سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 ویگی یک فروشگاه اینترنتی موفق

 

 

 

10 ویژگی یک فروشگاه آنلاین موفق

با ورود به این دهه جدید ، دنیای تجارت در حال تغییر آنلاین است و سرعت آن هرگز دیده نشده است. با توجه به شرایط بی سابقه ما ، تجارت الکترونیکی ، به تعبیر زمانه ما ، ضروری شده است.

 

با توجه به اینکه مصرف کنندگان در سراسر جهان از امنیت خانه های خود بیشترین خرید را انجام می دهند ، رقابت برای کسب درآمد از تجارت الکترونیک شدید خواهد بود. اگر قصد دارید به صورت آنلاین تجارت خود را شروع کنید یا فروشگاه اینترنتی دارید که می خواهید آن را به سطح بالاتری برسانید ، باید اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما لذت بخشترین و تجربه یکپارچه را دارند. این بدان معنی است که سرعت سایت خوب ، جستجوی آسان ، تصاویر با کیفیت محصول ، طراحی مناسب برای موبایل و موارد دیگر است.

 

بیایید در مورد بهترین شیوه تجارت الکترونیکی که می توانید استفاده کنید صحبت کنید تا به مشتریان دلیل بیاورید که در فروشگاه آنلاین خود پول خرج کنند - و دوباره برگردید.

 

Top     انتخاب برتر ما برای تأیید حساب بازرگان شما

یک وب سایت خوب طراحی شده

شما می توانید چشمگیرترین محصولات را در این سمت آمازون ارائه دهید ، اما اگر وب سایت شما برای استفاده ناخوشایند باشد ، مشتری بالقوه شما تصمیم می گیرد که ارزش آن را ندارد.

 

یک فروشگاه آنلاین با طراحی خوب دو کار انجام می دهد: این باعث می شود بازدیدکنندگان سایت شما به راحتی به دنبال آنچه می گردند بیابند و این کار را خیلی سریع انجام می دهد. اهمیت سرعت وب سایت تجاری اغلب نادیده گرفته می شود ، اما سرعت وب سایت عامل اصلی موفقیت تجارت الکترونیکی شما است. یک مطالعه Kissmetrics  نشان داد که اگر یک سایت تجارت الکترونیکی روزانه 100000 دلار درآمد کسب کند ، یک ثانیه تأخیر در صفحه می تواند به طور بالقوه 2.5 میلیون دلار فروش از دست رفته در سال را متحمل شود.

 

وب سایت خود را بصری و منظم نگه دارید ، گرافیک خود را برای زمان بارگذاری سریع بهینه کرده و تجزیه و تحلیل خود را تحت نظر داشته باشید. اگر میزبان وب شما دارای محدودیت بازدید کننده باشد ، موفقیت شما در نهایت می تواند علیه شما موثر باشد. بازدید بیشتر می تواند به معنای کاهش بارگذاری صفحه باشد ، خصوصاً اگر CDN (شبکه تحویل محتوا) پهنای باند شما را با رسیدن به حد مجاز کاهش دهد. طرحی پربارتر از توانایی خود را خریداری نکنید ، اما اطمینان حاصل کنید که سایت شما برای بازدید فعلی شما بهینه شده و فضای بیشتری برای رشد دارد.

وب سایت نامناسب سازماندهی شده باعث دلسردی و حواس پرتی کاربران شما قبل از تصمیم گیری در مورد خرید می شود. برای مشتریان خود پیدا کردن آنچه که به دنبال آن هستند را آسان کنید. ابزار جستجو ضروری است ، اما یک طرح پشتیبان است. یک طرح بصری ، به تعداد ممکن با چند کلیک ، برنامه A است. این بدان معنا نیست که باید همه چیز را در صفحه اصلی خود قرار دهید.

یک فرآیند پرداخت آسان

تجربه تسویه حساب مشتریان شما برای کاهش نرخ سبد خرید متروکه شما باید تا حد ممکن آسان و راحت باشد. گاری های رها شده مهمترین شرط وجود یک فروشگاه آنلاین است - در سال 2019 ، م Instituteسسه Baymard گروهی از 41 مطالعه مختلف تجارت الکترونیکی را بررسی کرد و دریافت که به طور متوسط ??، 69.57? از گاری ها در نهایت رها می شوند. خوشبختانه ، اقدامات دیگری وجود دارد که می توانید برای اطمینان از پایین ترین حد ممکن میزان ترک کالای خود انجام دهید.

 

پرداخت یک صفحه ای: راه را به صندوق پول خود باز کنید. یک فرآیند تسویه حساب ساده فقط با یک صفحه پرداخت یک صفحه ای ، یک ویژگی کاملاً رایج در بین ارائه دهندگان نرم افزار سبد خرید ، قابل مدیریت است.

اجازه می دهد مهمان تسویه حساب: وقتی شما قبل از سفارش مشتری به ایجاد حساب کاربری احتیاج دارید ، بین مشتری خود و خریدی که مشتری می خواهد انجام دهد سدی ایجاد می کنید. با اجازه دادن به میهمانان برای انجام خرید در سایت خود بدون اینکه آنها را به ثبت نام برسانید ، شما این مقاله احتمالی احتمالی را پشت سر می گذارید و مسیر مشتریان خود را برای انجام خرید راحت می کنید. البته ، شما هنوز هم می خواهید به مشتریان امکان ایجاد حساب کاربری را بدهید تا آنها بتوانند اطلاعات پرداخت و سایر تنظیمات خود را ذخیره کنند.

