راهنمای گام به گام ایجاد فروشگاه آنلاین | سری ششم
هزینه این گزینه های پرداخت چقدر است؟
روش های مختلف پرداخت با هزینه ها و هزینه های مختلف ارائه می شود.
هزینه ها اغلب با هم جمع می شوند ، بنابراین برای حل کردن آنها وقت بگذارید. اطمینان حاصل کنید که دقیقاً چه مبلغی را پرداخت خواهید کرد و چه مبلغی را پرداخت خواهید کرد.
هزینه کارت اعتباری اجتناب ناپذیر است. توسط ارائه دهنده کارت (به عنوان مثال Amex) دریافت می شود و توسط سازندگان به آنها منتقل می شود.
هزینه کلی استفاده از پردازنده های پرداخت متفاوت است ، به طور معمول از حدود 1? + 10p در هر معامله تا 3? + 30p در هر معامله.
اگر از پردازشگر خود Shopify ، Shopify Payments استفاده می کنید ، تمام هزینه های معامله در پایان پایان داده می شوند.
این بدان معناست که اگر بخواهید پرداخت کارت اعتباری 100 پوندی را بپذیرید ، مستقیماً از پردازنده پرداخت جداگانه ، نرخ 2.2? + 20p آن را پرداخت خواهید کرد.
قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید ، مطمئن شوید:
با مقایسه هزینه های مختلف و تدارکات ، تصمیم بگیرید که کدام یک از سه گزینه پرداخت برای فروشگاه شما بهتر است
بررسی کنید آیا سایت شما از قبل با گواهینامه SSL ایمن است یا خیر ، اگر قبلاً در آن موجود نیست ، یکی را جداگانه خریداری کرد
اطلاعات بیشتر در مورد پرداخت:
نحوه تنظیم پرداخت ها در Shopify
نحوه تنظیم پرداخت ها در Wix
مرحله 8: تنظیمات حمل و نقل خود را مرتب کنید
شما محصولات و گزینه های پرداخت را برای خرید مشتریان اضافه کرده اید. مورد بعدی اطمینان از این است که می توانید آن محصولات را تحویل بگیرید.
برای درک نحوه ایجاد فروشگاه آنلاین ، باید نحوه کار گزینه های حمل و نقل را بفهمید.
سازندگان وب سایت های تجارت الکترونیکی مختلف گزینه های مختلف حمل و نقل را دارند. برای اطلاعات بیشتر در مورد گزینه هایی که هر سازنده وب سایت تجارت الکترونیکی ارائه می دهد ، به جدول زیر مراجعه کنید:
برای شروع ارسال محصولات ، باید آدرس مبدا و انواع بسته را اضافه کنید. در زیر جعبه هایی را که باید هنگام تنظیم حمل و نقل در فروشگاه خود علامت بزنید ، پوشش می دهیم.
آدرس مبدا حمل و نقل شما چیست؟
اگر کالاهایی را از آدرسی که دفتر کار شما نیست ارسال کنید این مهم است. برای اطمینان از درست بودن نرخ و مالیات حمل و نقل ، باید مبدا جداگانه حمل و نقل را وارد کنید.
بعد از اینکه آدرس خود را اضافه کردید ، می توانید برچسب های حمل و نقل را چاپ کرده و قیمت گذاری کنید.
می خواهید از کدام مناطق حمل و نقل استفاده کنید؟
نرخ حمل و نقل بین کشورها و مناطق (مناطقی) که شما به آنجا می روید متفاوت است. سازندگان فروشگاه های آنلاین به شما امکان می دهند بسته به اینکه در کدام منطقه هستند ، نرخ های مختلفی را از مشتریان دریافت کنید.
به عنوان مثال اگر فروشگاه مستقر در ایالات متحده هستید ، می توانید هزینه حمل و نقل ارزان تری را به مشتریان در ایالتی نزدیک به مرکز توزیع خود پرداخت کنید.
صفحه مدیر سازنده فروشگاه شما همراه با همه نرخ های حمل و نقل فردی شما نشان می دهد که به کدام مناطق حمل می کنید.
گزینه های مختلف حمل و نقل کدامند؟
پس از اینکه مکان موردنظر برای حمل کالا را تنظیم کردید ، می توانید درباره نحوه تحویل آنها تصمیم بگیرید.
خدمات حمل و نقل
با استفاده از سازندگان فروشگاه های آنلاین ، می توانید حمل و نقل مختلفی را به مشتریان ارائه دهید.
اگر مشتری بخواهد ، می تواند هزینه بیشتری پرداخت کند تا سفارش خود را سریعتر تحویل بگیرد.
برای تحویل ایمن محصولات خود به مشتریان ، باید پیک انتخاب کنید. پیک های معروف عبارتند از:
USPS
کانادا پست
FedEx
سازندگان وب سایت تجارت الکترونیکی مانند Shopify با پیک های معروف و معتبر مشارکت دارند. این باعث می شود زندگی شما بسیار راحت تر شود ، زیرا به شما امکان دسترسی به تخفیف های حمل و نقل و نرخ حمل و نقل در زمان واقعی را می دهد.
قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید ، مطمئن شوید:
آدرس مبدا حمل و نقل اضافه شد
همکاری با یک پیک (به عنوان مثال Fedex)
وزن های بسته را وارد کرد
گزینه حمل و نقل انتخاب شده است (به عنوان مثال حمل و نقل رایگان)
مرحله 9: پیش نمایش ، آزمایش… و انتشار فروشگاه آنلاین خود
اکنون باید محصولات خود را اضافه می کنید ، الگوی فروشگاه خود را سفارشی می کنید ، پرداخت و ارسال خود را تنظیم می کنید و تنظیمات فروشگاه خود را مرتب می کنید.
شما خیلی نزدیک هستید
اما قبل از اتمام ایجاد فروشگاه آنلاین خود یک مرحله مهم وجود دارد: آزمایش آن.
سازندگان وب سایت تجارت الکترونیکی آزمایش و پیش نمایش فروشگاه آنلاین شما را قبل از انتشار بسیار آسان می کنند.
آزمایش فروشگاه بهترین روش برای اطمینان از تأمین نیازهای مشتریان است.
هنگام مشاهده و آزمایش فروشگاه خود ، موارد اصلی برای بررسی موارد زیر است:
در آخر ، تنظیمات فروشگاه خود را مرتب کنید
قبل از شروع انتشار ، آخرین کاری که باید انجام دهید این است که دوباره تنظیمات فروشگاه خود را بررسی کنید! بدون تنظیمات مناسب ، فروشگاه شما نمی تواند به درستی کار کند.
به بخش تنظیمات فروشگاه در سیستم عامل خود بروید و تنظیمات برگزیده خود را برای هر یک از موارد زیر پر کنید:
زبان: زبانی را انتخاب کنید که مشتریان شما در سایت مشاهده خواهند کرد
ارز: ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید
منطقه زمانی: تنظیم منطقه زمانی مناسب به پیگیری سفارشات شما کمک می کند
آدرس: اطلاعات تماس خود را نمایش دهید
نام فروشگاه: همانطور که در ایمیل ، صفحه اصلی و جستجوهای آنلاین فروشگاه شما نشان داده می شود
جزئیات تماس: یک شماره تلفن عمومی و یک آدرس ایمیل مشتری
تنظیمات سفارش: تنظیم کنید مالیات به قیمت محصول خود اضافه شود یا خیر
تنظیمات محصول: شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام اطلاعات را مانند وزن محصول یا رتبه بندی برای مشتریان نمایش دهید
اگر مطمئن نیستید که معنی این تنظیمات و سایر تنظیمات مبهم چیست ، از تیم پشتیبانی سازنده فروشگاه آنلاین خود بپرسید.