سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای گام به گام ایجاد فروشگاه آنلاین | سری هفتم

گزینه 2: از وردپرس با Bluehost و WooCommerce استفاده کنید

به بالا بروید

نحوه ساخت فروشگاه آنلاین در 9 مرحله

تصمیم بگیرید که آیا وردپرس برای شما مناسب است یا خیر.

میزبانی وب معتبری پیدا کنید (ما Bluehost را توصیه می کنیم).

یک نام دامنه منحصر به فرد انتخاب و ثبت کنید.

وردپرس را نصب کرده و WooCommerce را راه اندازی کنید.

محصولات را اضافه کنید.

طرح زمینه مناسب خود را انتخاب کنید.

فروشگاه خود را سفارشی کنید.

افزونه های مفید را انتخاب و نصب کنید.

بررسی های نهایی را انجام دهید ، سپس منتشر کنید.

مرحله 1: تصمیم بگیرید آیا وردپرس برای شما مناسب است یا خیر

ساخت یک فروشگاه آنلاین با یک سازنده تجارت الکترونیکی بسیار ساده است - تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که انتخاب کنید کدام یک از پلتفرم ها برای شما مناسب تر است و شما دیگر از آن استفاده نمی کنید. از طرف دیگر ، وردپرس برای ادامه کار کمی بیشتر زمان می برد.

 

مردم WordPress را دوست دارند زیرا این یک پلت فرم قدرتمند و قابل تنظیم است - بیش از یک سوم از کل وب سایت ها با استفاده از WordPress ساخته شده اند و درک دلیل آن آسان است. شما کنترل کاملی بر طراحی ، ویژگی ها ، امنیت و موارد دیگر در وب سایت خود دارید که این امر باعث می شود آن هم قابل تنظیم باشد و هم مقیاس پذیر باشد.

 

تنها مشکل این است که این مسئولیت زیادی را به همراه دارد و باعث می شود وردپرس برای شروع کار بیشتر تلاش کند. اگرچه بسیاری از مبتدیان از وردپرس استفاده می کنند ، اگر تا حدودی از نظر فنی اعتماد به نفس داشته باشید از مزایای بیشتری برخوردار خواهید شد.

 

باید وقت بگذارید و راه خود را بیاموزید و مطمئن شوید همه چیز به درستی تنظیم شده است. این می تواند بسیار راضی کننده باشد ، یا ممکن است کمی طاقت فرسا باشد.

 

قبل از انتخاب وردپرس ، به آنچه در سایت خود می خواهید ، اینکه چرا می خواهید از وردپرس استفاده کنید و احساس شما در مورد راه اندازی تمام جنبه های فروشگاه آنلاین خود - از امنیت گرفته تا SEO و موارد دیگر - فکر کنید.

 

اگر به نظر درست در خیابان شما می آید ، پس مطالعه خود را ادامه دهید تا نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین با استفاده از وردپرس را کشف کنید!

 

قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید ، مطمئن شوید:

در مورد وردپرس تحقیقاتی انجام داده اید

به این فکر کردید که چرا وردپرس ممکن است متناسب با نیاز فروشگاه شما باشد

تصمیم بگیرید که آیا وردپرس برای شما مناسب است یا خیر

مرحله 2: میزبانی وب قابل اطمینان را پیدا کنید (ما Bluehost را توصیه می کنیم)

پایه و اساس هر وب سایت خوب وردپرس ، چه یک وبلاگ یا یک فروشگاه آنلاین ، میزبانی وب با کیفیت خوب و قابل اطمینان است. میزبانی وب مانند خانه وب سایت شما در اینترنت است - بدون آن هیچ وب سایتی به صورت آنلاین ظاهر نمی شود.

 

اگر یک ارائه دهنده میزبانی با کیفیت پایین انتخاب کنید ، فروشگاه آنلاین شما ممکن است خراب شود ، راحت تر هک شود ، با سرعت کمتری بارگیری شود یا به هر تعداد از مشکلات فروش شما تأثیر بگذارد.

 

در عوض ، شما باید یک میزبان وب با کیفیت بالا انتخاب کنید - و تعداد زیادی ارائه دهنده مختلف برای انتخاب وجود دارد که همه آنها با نقاط قوت و ضعف متفاوت هستند.

 

برای وردپرس ، ما توصیه می کنیم از Bluehost استفاده کنید. این برنامه برای ایجاد سهولت در زندگی و موفقیت سایت شما وردپرس دارد و حتی توسط خود وردپرس به عنوان ارائه دهنده شماره یک برای کاربران وردپرس توصیه شده است!

 

و ما فقط وردپرس را قبول نکردیم (گرچه بحث کردن با یک توصیه رسمی دشوار است). Bluehost را خود ما آزمایش می کنیم تا ببینیم آیا در برابر تحقیقات دقیق ما ایستادگی می کند یا خیر. برای ارائه نسخه کوتاه و شیرین نتایج - مطمئناً این کار را کرد!

برنامه ای را انتخاب کنید

هنگامی که بهترین ارائه دهنده را برای خود انتخاب کردید ، باید یک برنامه میزبانی مناسب انتخاب کنید. "سطح" میزبانی مختلفی وجود دارد - ارزانترین میزبانی اشتراکی است که سایت شما را با دیگران به اشتراک می گذارد ، در حالی که گرانترین میزبانی اختصاصی است که بسیار پیشرفته تر است.

 

با کلیک بر روی نماد بعلاوه زیر ، انواع مختلف میزبانی را بررسی کنید یا ادامه مطلب را بخوانید تا ببینید نوع مورد نظر ما برای فروشگاههای آنلاین چیست.

ممکن است با قیمت های ارزان همراه با میزبانی مشترک وسوسه شوید ، اما برای یک فروشگاه آنلاین ، ما به جای آن میزبانی VPS را توصیه می کنیم - از امنیت بالاتری برخوردار است و از محدودیت کمتری برخوردار است. اکثر فروشگاه های جدید به میزبانی اختصاصی احتیاج ندارند ، اما اگر انتظار نوسان زیادی در سایت خود را دارید - به عنوان مثال ، اگر فروش زیادی دارید ، ممکن است بخواهید میزبانی ابری را در نظر بگیرید.

Bluehost میزبانی ووکامرس را با شروع از 6.95 دلار در ماه فراهم می کند. WooCommerce به صورت خودکار برای شما نصب شده است و هر برنامه ای همراه با پهنای باند نامتقارن و تماس راه اندازی رایگان برای کمک به شما در شروع کار است.

 

مزیت میزبانی متناسب با این موارد این است که جنبه فنی امور را برای شما مدیریت می کند ، بنابراین شما می توانید زودتر شروع به ساخت کنید.

 

هنگامی که ارائه دهنده کامل خود را پیدا کردید و در برنامه مناسب نیازهای خود ثبت نام کردید ، می توانید به مرحله بعدی بروید!

مرحله 3: نام دامنه منحصر به فرد را انتخاب و ثبت کنید

گام بعدی در ایجاد فروشگاه آنلاین خود انتخاب نام دامنه است. این نامی است که آدرس وب فروشگاه شما را تشکیل می دهد - به عنوان مثال ، نام دامنه ما websitebuilderexpert.com است.

 

شما می خواهید نام دامنه شما منحصر به فرد ، مرتبط ، کوتاه و سریع باشد. باید به راحتی به خاطر سپرده شود ، هجی آن آسان باشد و به وضوح به سایت شما پیوند داده شود - اگر می توانید ، هدف داشتن یک نام دامنه متناسب با نام فروشگاه شما باشد.

 

در اینجا چند نکته مهم در هنگام انتخاب نام دامنه خود آورده شده است:

 

در صورت امکان از به کار بردن اعداد و خط ها پرهیز کنید - این موارد باعث می شود که هم یادآوری و هم گفتن کلامی با دیگران مشکل تر باشد.

آن را تا جایی که ممکن است منحصر به فرد کنید - اگر متوجه شدید دامنه مورد نظر شما قبلاً گرفته شده است ، فقط شماره دو را در انتها نچسبانید. به دامنه جدیدی فکر کنید که می توانید در عوض از آن استفاده کنید!

آن را مرتبط نگه دارید - آسان است که کمی در جستجوی یک دامنه منحصر به فرد جا بیفتید. به یاد داشته باشید که آن را ساده و مرتبط نگه دارید ، به جای اینکه عجیب و غریب باشد.

هنگامی که به نام دامنه ای که می خواهید انتخاب کنید فکر کردید ، باید آن را ثبت کنید تا مال خود شود. هر نام دامنه متفاوت است ، بنابراین اگر شخص دیگری دامنه ای را قبل از شما ثبت کرده باشد ، پس نمی توانید از دامنه مشابه استفاده کنید.

 

بنابراین ، اگر تصوری از دامنه ای دارید که واقعاً می خواهید ، بهتر است هرچه سریعتر آن را ثبت کنید - قبل از اینکه شخص دیگری این کار را انجام دهد!

 

بررسی اینکه دامنه شما هنوز در دسترس است آسان است ، سپس آن را ثبت کنید. بیشتر ارائه دهندگان میزبانی (از جمله Bluehost) هنگام انتخاب برنامه قیمتی ، ثبت دامنه را بخشی از فرایند ثبت نام می کنند.