نمایش تمام شارژها قبل از پرداخت: در مطالعه ای که موسسه بایمارد به آن اشاره کردم ، مشخص شد که رایج ترین دلیل افرادی که در طی مراحل پرداخت از گاری خود خارج شده اند ، این است که آنها هزینه های اضافی (حمل و نقل ، مالیات ، هزینه ها) را بسیار زیاد می دانند. قبل از پرداخت ، تمام اطلاعات قیمت گذاری را از قبل نشان دهید ، بنابراین مشتریان شما هیچ غافلگیر نخواهند شد.

صفحه پرداخت خود را ساده نگه دارید: شما نمی خواهید مشتری های شما حواسشان پرت شود و صفحه پرداخت شما را ترک کنند ، بنابراین مواردی مانند هدر / پاورقی و گزینه های منوی خود را در طی مراحل پرداخت حذف کنید.

حمل و نقل رقابتی

با بالغ شدن مفهوم تجارت الکترونیک ، مشتریان انتظار دارند که برای حمل و نقل دست و پا نپردازند و گزینه های حمل و نقل سریع را داشته باشند.

 

با تمام پیک های حمل و نقل در دسترس خود آشنا شوید و کدام یک از آنها می تواند به بهترین وجه محصولات شما را اداره کند. فقط با USPS نروید زیرا پستچی خود را دوست دارید. همچنین ، هنگامی که شرکت مخابراتی شما در بسته بندی خود اسکن می کند ، سبد خرید خود را برای ارسال خودکار ایمیل های سفارش سفارش ارسال کنید.

اگرچه ممکن است این کار برای همه بازرگانان عملی نباشد ، اما ممکن است ارزش ارائه یک گزینه حمل و نقل رایگان به مشتریان را داشته باشد. در حالی که هزینه اولیه پوشش حمل و نقل در ابتدا سود شما را کم می کند ، با گذشت زمان ، اگر هزینه حمل و نقل را پرداخت نکنید ، ممکن است شاهد افزایش فروش باشید. اگر تصمیم دارید این مسیر را طی کنید ، این سیاست را تا آنجا که می توانید واضح برجسته کنید ، بنابراین مشتریان شما از آن آگاه هستند!

 

گزینه های پرداخت چندگانه

این فقط یک عقل سلیم است - اگر به مشتریان فرصتی داده شود تا با استفاده از روشی که ترجیح می دهند هزینه پرداخت کنند ، احتمال خرید آنها بیشتر است. به همین دلیل مهم است که شما به مشتریان احتمالی خود اجازه دهید مجموعه ای از گزینه های مختلف پرداخت را انتخاب کنند.

 

بدیهی است که شما باید کارتهای اعتباری و کارتهای نقدی را بپذیرید اما گزینه های دیگری را نیز در نظر بگیرید ، مانند PayPal ، Apple Pay ، Google Pay ، Venmo و شاید حتی وجه نقد هنگام تحویل.

 

تصاویر خوب و توضیحات محصول

تلاش برای صرفه جویی در هزینه عکاسی در تلاش برای صرفه جویی در هزینه ای که برای برون سپاری آن صرف می شود ، بسیار آسان است. از این گذشته ، به عنوان یک مالک مشاغل کوچک ، می دانید که مجبور شده اید "همه کلاه ها را بپوشید". اما این را در نظر بگیرید: اولین برداشتی که مشتریان آنلاین از محصولات شما می کنند مربوط به تصاویر موجود در وب سایت شما است و اگر عکس های شما با کیفیت محصول شما مطابقت نداشته باشد ممکن است فرصتی برای ایجاد احساس دیگری نداشته باشید.

این مورد به ویژه در مورد فروشگاه های آنلاین وجود دارد. در یک فروشگاه فیزیکی ، یک مشتری جدید می تواند وارد آنجا شود ، محصولات شما را اداره کند ، حتی ممکن است یک نسخه ی نمایشی را امتحان کند و کاملاً از کیفیت محصول شما آگاه باشد. اما یک خریدار آنلاین این فرصت را ندارد. آنها عمدتا به دو چیز اعتماد می کنند: عکس و بررسی. در هرکدام از آنها شکست بخورید و مشتری احتمالی دور از خانه گشت و گذار می کند و دیگر برنمی گردد. حتی یک محصول عالی با عکس های ضعیف ، نگاه دوم نخواهد داشت.

 

هرچه کیفیت محصول شما بالاتر باشد ، کیفیت عکس موردنیاز شما نیز بالاتر خواهد بود.

 

فروشگاه اینترنتی موفق

 

کمی پیدا کنید و به جستجوی یک عکاس محلی بپردازید. نمونه کارهایی آنلاین که به طور خاص شامل نمونه هایی از عکاسی محصول آنها است ، یافتن آن فوق العاده است. اما حتی اگر این بخشی از نمونه کارها آنها نباشد ، نباید آنها را از لیست نامزدهای شما خارج کند. به عنوان مثال اگر تحت تأثیر عکس های عروسی آنها قرار بگیرید ، آنها احتمالاً همان حرفه ای بودن را به محصولات شما اختصاص می دهند.