سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای گام به گام ایجاد فروشگاه آنلاین | سری چهارم

قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید ، مطمئن شوید:

تمام محتوای پیش فرض الگو (متن ، تصاویر و غیره) را با محتوای اختصاصی خود جایگزین کنید

با نصب برنامه ها از فروشگاه برنامه خود سازنده ، قابلیت های اضافی را به فروشگاه خود اضافه کنید (اما به یاد داشته باشید که هر زمان خواستید می توانید این موارد را اضافه یا حذف کنید ، بنابراین قبل از راه اندازی سایت فشاری برای انجام همه کارها وجود ندارد)

مشاوره عمیق الگو:

سه معیار ساده برای کمک به شما در انتخاب طراحی قالب وب سایت

 

الگوهای وب سایت تجارت الکترونیکی رایگان - الهام گرفته از الگوهای عالی

 

نحوه انتخاب طرح رنگ برای وب سایت خود - طرح رنگ مناسب را انتخاب کنید

 

مرحله 6: محصولات خود را اضافه کنید

اکنون یک فروشگاه آنلاین شیک با استفاده از یک الگو ایجاد کرده اید ، باید محصولات خود را اضافه کنید.

 

صفحه محصول جاذبه صفر

ZeroGravity.com یک فروشگاه آنلاین است که با استفاده از Shopify ساخته شده است و صفحات محصولات خود را متناسب با محصولات منحصر به فرد خود طراحی کرده است

با استفاده از یک سازنده فروشگاه آنلاین ، شما کنترل زیادی بر صفحات محصول خود دارید. تصویر بالا نشان می دهد که چگونه می توانید سبک را با مینیمالیسم ترکیب کرده و ظاهری منحصر به فرد ایجاد کنید.

 

موارد اصلی که برای افزودن محصول به آن نیاز دارید عبارتند از:

 

نام

قیمت

دسته بندی

وزن (برای محصولات فیزیکی)

پرونده (برای محصولات قابل بارگیری مانند کتابهای الکترونیکی).

سازندگان وب سایت های مختلف تجارت الکترونیکی محدودیت های مختلفی در موارد زیر دارند:

 

تعداد محصولاتی که می توانید بارگذاری کنید

تعداد گزینه های هر محصول (همان محصول اما در اندازه یا رنگ متفاوت)

تعداد انواع محصول (ترکیبی از دو گزینه: به عنوان مثال ، یک تی شرت آبی در اندازه متوسط)

اطمینان حاصل کنید که محدودیت هر سازنده نیازهای کسب و کار شما را برآورده می کند.

Shopify به شما امکان می دهد محصولات نامحدود را در ارزانترین برنامه قیمت گذاری خود بفروشید ، اما سایر سازندگان وب سایت تجارت الکترونیکی ممکن است شما را در برنامه های طبقه پایین تر محدود کنند.

 

سه ماده اصلی برای بارگذاری محصولات عالی عبارتند از:

 

توضیحات محصول

تصاویر محصول

دسته بندی محصولات

در زیر نگاهی خواهیم انداخت به هر سه مورد.

 

می دانید چه محصولی را می خواهید بفروشید؟

با راهنماهای ما در زمینه فروش لوازم آرایش ، هنری ، غذایی و حتی قطعات خودرو به صورت آنلاین الهام بگیرید.

 

چگونه توضیحات محصول برنده را می نویسید؟

توضیحات محصول شما باید قانع کننده باشد ، اما در اینجا باید سه چیز را اجتناب کنید:

 

اصطلاحات مختلط

کلیشه ها

جملات طولانی

در اینجا مثالی از توضیحات خوب محصول آورده شده است:

 

توضیحات دقیق محصول می تواند تفاوت بین عدم فروش باشد.

 

خرده فروش ویژگی های فنی جعبه ابزار خود را ارائه می دهد ، سپس مزایای آن را برای خریدار توضیح می دهد.

 

نکته دیگری که باید هنگام نوشتن توضیحات محصول به خاطر بسپارید SEO (Search Engine Optimization) است. وقتی مشتری ها محصولی مانند شما را جستجو می کنند ، اینجاست که در Google رتبه بندی خواهید کرد. هرچه رتبه شما بالاتر باشد ، بازدید بیشتری خواهید داشت.

 

هرچه بازدید بیشتر باشد ، فروش بیشتری نیز دارد. هنگام نوشتن توضیحات ، برخی از کلمات کلیدی مربوط به محصول خود را وارد کنید. بگویید شما مربیان پرنعمت می فروشید - در توضیحات "vintage" و "trainers" را بگنجانید.

 

نحوه نوشتن توضیحات محصول را در راهنمای مفید ما بیاموزید.

چگونه بهترین تصاویر محصول را می گیرید؟

مانند توضیحات ، تصاویر شما باید دقیقاً آنچه را که می فروشید منعکس کند.

 

در اینجا چند نکته در هنگام یادگیری نحوه ساخت یک فروشگاه آنلاین وجود دارد که به نظر خوب می آید و فروش بالایی دارد.

 

از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید - هرگز تصاویر تار یا خیلی کوچک را انتخاب نکنید

اطمینان حاصل کنید که هر تصویر یک اندازه است - از ابزاری مانند فتوشاپ برای تغییر اندازه تصاویر خود در همان ابعاد استفاده کنید

عکس های خود را بگیرید - اگر می توانید از یک تلفن هوشمند خوب (مانند آیفون X) برای گرفتن عکس خود استفاده کنید

یک گزینه 360 درجه ارائه دهید - مطمئن شوید مشتریان می توانند محصولات شما را از همه جوانب مشاهده کنند

تصاویر متنوع محصول را اضافه کنید - اطمینان حاصل کنید که خریداران می توانند محصول را در طیف وسیعی از رنگ مشاهده کنند

گزینه بزرگنمایی اضافه کنید - به مشتریان خود این فرصت را بدهید تا جزئیات محصول شما را مشاهده کنند (این ویژگی است که می خواهید سازنده انتخابی خود را بررسی کند

آخرین - اما به هیچ وجه حداقل - بپرسید: آیا تصاویر محصول شما بهینه شده است؟

 

با استفاده از یک ابزار فشرده سازی آنلاین رایگان می توانید تصاویر را به راحتی بهینه کنید. این اساساً باعث کاهش اندازه پرونده تصویر شما می شود بدون اینکه خیلی روی کیفیت تأثیر بگذارد و می تواند برای سرعت سایت شما معجزه کند!

 

تصاویر یک روش عالی برای نمایش محصولات شما است. اما هرچه تصاویر فروشگاه شما بیشتر باشد ، مدت زمان طولانی تری برای بارگیری نیاز دارد ، بنابراین بهینه سازی بسیار مهم است.

 

یافتن تعادل مناسب بین تصاویر با کیفیت و سرعت سایت بسیار مهم است.