سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای گام به گام ایجاد فروشگاه آنلاین | سری پنجم

در مورد ساخت دسته بندی محصولات چه می توان گفت؟

دسته بندی محصولات ، مناطق مختلفی است که محصولات شما می توانند در آن قرار بگیرند و این باعث می شود مشتریان به راحتی بتوانند آنچه را که در فروشگاه شما جستجو می کنند پیدا کنند. نمونه هایی از این دسته شامل لوازم جانبی مردانه ، زنانه ، لوازم جانبی جدید و فروش است.

 

ساده ترین راه برای ایجاد ایده های دسته بندی این است که از خود بپرسید: اگر در سایت خود قرار بگیرید چه چیزی می خواهید؟

 

ما بیش از پنج دسته را توصیه نمی کنیم. بیشتر از این و شما می توانید خریداران خود را با انتخاب بیش از حد گیج کنید.

 

در اینجا موارد کلیدی وجود دارد که باید هنگام ساخت صفحه دسته بندی محصولات خود در نظر بگیرید:

 

محدوده قیمت - نمایش دامنه قیمت در صفحه دسته شما وضوح بیشتری را ایجاد می کند و از مرور مشتریانی که توانایی خرید آن را ندارند جلوگیری می کند

محصولات ویژه - راهی خوب برای هدایت مشتریان در مسیر خرید ترجیحی شما

گزینه های فیلتر کردن - به مشتریان خود اجازه دهید بر اساس اندازه ، قیمت یا نام تجاری فیلتر کنند. هرچه گزینه های بیشتری برای آنها فراهم کنید ، خوشحالتر هستند و پول بیشتری خرج می کنند

اطلاعات محصول اضافی بدهید - مشتری شما به بخش خاصی از فروشگاه شما رفته است. منصفانه است که فرض کنیم آنها اطلاعات بیشتری درباره محصولاتی که مشاهده می کنند می خواهند

قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید ، مطمئن شوید:

نکات ما را برای نوشتن توضیحات عالی محصول و گرفتن عکس های مفید محصول دنبال کنید

در مورد بهترین روش برای دسته بندی محصولات خود تصمیم گرفتید و دسته های مربوطه را اضافه کرد

محصولات خود را در سایت خود بارگذاری کنید!

برای اطلاعات بیشتر در مورد راهنماهای محصول ، مقاله ما را اینجا ببینید:

نحوه طراحی صفحه محصول مشتری برنده برای فروشگاه تجارت الکترونیک خود

 

در مورد قدرت بررسی محصولات در اینفوگرافی مفید ما اطلاعات کسب کنید: نحوه استفاده از بررسی های آنلاین برای بازاریابی برای نسل های مختلف

 

مرحله 7: روشهای پرداخت را تنظیم کنید

در مرحله بعدی ، باید روش پرداخت خود را تنظیم کنید. این قسمت اساسی در تبدیل مرورگر به خریدار است.

 

سازندگان وب سایت تجارت الکترونیک این کار را برای شما آسان می کنند. آنها فرآیند را بهینه می کنند تا بتوانید با بهترین (و م mostثرترین) گزینه های پرداخت به زمین بزنید.

 

سازندگان وب سایت تجارت الکترونیکی با اتصال مستقیم شما به چندین گزینه مختلف پرداخت مانند PayPal ، Visa ، Apple Pay و Mastercard به شما کمک می کنند.

چه گزینه های پرداختی را می توانم اضافه کنم؟

سه روش محبوب برای پذیرش پرداخت در فروشگاه تجارت الکترونیکی شما:

 

حساب بازرگان و درگاه پرداخت - شما با یک بانک شریک هستید ، سپس آنها پرداخت هایی را برای شما می پذیرند و پول را به حساب بانکی تجارت شما هدایت می کنند

بسته های درگاه پرداخت - شما از نرم افزار همه در یک استفاده می کنید که سبد خرید فروشگاه شما را به شبکه پردازش کارت متصل می کند

پردازش پرداخت کارت اعتباری ساده - شما از سرویسی استفاده می کنید که با صندوق فروشگاه شما ادغام می شود ، مانند درگاه پرداخت خود Shopify. خریداران شما برای انجام خرید مجبور نیستند سایت خود را ترک کنند

چگونه بهترین روش پرداخت را انتخاب کنم؟

بررسی کنید که شما انتظار دارید چه میزان فروش انجام دهید و چه شخصی خرید محصولات شما را انجام می دهد.

 

بدانید مشتریان شما از کجا هستند. اگر مشتریانی از کشورهای مختلف دارید ، مطمئن شوید که نیازهای هر ملیت را برآورده می کنید. به عنوان مثال خریداران در کانادا ترجیحات پرداخت متفاوتی نسبت به خریداران در تگزاس دارند.

 

بدون پرداختن به نیازهای فروشگاه خود ، روش پرداخت را انتخاب نکنید.

 

امنیت چیست؟

امنیت یک نگرانی بزرگ برای خریداران آنلاین است. اما اگر سایت خود را ایمن کنید می توانید تمام نگرانی های آنها را برطرف کنید. و این آسان تر از آن است که شما فکر می کنید!

 

سازندگان فروشگاه های آنلاین با گواهینامه های SSL این موضوع را برای شما مرتب می کنند.

 

SSL مخفف Secure Socket Layer است. این داده های کاربران شما را رمزگذاری می کند و باعث می شود تجربه خرید آنلاین آنها با شما کاملاً امن باشد.

 

اکثر سیستم عامل های تجارت الکترونیکی این موارد را در برنامه های خود گنجانده اند ، اما اگر این کار را نکنند ، آن را به عنوان یک افزونه در اختیار خواهند داشت.

 

بنابراین ، این چه شکلی است؟ نگاهی به صفحه اصلی این فروشگاه که ما با استفاده از Shopify ساخته ایم انجام دهید. می توانید قفل سبز را در گوشه بالا سمت چپ دایره کنید:

 

این دو مزیت مهم برای تجارت شما دارد:

 

مشتریان از خرید در فروشگاه شما احساس امنیت می کنند.

Google با رتبه های بالاتر به فروشگاه شما پاداش می دهد.

به عنوان مثال Shopify دارای امنیت داخلی SSL است و به شما امکان دسترسی به بیش از 100 درگاه پرداخت را می دهد. از جمله این موارد می توان به ویزا ، پی پال ، آمازون و اپل پی اشاره کرد.