سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای گام به گام ایجاد فروشگاه آنلاین | سری سوم

مرحله 4: الگوی تجارت الکترونیکی خود را انتخاب کنید

با الگوها (که بعضاً به عنوان تم شناخته می شوند) می توانید بدون داشتن مهارت در طراحی ، یا لمس هیچ کدی ، سایت خود را زیبا جلوه دهید!

 

انتخاب مضامین در Shopify آسان است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک الگوی را از بازار سازنده خود انتخاب کنید.

 

خرید الگوهای تجارت الکترونیکی

Shopify برای ایجاد طراحی فروشگاه آنلاین خود طیف گسترده ای از الگوهای خیره کننده و بسته بندی شده را دارد

با Wix ، بسیار شبیه است. در ابتدا با انتخاب الگویی شروع خواهید شد که به دسته های مختلف تقسیم می شوند. هر طبقه نمایانگر صنعت متفاوتی است. به عنوان مثال ، الگوهایی برای بلاگ نویسی ، خدمات بازرگانی و فروشگاه های آنلاین خواهید داشت.

 

چگونه الگوی مناسب را انتخاب می کنید؟

این سه سوال را از خود بپرسید تا بفهمید کدام الگو برای شما مناسب است:

 

می خواهید فروشگاه شما چه ویژگی هایی داشته باشد؟

چه سبکی از صفحه اصلی را می خواهید؟

چگونه می خواهید مشتریان در فروشگاه شما جابجا شوند؟

بیایید با جزئیات بیشتری به این موارد نگاه کنیم

 

می خواهید فروشگاه شما چه ویژگی هایی داشته باشد؟

ویژگی ها بخش اصلی نحوه ساخت فروشگاه آنلاین هستند. از خود بپرسید چه چیزی برای فروشگاه آنلاین شما مهم است: آیا به نقشه ، گالری یا صفحه درباره ما نیاز دارید؟ در مورد ویدیوها در صفحه اصلی خود چطور؟

 

برخی از الگوها دارای ویژگی های بیشتری نسبت به سایر موارد هستند. به ویژگی های فروشگاه خود فکر کنید ، سپس لیستی تهیه کنید.

 

هنگام جستجوی یک موضوع در بازار سازنده خود ، براساس ویژگی ها فیلتر کنید. محدود کردن گزینه ها می تواند به شما کمک کند موضوعی را پیدا کنید که متناسب با نیاز شما باشد.

 

چه سبکی از صفحه اصلی می خواهید؟

صفحه اصلی شما اولین چیزی است که مشتریان شما می بینند. مثل ویترین مغازه شما است.

 

مشتریان باید بتوانند از یک نگاه مشخص کنند که شما دقیقاً چه نوع شغلی هستید.

 

صفحه اصلی شما می تواند یک تصویر ساده ، نمایش پرده ای یا فیلم باشد. بر اساس اهداف شغلی خود تصمیم بگیرید که کدام یک را انتخاب کنید.

 

به عنوان مثال ، فروشگاه هایی که محصولات لوکس می فروشند باید اجازه دهند تصاویر شیک صحبت کنند. فروشگاه های فروش محصولات پیچیده تر ممکن است تصویری ساده تر ، همراه با متن بیشتر ، بخواهند.

 

چگونه می خواهید مشتریان خود در فروشگاه خود پیمایش کنند؟

بیشتر خریداران پس از 10-20 ثانیه یک وب سایت را ترک می کنند. بسیار مهم است که آنها بدون هیچ زحمتی می توانند آنچه را که بدنبال آن هستند پیدا کنند.

 

یک نوار ناوبری صاف یکپارچه است. به شما امکان می دهد مشتریانتان به راحتی در سایت شما حرکت کنند و با فروش بیشتر به شما پاداش می دهد.

 

ناوبری ناخوشایند مانند جاده ای است که دارای چاله های زیادی است و علائم خیابان ندارد. مشتریان ناامید خواهند شد زیرا قادر به یافتن خواسته های خود نخواهند بود.

 

صفحات خود را از سمت چپ به راست قرار دهید و از مهمترین صفحه شروع کنید. صفحاتی را که برای کسب و کار شما مهم نیستند وارد نکنید - آنها را به عنوان موارد منوی کشویی قرار دهید.

 

نوار پیمایش شما نیز باید آسان خوانده شود. کاربران اینترنت صفحه ای را به شکل "F" اسکن می کنند ، بنابراین فروشگاه هایی که دارای یک هدر و نوار کناری مشخص در سمت چپ صفحه هستند بهترین عملکرد را دارند.

 

وقتی نوبت به رنگ می رسد ، شما چیزی می خواهید که توهین آمیز باشد و متناسب با صنعت شما باشد. راهنمای ما در مورد انتخاب رنگ مناسب را اینجا بخوانید.

 

یک فروشگاه آنلاین با shopify بسازید

با استفاده از یک بستر تجارت الکترونیکی ، می توانید یک فروشگاه آنلاین با نوار ناوبری کاملاً مشخص طراحی کنید. خرده فروش SWL این کار را با Shopify انجام داده است!

قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید ، مطمئن شوید:

سه سوال زیر را برای کمک به شما در انتخاب الگوی مناسب سایت خود از خود بپرسید: می خواهید فروشگاه شما از چه ویژگی هایی برخوردار باشد ، از چه سبکی از صفحه اصلی می خواهید و چگونه مشتری می خواهد در فروشگاه شما جابجا شود؟

قبل از استقرار در مورد دلخواه خود ، چند الگوی مناسب را از انتخاب سازنده وب سایت خود پیدا کرده و آزمایش کرده اید - برخی از سازندگان به شما اجازه نمی دهند پس از فعال شدن سایت خود ، الگوی خود را تغییر دهید ، بنابراین مطمئن شوید که آیا این مورد است مورد برای شما

انتخاب مضامین در Shopify و Wix:

از تم های Shopify انتخاب کنید

 

از میان مضامین Wix انتخاب کنید

 

مرحله 5: الگوی تجارت الکترونیکی خود را سفارشی کنید

پس از انتخاب الگو / طرح زمینه ، به ابزار مدیر فروشگاه خود بروید تا سفارشی سازی را شروع کنید.

 

سفارشی سازی آسان است و تقریباً می توانید هر چیزی را تغییر دهید. این شامل موارد زیر است:

 

اندازه متن و قلم

طرح رنگی

تصاویر

موقعیت یابی محصولات

امکانات

جاسازی رسانه های اجتماعی

این لیست ادامه دارد.

 

همچنین بیشتر سازندگان فروشگاه های آنلاین امکان تعبیه برنامه ها را به شما می دهند. این موارد در بازار برنامه یافت می شود و می تواند برای پوشش هر ویژگی مورد نیاز شما که ممکن است سیستم عامل از قبل ساخته نشده باشد ، استفاده شود.

 

آیا می خواهید نمونه ای از یک موضوع خوب فروشگاه تجارت الکترونیکی را در عمل مشاهده کنید؟

 

این فروشگاه آنلاین با استفاده از Wix ADI (Artificial Design Intelligence) فقط در چند دقیقه ساخته شد. در اینجا ، می توانید ویرایش و سفارشی سازی الگو را آسان ببینید - به سادگی تصاویر ، متن را جایگزین کنید ، فیلم ها را اضافه کنید یا رنگ را متناسب با مارک و طرح خود تغییر دهید: