سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای گام به گام ایجاد فروشگاه آنلاین | سری ششم

هزینه این گزینه های پرداخت چقدر است؟

روش های مختلف پرداخت با هزینه ها و هزینه های مختلف ارائه می شود.

 

هزینه ها اغلب با هم جمع می شوند ، بنابراین برای حل کردن آنها وقت بگذارید. اطمینان حاصل کنید که دقیقاً چه مبلغی را پرداخت خواهید کرد و چه مبلغی را پرداخت خواهید کرد.

 

هزینه کارت اعتباری اجتناب ناپذیر است. توسط ارائه دهنده کارت (به عنوان مثال Amex) دریافت می شود و توسط سازندگان به آنها منتقل می شود.

 

هزینه کلی استفاده از پردازنده های پرداخت متفاوت است ، به طور معمول از حدود 1? + 10p در هر معامله تا 3? + 30p در هر معامله.

 

اگر از پردازشگر خود Shopify ، Shopify Payments استفاده می کنید ، تمام هزینه های معامله در پایان پایان داده می شوند.

 

این بدان معناست که اگر بخواهید پرداخت کارت اعتباری 100 پوندی را بپذیرید ، مستقیماً از پردازنده پرداخت جداگانه ، نرخ 2.2? + 20p آن را پرداخت خواهید کرد.

 

قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید ، مطمئن شوید:

با مقایسه هزینه های مختلف و تدارکات ، تصمیم بگیرید که کدام یک از سه گزینه پرداخت برای فروشگاه شما بهتر است

بررسی کنید آیا سایت شما از قبل با گواهینامه SSL ایمن است یا خیر ، اگر قبلاً در آن موجود نیست ، یکی را جداگانه خریداری کرد

اطلاعات بیشتر در مورد پرداخت:

نحوه تنظیم پرداخت ها در Shopify

 

نحوه تنظیم پرداخت ها در Wix

 

مرحله 8: تنظیمات حمل و نقل خود را مرتب کنید

شما محصولات و گزینه های پرداخت را برای خرید مشتریان اضافه کرده اید. مورد بعدی اطمینان از این است که می توانید آن محصولات را تحویل بگیرید.

 

برای درک نحوه ایجاد فروشگاه آنلاین ، باید نحوه کار گزینه های حمل و نقل را بفهمید.

 

سازندگان وب سایت های تجارت الکترونیکی مختلف گزینه های مختلف حمل و نقل را دارند. برای اطلاعات بیشتر در مورد گزینه هایی که هر سازنده وب سایت تجارت الکترونیکی ارائه می دهد ، به جدول زیر مراجعه کنید:

برای شروع ارسال محصولات ، باید آدرس مبدا و انواع بسته را اضافه کنید. در زیر جعبه هایی را که باید هنگام تنظیم حمل و نقل در فروشگاه خود علامت بزنید ، پوشش می دهیم.

 

آدرس مبدا حمل و نقل شما چیست؟

اگر کالاهایی را از آدرسی که دفتر کار شما نیست ارسال کنید این مهم است. برای اطمینان از درست بودن نرخ و مالیات حمل و نقل ، باید مبدا جداگانه حمل و نقل را وارد کنید.

 

بعد از اینکه آدرس خود را اضافه کردید ، می توانید برچسب های حمل و نقل را چاپ کرده و قیمت گذاری کنید.

 

می خواهید از کدام مناطق حمل و نقل استفاده کنید؟

نرخ حمل و نقل بین کشورها و مناطق (مناطقی) که شما به آنجا می روید متفاوت است. سازندگان فروشگاه های آنلاین به شما امکان می دهند بسته به اینکه در کدام منطقه هستند ، نرخ های مختلفی را از مشتریان دریافت کنید.

 

به عنوان مثال اگر فروشگاه مستقر در ایالات متحده هستید ، می توانید هزینه حمل و نقل ارزان تری را به مشتریان در ایالتی نزدیک به مرکز توزیع خود پرداخت کنید.

