سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 روش اعتماد سازی برای فروشگاه آنلاین خود

 

 

 

5 روش اعتماد سازی برای فروشگاه آنلاین خود

یک پست مهمان از آلون آیزنبرگ در فروشگاه های مورد اعتماد.

 

ایجاد اعتماد برای وب سایت شما برای ایجاد یک مشتری مشتری وفادار ضروری است. چرا؟ به بیان ساده تر ، اعتماد به نفس مردم است که باید اطلاعات کارت اعتباری خود را در وب سایت شما وارد کنند. تا زمانی که شما آمازون یا مارک تجاری مشهور دیگری نباشید ، خریداران برای اولین بار از فروشگاه شما بازدید می کنند تا حدی دچار تردید می شوند. بیایید نگاهی به 5 روش ایجاد اعتماد برای فروشگاه آنلاین خود و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری بیندازیم.

فروشگاه های اینترنتی مختلفی وجود دارند که در زمینه فروش انواع محصولات در حال فعالیت هستند که تمامی آن ها باید اعتمادسازی شوند. از آن ها می توان به فروش سماور صنعتی اشاره کرد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید بر روی سماور صنعتی بازار طلایی کلیک کنید. 

 

اهمیت اعتماد

همه ما یاد گرفته ایم که اعتماد کسب شده و داده نمی شود. احتمالاً بسیاری از ما این درس را به سختی در یک نقطه یاد گرفته ایم. و چون اعتماد حاصل شده است ، باید اعتماد را به عنوان یک فعل در نظر بگیرید. معنی این امر این است که موارد مشخصی وجود دارد که می توانید برای تأثیرگذاری بر قابل اعتماد بودن کسب و کار خود انجام دهید.

 

در زندگی شخصی ما ، اعتماد به عمل به معنای دوست مطمئن بودن و انتخاب همسر خود از فرودگاه یا کمک به آنها برای حرکت است.

 

در دنیای خرید آنلاین ، به معنای کمی خلاق بودن است ، اما همچنین به معنای انجام برخی اقدامات واقعی برای انتقال آن پیام به بازدید کننده شما است. و "انتقال این پیام" به بازدید کنندگان فروشگاه شما بسیار مهم است. به هر حال ، شما قبلاً می دانید که فروشگاه شما قابل اعتماد است ، اما آیا بقیه افراد؟

 

قبل از شروع اقداماتی که می توانید انجام دهید ، یک آمار در مورد اعتماد و خرید آنلاین وجود دارد که می خواهم به اشتراک بگذارم:

 

طبق اطلاعات Salesforce     ، 85? از خریداران آنلاین قبل از رسیدن به نقطه خرید (به عنوان تسویه حساب) تحقیقات خود را انجام می دهند. اگر یاد بگیرید که خریداران تحقیقات خود را انجام می دهند نباید برای شما بسیار شوک آور باشد. با این حال ، این واقعیت که این تعداد به 85? می رسد ، به ما می گوید که اکثریت قریب به اتفاق خریداران آنلاین در تلاشند تا خریدهای هوشمندانه و آگاهانه انجام دهند.

 

به عبارت دیگر ، مشتریان تحقیق خواهند کرد و به دنبال اطلاعات هستند تا به آنها در تصمیم گیری برای خرید کمک کند. از آنجا که گزینه های زیادی (رقبا) وجود دارد ، برای اعتماد سازی باید به متمایز کننده اعتماد کنید (به عنوان مثال قیمت ، قابلیت کشف ، منابع). برای اینکه به شما نشان دهد چگونه تنظیمات کوچک می توانند تأثیرات بزرگی داشته باشند ، به این دو مثال نگاه کنید:

قیمت و اعتماد

البته قیمت ، هنگام تصمیم گیری در خرید ، یک تمایز بسیار مهم است. بسته به محصول ، کاربران در صورت احساس امنیت بیشتر در مورد منبع ، مایلند کمی بیشتر هزینه کنند. ارتباط بین قیمت و اعتماد روشن است.

