سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای گام به گام ایجاد فروشگاه آنلاین | سری هشتم

می توانید دامنه ای را مستقیماً از طریق Bluehost انتخاب کنید یا یکی از سایت های شخص ثالث مانند GoDaddy را خریداری کنید.

 

دامنه ها از نظر قیمت متفاوت هستند - این به هر دو ثبت کننده ای که از آنها خریداری می کنید و همچنین نوع دامنه شما بستگی دارد. دامنه های رایج مانند .com و .store بسیار ارزان هستند - متوسط ??حدود 12 دلار در سال است - در حالی که هزینه های دامنه های بیشتری مانند .global حدود 100 دلار در سال است.

 

برخی از میزبانان وب حتی برای اولین سال شما یک نام دامنه را به صورت رایگان وارد می کنند که ارزش بررسی دارد!

 

وقتی دامنه خود را ثبت کردید و هزینه آن را پرداخت کردید ، هیچ کس دیگری نمی تواند از آن استفاده کند - همه مال شماست. برای ادامه ثبت دامنه خود به نام خود ، باید مرتباً آن را تمدید کنید ، بنابراین یا تمدید خودکار را روشن کنید یا برای خود یک یادآوری تنظیم کنید تا بعد از یک یا دو سال دیگر آن را از دست ندهید.

مرحله 4: وردپرس را نصب کنید و WooCommerce را تنظیم کنید

در مرحله بعدی ، وقت آن است که با وردپرس عملی شوید. قبل از شروع ایجاد فروشگاه آنلاین خود ، باید WordPress را نصب کنید و اگر یک میزبان وردپرس خوب مانند Bluehost را انتخاب کرده باشید ، این کار بسیار آسان است.

 

در واقع ، شما حتی مجبور نیستید کاری انجام دهید - Bluehost هنگام ورود به سیستم به طور خودکار آخرین نسخه وردپرس را برای شما نصب می کند!

 

همین امر برای برنامه های میزبانی WooCommerce آن صدق می کند - WooCommerce به طور خودکار همراه با موضوع ویترین فروشگاه WooCommerce نصب می شود. این یک ویژگی خارق العاده است ، زیرا کار سخت فنی زیادی را از دست شما خارج می کند ، باعث صرفه جویی در وقت و احتمالاً چند سردرد می شود.

 

اگر برنامه WooCommerce را انتخاب کرده اید که آن را به صورت خودکار برای شما نصب می کند ، می توانید یک دقیقه آرام بنشینید و آرام باشید. اگر وردپرس را نصب کرده اید ، اکنون زمان نصب افزونه WooCommerce است تا بتوانید با ساخت فروشگاه خود ادامه دهید.

 

هنگامی که WordPress و WooCommerce را در مقابل خود قرار دادید ، وارد سیستم شوید و داشبورد خود را راه اندازی کنید. برای شروع راه اندازی فروشگاه خود باید روی اعلان "Welcome to WooCommerce" کلیک کنید - با جادوگر راه اندازی WooCommerce کار بسیار ساده ای است.

 

مراحل موجود را به سادگی دنبال کنید - باید اطلاعاتی مانند مکان فروشگاه خود را وارد کنید ، ارز موردنظر را که می فروشید و اینکه آیا کالاهای فیزیکی را حمل می کنید و مالیات فروش را می گیرید. همچنین می توانید روش پرداختی مانند PayPal یا Stripe را انتخاب کنید.

 

 

پس از اتمام مراحل تکمیل مرحله جادوگر راه اندازی ، برای بخش بسیار مهیج افزودن محصولات به فروشگاه آنلاین خود آماده هستید!

مرحله 5: محصولات را به فروشگاه خود اضافه کنید

یک فروشگاه آنلاین به محصولات نیاز دارد و اکنون زمان افزودن آنها است - به برگه محصولات در داشبورد وردپرس خود بروید ، سپس روی افزودن جدید کلیک کنید.

 

1. عنوان و توضیحات محصول

باید محصول خود را نام ببرید و سپس توضیحات دقیق محصول را بنویسید. وقت خود را صرف این کار کنید - توضیحات متقاعد کننده و کاملاً مکتوب برای تشویق مشتریان شما برای خرید محصول مهم است.

2. دسته های محصول ایجاد کنید

سپس می توانید دسته های محصول را در سمت راست ایجاد کنید. دسته بندی محصولات به سازماندهی فروشگاه آنلاین شما کمک می کند و مشتریان را در یافتن محصولات مناسب آسان می کند. برای ایجاد دسته های جدید و افزودن محصولات به آنها ، کافیست + افزودن دسته جدید محصول را کلیک کنید.

 

3. داده های محصول را اضافه کنید

در پایین صفحه ، یک جعبه داده محصول پیدا خواهید کرد. این جایی است که شما تمام اطلاعات ضروری محصول (از قیمت گذاری تا حمل و نقل) را اضافه می کنید ، خواه یک محصول مجازی باشد ، چه مقدار موجودی دارید و غیره.

4. یک توضیح کوتاه در مورد محصول اضافه کنید

شما قبلاً توضیحات کاملی از محصول را نوشتید ، اما اکنون این فرصت را دارید که یک نسخه خلاصه را بنویسید ، تا وقتی مشتریان در جستجوی چندین محصول هستند - به عنوان مثال در صفحات محصولات دسته بندی - نشان داده شود.

 

5. عکس های محصول را بارگذاری کنید

آخرین و نه کمترین ، شما باید عکس های محصول را بارگذاری کنید ، تا مشتریان شما ببینند چه چیزی خریداری می کنند!

 

شما باید یک تصویر اصلی محصول را انتخاب کنید و سپس می توانید عکس های گالری را برای مشتری اضافه کنید تا از طریق آن ورق بزنید تا تصویر کاملاً گردتری از محصول بدست آورید. برای تصویر اصلی بهتر است از یک عکس واضح و رو به جلو استفاده کنید ، سپس برای بقیه عکسهای گالری از زوایا و متن های مختلف عکس بگیرید.

هنگامی که تمام جزئیات محصول خود را وارد کردید و از عکس ها و توضیحات محصول خود راضی بودید ، برای راه اندازی محصول در وب سایت خود ، روی انتشار کلیک کنید!