاه های اینترنتی بی اعتبار - مانند همتایان آجر و ملات خود ، ممکن است پیشنهادی کاملاً ارزان قیمت ارائه دهند و سپس ادعا کنند که کالای موجودی شما به اتمام رسیده است ، و سعی می کنند چیز دیگری را در کلاهبرداری کلاسیک "طعمه و تغییر" به شما بفروشند.

 

4- اگر در حال خرید گیفت کارت هستید ، شرایط و ضوابط را بخوانید

اگر کارت هدیه برای شخص دیگری است ، مطمئن شوید که فروشگاه مجاز است ، شخص از فروشگاه استفاده می کند و هیچ حلقه ای وجود ندارد که مجبور به پرش از آن شوند.

 

5- از فروشگاه الکترونیکی استفاده نکنید که برای انجام فروش به اطلاعات بیش از حد لازم نیاز دارد.

انتظار دارید برخی از روش های پرداخت ، آدرس حمل و نقل ، شماره تلفن و آدرس ایمیل را ارائه دهید ، اما اگر بازرگان اطلاعات دیگری را درخواست کرد ، دور شوید. شما هرگز نمی خواهید اطلاعات حساب بانکی ، اطلاعات تأمین اجتماعی یا شماره گواهینامه رانندگی خود را به آنها بدهید. برخی از شرکت ها در مورد علایق شما س questionsال می کنند ، اما این سوال همیشه باید اختیاری باشد و در ارائه اطلاعات محتاط باشید. آیا بازرگان اطلاعات شما را فروخته ، اجاره می کند یا به اشتراک می گذارد؟ خط مشی رازداری سایت را بررسی کنید تا بفهمید اطلاعات شما تا چه اندازه در معرض نمایش قرار می گیرد. بسیاری از فروشگاه ها به وضوح اعلام می کنند که اطلاعات مصرف کننده را به اشتراک نمی گذارند ، نمی فروشند یا اجاره نمی دهند - دیگران می گویند که اطلاعات شما را در اختیار دارند و هر طور که بخواهند می توانند از آنها استفاده کنند (یا از آنها سو abuse     استفاده کنند). به شرکت هایی که به حریم خصوصی شما احترام می گذارند پایبند باشید.

 

6. نیاز به ایجاد رمز عبور برای سایت دارید؟ - آن را منحصر به فرد کنید.

هنگام خرید معمولاً از شما خواسته می شود یک حساب کاربری با رمز عبور ایجاد کنید. معمولاً می توانید این کار را انجام ندهید ، و مگر اینکه مرتباً از فروشگاه الکترونیکی استفاده کنید ، حساب کاربری ایجاد نکنید. اگر یک حساب کاربری می خواهید ، حتماً از یک رمز عبور منحصر به فرد و قوی استفاده کنید.

 7. آیا سایت امن است؟

قبل از وارد کردن اطلاعات شخصی یا کارت اعتباری به یک سایت خرید ، بررسی کنید که آیا آدرس وب موجود در صفحه با "https:" شروع می شود نه "http:" این کوچولو به شما می گوید وب سایت امن و رمزگذاری شده است تا از شما محافظت کند اطلاعات

 

8- از کارت اعتباری یا پی پال استفاده کنید

از کارت بدهی یا چک استفاده نکنید زیرا در صورت بروز مشکل ، این محافظ های امنیتی یکسان برای شما ندارند.

 

خرید اطلاعات کارت اعتباری مسئولیت شما را به بیش از 50 دلار شارژ غیر مجاز در صورت سرقت اطلاعات مالی شما و دست نخورده بودن پول در حساب بانکی شما محدود می کند. بیشتر کارتهای بدهی از این محافظت برخوردار نیستند - و حتی در صورت حمایت ، در این بین شما کسری از بودجه هستید.

 

در نظر گرفتن یک کارت اعتباری که فقط برای خرید و معاملات آنلاین باشد. به این ترتیب ، اگر کارت به خطر بیفتد ، می توانید سریعاً آن را خاموش کنید بدون اینکه هیچ نوع تراکنش دیگری را تحت تأثیر قرار دهید.

 

9. همیشه شرایط حمل و نقل شرکت را بررسی کنید.

برخی از بازرگانان هزینه های گزاف حمل و نقل را دریافت می کنند که می تواند معامله خرید را به یک اشتباه گران تبدیل کند. ببینید آیا آنها پیگیری و بیمه ارائه می دهند یا خیر. بدانید که از کدام شرکتهای مخابراتی استفاده می کنند و اگر کالا در طی 10 روز حمل نمی شود ، احتیاط کنید.

 

10. از یک برنامه امنیت اینترنتی قابل اعتماد استفاده کنید.

هنوز هم بهترین راه برای ایمن ماندن در اینترنت با استفاده از یک محصول امنیتی موثر در اینترنت است. خرید نیز از این قاعده مستثنی نیست. در عوض ، با افزایش حجم کالاها و داده ها که به صورت آنلاین رد و بدل می شوند ، ویژگی های امنیتی مانند ضد فیشینگ در زمان واقعی و محافظت در برابر سرقت هویت بیش از هر زمان دیگری مهم هستند.

 

اجازه دهید خرید آنلاین آغاز شود ...