 

برای برجسته سازی این نکته ، نگاهی به جنبه مخالف این مسئله بیندازیم: به زمانی فکر کنید که محصولی را که می خواستید دیدید و دارای قیمت بسیار پایین است. آیا شما را نسبت به فروشنده مشکوک کرد؟

 

کشف و اعتماد

قابلیت کشف به نتیجه رسیده است ، درست است؟ در دنیای خرید آنلاین ، قابلیت کشف اغلب مربوط به رتبه بندی موتورهای جستجو و / یا بازاریابی آنلاین است. با رتبه بندی بالا یا داشتن برخی تبلیغات فوق العاده موثر ، می توانید بازدید زیادی از فروشگاه خود داشته باشید. رتبه بالا در Google  عنصر خاصی از اعتماد را به وب سایت شما نیز می آورد.

 

مصرف کنندگان می دانند رتبه بندی بالا در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) آسان نیست. اگر مغازه ای به بالای نتایج برسد ، به طور خودکار احترام می گذارد و از این رو قابل اعتمادتر است.

 

در کل ، نکته این است که این روزها مصرف کنندگان هوشمندانه خرید می کنند و حتی ملموس ترین تمایز دهنده مغازه ها ، مانند قیمت ، هنوز هم به سطح خاصی از قابلیت اطمینان بستگی دارند که بر خریداران تأثیر می گذارد.

 

با این اوصاف ، بیایید ببینیم که چگونه می توان نامحسوس را ملموس کرد:

 

5 روش برای جلب اعتماد خریداران

پاسخگویی موبایل

بیایید از بالا شروع کنیم. اگر به صورت آنلاین فروش می کنید ، اطمینان از اینکه وب سایت شما از طریق تلفن همراه پاسخگو است (یعنی در دستگاه های تلفن همراه خوب به نظر می رسد) کاملاً ضروری است. واقعیت این است که شما فقط باید تصور کنید که افراد با تلفن های همراه خود به سایت شما نگاه می کنند ، به ویژه اگر در زمینه B2C باشید.

مطمئن شوید که سایت خود را در اندازه های مختلف صفحه نمایش آزمایش کرده اید و مطمئن شوید همه چیز خوب به نظر می رسد و قابل استفاده است. برخی از موارد ممکن است بسیار واضح باشد (به عنوان مثال متن بسیار بزرگ است) ، اما موارد دیگر ممکن است نباشد (به عنوان مثال دکمه ها خوب به نظر می رسند ، اما خیلی کوچک هستند تا به راحتی کلیک کنید).

 

وقت بگذارید و سایت خود را کاملاً آزمایش کنید. اشکالات گاهی اوقات ظاهر می شوند ، بنابراین مطمئن شوید که وارد می شوید و هر چند هفته یکبار دوباره به اطراف نگاه می کنید.

 

وقتی صحبت از قابلیت اطمینان می شود ، جدی گرفتن یک مغازه در تلفن های همراه بسیار ساده است.

 

گواهینامه های درست

قبل از اینکه به سراغ "راه حل های خلاقانه" برویم ، باید برخی از مسائل اساسی فنی را نیز پوشش دهیم. برای مبتدیان ، اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما دارای گواهی SSL است.

 

مسلماً هیچ قاتلی برای تبدیل بزرگتر از داشتن این پاپ در وب سایت شما به محض ورود بازدید کننده وجود ندارد:

 

 

چیزهای بیشتری برای گفتن وجود ندارد وب سایت شما باید با https شروع شود. در غیر این صورت ، با اعلانی در مورد ناامن بودن وب سایت شما از بازدید کنندگان شما استقبال می شود.

 

علاوه بر این ، کارهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای نشان دادن امنیت سایت خود انجام دهید. نمایش "نشان های ایمنی" در پاورقی شما اغلب می تواند کمک زیادی به تبدیل شما کند.