 

صفحه مدیر سازنده فروشگاه شما همراه با همه نرخ های حمل و نقل فردی شما نشان می دهد که به کدام مناطق حمل می کنید.

 

گزینه های مختلف حمل و نقل کدامند؟

پس از اینکه مکان موردنظر برای حمل کالا را تنظیم کردید ، می توانید درباره نحوه تحویل آنها تصمیم بگیرید.

خدمات حمل و نقل

با استفاده از سازندگان فروشگاه های آنلاین ، می توانید حمل و نقل مختلفی را به مشتریان ارائه دهید.

 

اگر مشتری بخواهد ، می تواند هزینه بیشتری پرداخت کند تا سفارش خود را سریعتر تحویل بگیرد.

 

برای تحویل ایمن محصولات خود به مشتریان ، باید پیک انتخاب کنید. پیک های معروف عبارتند از:

 

USPS

کانادا پست

FedEx

سازندگان وب سایت تجارت الکترونیکی مانند Shopify با پیک های معروف و معتبر مشارکت دارند. این باعث می شود زندگی شما بسیار راحت تر شود ، زیرا به شما امکان دسترسی به تخفیف های حمل و نقل و نرخ حمل و نقل در زمان واقعی را می دهد.

 

قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید ، مطمئن شوید:

آدرس مبدا حمل و نقل اضافه شد

همکاری با یک پیک (به عنوان مثال Fedex)

وزن های بسته را وارد کرد

گزینه حمل و نقل انتخاب شده است (به عنوان مثال حمل و نقل رایگان)

مرحله 9: پیش نمایش ، آزمایش… و انتشار فروشگاه آنلاین خود

اکنون باید محصولات خود را اضافه می کنید ، الگوی فروشگاه خود را سفارشی می کنید ، پرداخت و ارسال خود را تنظیم می کنید و تنظیمات فروشگاه خود را مرتب می کنید.

 

شما خیلی نزدیک هستید

 

اما قبل از اتمام ایجاد فروشگاه آنلاین خود یک مرحله مهم وجود دارد: آزمایش آن.

 

سازندگان وب سایت تجارت الکترونیکی آزمایش و پیش نمایش فروشگاه آنلاین شما را قبل از انتشار بسیار آسان می کنند.

 

آزمایش فروشگاه بهترین روش برای اطمینان از تأمین نیازهای مشتریان است.

 

هنگام مشاهده و آزمایش فروشگاه خود ، موارد اصلی برای بررسی موارد زیر است:

در آخر ، تنظیمات فروشگاه خود را مرتب کنید

قبل از شروع انتشار ، آخرین کاری که باید انجام دهید این است که دوباره تنظیمات فروشگاه خود را بررسی کنید! بدون تنظیمات مناسب ، فروشگاه شما نمی تواند به درستی کار کند.

 

به بخش تنظیمات فروشگاه در سیستم عامل خود بروید و تنظیمات برگزیده خود را برای هر یک از موارد زیر پر کنید:

 

زبان: زبانی را انتخاب کنید که مشتریان شما در سایت مشاهده خواهند کرد

ارز: ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید

منطقه زمانی: تنظیم منطقه زمانی مناسب به پیگیری سفارشات شما کمک می کند

آدرس: اطلاعات تماس خود را نمایش دهید

نام فروشگاه: همانطور که در ایمیل ، صفحه اصلی و جستجوهای آنلاین فروشگاه شما نشان داده می شود

جزئیات تماس: یک شماره تلفن عمومی و یک آدرس ایمیل مشتری

تنظیمات سفارش: تنظیم کنید مالیات به قیمت محصول خود اضافه شود یا خیر

تنظیمات محصول: شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام اطلاعات را مانند وزن محصول یا رتبه بندی برای مشتریان نمایش دهید

اگر مطمئن نیستید که معنی این تنظیمات و سایر تنظیمات مبهم چیست ، از تیم پشتیبانی سازنده فروشگاه آنلاین خود بپرسید.