وقتی کاربران گواهینامه های PayPal یا Mcafee را می بینند ، از نظر دیجیتالی احساس امنیت می کنند. سایر گواهینامه ها ، مانند علامت اعتماد فروشگاه های معتمد ، می توانند با ارائه 30 روز ضمانت استرداد پول برای خرید ، احساس امنیت اضافی به کاربران دهند.

 

صفحات محصول

وقتی صحبت از صفحات محصول می شود ، کارهای زیادی می توانید انجام دهید که می توانیم یک مقاله کامل وبلاگ را به این موضوع اختصاص دهیم. با این حال ، می توانم آن را به یک نکته اصلی تقسیم کنم: هرچه بیشتر اطلاعات به خریداران بدهم!

 

اگر محصول شما فقط سه تصویر دارد ، چیزی را پنهان می کنید. البته ، این ممکن است درست نباشد ، اما این چیزی است که اگر یک خریدار متوجه این موضوع شود ، ممکن است در ذهن شما خطور کند.

 

اطمینان حاصل کنید که تمام آن تصاویر استاندارد را که در صفحات دیگر محصولات مشاهده می کنید ، قرار دهید. شما می دانید که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم: یک زمینه سفید ، چند زاویه.

 

علاوه بر این ، می خواهید چند تصویر دیگر نیز اضافه کنید. محصول مورد استفاده را نشان دهید. این بهانه خوبی برای گرفتن چند عکس اصلی است (اتفاقاً گوگل آنها را دوست دارد).

 

آیا می توان اندازه محصول شما را اشتباه تفسیر کرد؟ شما می توانید یک تصویر از محصول را با ابعاد نمایش داده شده نشان دهید.

 

 

با تصاویر نیز متوقف نمی شود. آیا در یکی از عکسها مدلی وجود دارد که لباس شما را پوشیده باشد؟ خوب ، متن شما می تواند از آن تصاویر پشتیبانی کند - درباره ابعاد مدل به خریداران بگویید (به عنوان مثال مدل 170 سانتی متر قد دارد و اندازه 4 دارد).

 

توضیحات محصول متناسب با مخاطبان خود را بنویسید. اگر مغازه شما به علاقه مندان به موتور سیکلت متمایل است ، متن شما باید نشان دهد که شما نیز یکی هستید.

 

آیا بررسی جمع می کنید؟ اگر چنین است ، آنها را به طور برجسته در صفحات محصول خود نمایش دهید (بعداً در مورد این اطلاعات بعداً).

 

وقتی صحبت از صفحات محصول به طور کلی می شود ، هرچه اصالت بیشتری داشته باشید ، بهتر است. اگر از توصیفات و تصاویر محصول تولید شده استفاده می کنید ، می توانید شرط بگذارید برخی از رقبای شما از همان موارد استفاده می کنند. استفاده از تصاویر و متن های اصلی به شما کمک می کند تا رتبه بهتری کسب کنید ، اما همچنین می تواند اعتماد را افزایش دهد: خریداران می دانند شما "به زبان آنها صحبت می کنید" و اینکه شما در واقع از کالاهایی که می فروشید استفاده کرده اید.

محتوا

ایجاد محتوا ابزاری قدرتمند برای تجارت شما است (به عنوان مثال فیلم ها ، مقالات وبلاگ ، راهنماها). با رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو نه تنها می توانید به وب سایت خود مراجعه کنید ، بلکه می توانید با ایجاد محتوای با کیفیت بالا سئوی وب سایت خود را بهبود ببخشید. هر چند به اینجا ختم نمی شود

 

همچنین ایجاد محتوای با کیفیت بالا به خوانندگان می گوید که شما علاقه زیادی به این موضوع دارید. شما به خوانندگان خود می گویید که کتاب های طنز را به طرفداران نمی فروشید زیرا آنها بازار بزرگی هستند و کتاب های مصور در حال حاضر "در" هستند. شما کتاب های طنز می فروشید زیرا از هنر تاد مک فارلین قدردانی می کنید و به همین دلیل اسپایدرمن همیشه می تواند شما را بخنداند.

 

به عبارت دیگر ، ایجاد محتوا به شما کمک می کند تا خود را به عنوان یک علاقه مند واقعی ، یک متخصص و یک مرجع در آن مکان خاص معرفی کنید. با قرار گرفتن در میان جامعه طاقچه خود و ارائه ارزش برای آنها ، خود را یکی از آنها می کنید. اگر شما یکی از آنها هستید ، پس آنها می توانند به شما اعتماد کنند.

 

اگر محتوای کافی ایجاد می کنید ، باید یک خبرنامه را شروع کنید. این نیز یک راه عالی برای ایجاد وفاداری است.

 

علاوه بر ایجاد مقالات و فیلم های وبلاگ ، شما باید بر روی محتوای وب سایت واقعی خود تمرکز کنید. ما قبلاً تصاویر ، متون و صفحات محصول را لمس کردیم. به خاطر داشته باشید که بقیه سایت شما باید در مورد لمس مخاطب هدف خود از همان "قوانین" پیروی کنند.

 

به عنوان مثال ، ایجاد یا گسترش صفحه "درباره ما" خود را در نظر بگیرید. ایجاد صفحه "درباره ما" یک کار ساده اما مهم است. اگر فروشگاه شما برای بازدیدکننده شما جدید است ، ممکن است تعجب کنید اگر بدانید برخی از افراد واقعاً از این صفحه بازدید می کنند. این به خریداران بینش می دهد که شما کی هستید.

 

این مکان عالی برای خلاقیت است. البته باید صادق باشید ، اما اینجاست که داستان سرایی وارد عمل می شود. چرا دنده های صوتی می فروشید؟ به این دلیل که پدر شما مهندس صدا بوده است؟ آیا از هر ژانر موسیقی قدردانی دارید؟ آن داستان را بگویید. می تواند دوست داشتنی باشد.

 

 

در پایان روز ، کاری که شما انجام می دهید چهره به شرکت است و به بازدیدکنندگان کمک می کند تا اعتماد بیشتری به شرکت شما داشته باشند.

 

حتی اگر متوجه شوید که بازدیدکنندگان مغازه واقعاً زیاد از این صفحه بازدید نمی کنند ، این می تواند در ساخت صدای نام تجاری شما عملکرد خوبی باشد که می تواند به سایر عناصر تجاری شما از جمله بازاریابی نیز منتقل شود.

اشتراک نظرات مشتری

ما قبلاً این موضوع را لمس کردیم. نمایش بررسی محصولات در صفحات محصول شما قطعاً می تواند اعتماد را جلب کند. با این حال ، بررسی ها فراتر از صفحات محصول است.

 

برای اینکه روشن شود ، در دنیای تجارت الکترونیکی ، اکثر مردم معمولاً نظرات مشتریان را به دو دسته تقسیم می کنند: بررسی محصولات و بررسی فروشگاه (برخی از افراد بازبینی های محلی را به عنوان دسته سوم در نظر می گیرند ، اما اکنون بر روی دو دسته اول تمرکز می کنیم).

 

بررسی ها به بازدیدکنندگان کمک می کند تا با نام تجاری شما اعتماد کنند. اگر افراد نتوانند از سایت شما احساس اعتماد کنند ، خیلی خوب ممکن است به Google بروند و برای مارک شما بررسی کنند. به آنها دلیلی برای ترک سایت خود ندهید (حتی اگر به دنبال بازخورد درباره نام تجاری شما باشد). این بررسی ها باید از قبل و از مرکز باشد و مستقیماً در سایت شما قابل دسترسی باشد.

 

بررسی های فروشگاه و بررسی محصولات به شما کمک می کند تا از راه هایی اعتماد به نفس خود را جلب کنید که شاید هنوز فکر نکرده اید. اگر Google Ads را اجرا کنید (از جمله Google Shopping) یا اگر صفحات محصول شما از نظر ارگانیک در Google رتبه بندی می شود ، ممکن است اولین برداشت افراد از شما از آن رتبه بندی ستاره ای باشد که در Google SERP نشان داده می شود و این اتفاق می افتد قبل از اینکه حتی روی تبلیغ شما کلیک کنند .

 

 

واقعیت این است که ما در عصری زندگی می کنیم که مصرف کنندگان بیش از هر زمان دیگری نسبت به شرکت ها بدبین هستند. آنها همچنین بیش از هر زمان دیگری اطلاعات کافی دارند. صاحبان مغازه ها باید اجازه دهند مشتریان قبلی خود به آنها اعتبار دهند.

 

در یک نظرسنجی از 1000 خریدار بریتانیایی ، از سه گروه سنی در مورد اینکه چرا یک وب سایت قابل اعتماد است ، سال شد:

 

 

همانطور که مشاهده می کنید ، بیشترین گروه باهوش تجارت الکترونیکی (جوانان 18 تا 29 ساله) نظرات مشتریان را قوی ترین شاخص قابل اعتماد بودن می دانند.

 

شایان ذکر است که بررسی های مشتری می تواند قدرت SEO را نیز برای شما به ارمغان بیاورد. وقتی بازرسان نظرات خود را ترک می کنند ، در اصل آنها محتوای بسته بندی شده با کلمات کلیدی را به وب سایت شما اضافه می کنند (Google محتوای تازه را دوست دارد).

 

آخرین نکته در مورد بررسی مشتری: همچنین مهم است که شما به عنوان صاحب فروشگاه به بازخورد خود ، به ویژه بازخورد منفی پاسخ دهید. به یاد داشته باشید ، برخی از خریداران عمداً بررسی های منفی را جستجو می کنند تا به آنها در محاسبه بدترین سناریوهای خرید یک محصول خاص کمک کنند. دیدن اینکه شما یک شکایت را به صورت حرفه ای اداره می کنید ، فقط کارهای خوبی برای اعتبار شما خواهد بود.

نکته پاداش: شفافیت

آخرین نکته قرار است به عنوان یک نکته پاداش در نظر گرفته شود. چرا؟ زیرا به نوعی مبهم است. شفافیت بیشتر یک مفهوم است تا یک کنش. از این نظر ، شبیه اعتماد است. دلیل اینکه من شفافیت را مطرح می کنم این است که این موضوع اصلی در پشت همه نکاتی است که در بالا ذکر شد (به استثنای پاسخگویی به تلفن همراه).

 

ایده اینجا این است که شما می خواهید به کاربران نشان دهید که چیزی برای پنهان کردن ندارید. چه این به عکس ها ، متن ها و زمان تحویل مربوط می شود و چه اینکه بدانید کارمندان شما چه کسانی هستند و انگیزه های شما برای شروع این کار چیست.

 

این مفهوم شفافیت باید همیشه در ذهن شما باشد. نه ، لازم نیست دستورالعمل مخفی سالسای معروف خود را بدهید ، اما افزودن یک احساس شخصی به فروشگاه شما می تواند کمک زیادی به اعتماد سازی کند.

 

نتیجه

در پایان روز ، کارهای کوچک بسیاری وجود دارد که می توانید برای ایجاد اعتماد به نفس در بازدیدکنندگان سایت خود انجام دهید. نکته اصلی این است که از منظر عینی به سایت خود نگاهی بیندازید (ممکن است مجبور باشد واقعاً از شخص دیگری باشد) و از خود بپرسید که آیا می خواهید در آنجا خرید کنید. کوچکترین جزئیات می تواند در درک افراد از شرکت شما تأثیر بگذارد. هر بار با یک چیز کوچک شروع کنید و در کمترین زمان باید تغییراتی را در تبدیلات خود مشاهده کنید!