سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای گام به گام ایجاد فروشگاه آنلاین | سری نهم

امروزه فروشگاه های مختلفی وجود دارند که به صورت اینترنتی راه اندازی می شوند. هر کدام از این فروشگاه ها می توانند مزیت ها و امتیازات بسیاری را با خود به همراه داشته باشند که مستلزم توجه بسیاری هستند. از آنجایی که اکثر کارها اینترنتی شده اند، افراد دیگر نیز برای اینکه بتوانند نیازهای دیگران را برطرف کنند کارهایی کرده اند که شاید تصور کردن آن در چند سال اخیر کار سختی بود. به عنوان مثال امروزه افراد می توانند برای تمیز کردن خانه خود به صورت اینترنتی درخواست نظافتچی کنند و یا به صورت آنلاین لباس های خود را خریداری کنند. به همین علت قصد داریم تا شما را با فرآیند ساخت فروشگاه آنلاین آشنا سازیم. همراه ما باشید.

 

منبع

راهنمای گام به گام ایجاد فروشگاه آنلاین 

مرحله ششم: طرح تم کامل خود را انتخاب کنید

اگر تصمیم گرفتید فروشگاه WooCommerce خود را با Bluehost میزبانی کنید ، متوجه خواهید شد که یک تم ویترین به طور خودکار بارگیری شده است. اگر خوشحال هستید که به این مضمون پایبند هستید ، در صورت تمایل به مرحله بعدی بروید: فروشگاه خود را سفارشی کنید.

 

اگر می خواهید همه چیز را تغییر دهید ، اکنون زمان مناسبی برای انتخاب و نصب یک تم جدید برای تعیین چیدمان و طراحی فروشگاه آنلاین شماست.

 

می توانید مستقیماً در کتابخانه قالب وردپرس به جستجوی مضامین وردپرس بپردازید ، یا از فروشگاه تم مانند Themify یا ThemeForest خرید کنید.

 

قالب وردپرس ایجاد کتابخانه فروشگاه های آنلاین

کتابخانه قالب وردپرس هزاران موضوع را برای انتخاب شما در نظر گرفته است.

نکته برتر!

همیشه در انتخاب تم های وردپرس مراقب باشید - هرکسی می تواند تم ایجاد کند ، به این معنی که بعضی از آنها از دیگران بهتر است. حتی برخی از آنها کدهای خطی را در خود پنهان کرده اند ، بنابراین مطمئن شوید که از طریق منابع معتبر خرید می کنید و همیشه قبل از ارتکاب بررسی ها را بررسی کنید.

 

هزاران موضوع برای انتخاب وجود دارد - در اینجا چند نکته مفید برای انتخاب موضوع مناسب برای شما آورده شده است.

 

1. مراقب تم های رایگان باشید

بسیاری از مضامین رایگان با کیفیت خوب وجود دارد و برای شروع بسیار مناسب هستند - اما همیشه قبل از نصب یک تم رایگان فکر کنید. آیا بررسی های خوبی دارد؟ آیا ویژگی های مورد نیاز من را دارد؟ پرسیدن س yourselfالاتی از این دست از خود در محافظت از نصب موضوعی با طراحی نامناسب کمک می کند.

 

2. مطمئن شوید که یک تم تجارت الکترونیک را انتخاب کرده اید

می توانید مضامین را در وردپرس فیلتر کنید تا فقط مضامین تجارت الکترونیکی را مشاهده کنید - در غیر این صورت ممکن است در نهایت با یک موضوع وبلاگ روبرو شوید که برای فروش محصولات طراحی نشده است!

 

3. ویژگی های داخلی را عاقلانه انتخاب کنید

وقتی مضامین را در وردپرس فیلتر می کنید ، همچنین می بینید که می توانید ویژگی هایی را که می خواهید موضوع شما در آن قرار بگیرد ، انتخاب کنید. اگر نمی خواهید بعداً وقت خود را برای نصب افزونه ها بگذرانید ، این می تواند مفید باشد. با این حال ، این مضامین تجاری با ویژگی های سنگین گران تر و اغلب بارگیری آنها با سرعت کمتری انجام می شود ، بنابراین خود را تحریک نکنید.

 

نحوه ساخت فیلترهای تم وردپرس فروشگاه آنلاین

می توانید جستجوهای تم خود را فیلتر کنید تا دقیقاً همان چیزی را که می خواهید پیدا کنید. از انتخاب ویژگی های زیاد مراقب باشید ، زیرا باعث کند شدن سایت شما می شود.

روش دیگر ، شما می توانید به سادگی به داشبورد خود بروید ، بر روی ظاهر ، سپس تم ها کلیک کنید و از این طریق یکی از کتابخانه های وردپرس را انتخاب کنید.

 

پس از یافتن موضوعی که دوست دارید ، آن را نصب کنید تا بتوانید سفارشی سازی را شروع کنید!

 

قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید ، مطمئن شوید:

از طریق مضامین در کتابخانه قالب وردپرس جستجو شد

فیلترها را برای محدود کردن جستجوی خود اعمال کنید

موضوعی را که دوست دارید بررسی کرده است قابل اعتماد به نظر می رسد

طرح زمینه خود را نصب کنید

مرحله 7: فروشگاه خود را سفارشی کنید

برای تغییر تنظیمات طرح زمینه خود ، در فهرست داشبورد خود به «ظاهر» بروید ، سپس «سفارشی سازی» را انتخاب کنید. با این کار می توانید طراحی تم خود را از رنگ ها و صفحه آرایی گرفته تا تایپوگرافی و موارد دیگر تغییر دهید.

 

هنگام ساخت فروشگاه آنلاین خود اطمینان حاصل کنید که صفحات مربوطه را که نیاز دارید اضافه کنید. برای فروشگاه اصلی ، به موارد زیر احتیاج دارید:

 

یک صفحه اصلی

صفحات دسته بندی ، مانند "زنان" یا "لباس بیرون"

صفحات محصول برای هر محصول

یک صفحه درباره

یک صفحه تماس

صفحه ای که سیاست های حمل و نقل و بازگشت شما را توضیح می دهد

صفحات جدیدی را که لازم دارید اضافه کنید و اطمینان حاصل کنید که انتخاب های طراحی شما در تمام زمینه های فروشگاه آنلاین شما سازگار است. به این فکر کنید:

 

طرح رنگی شما

قلم ها

صفحه آرایی

دکمه ها

منوهای پیمایش

هدر و پاورقی

آرم شما

موضوع خود را مطابق با هویت مارک فروشگاه خود سفارشی کنید و همیشه به یاد داشته باشید که در مورد مخاطبان هدف خود فکر کنید - این به شما کمک می کند تا با انتخاب طراحی خود فضای مناسب را ایجاد کنید!

 

قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید ، مطمئن شوید:

تم خود را سفارشی کنید تا آن را از آن خود کنید

در مورد یک طرح رنگی تصمیم گرفت

قلم های خود را انتخاب کنید

هر صفحه اضافی که نیاز دارید اضافه شده است

بررسی کنید که گزینه های طراحی شما در فروشگاه شما سازگار است

برای طراحی فروشگاه آنلاین خود کمک بگیرید

برای الگوها ، نکات و مثالهای واقعی برای الهام بخشیدن به شما ، در راهنمای ما در مورد نحوه طراحی صفحه محصول ، بهترین روش برای ارائه صفحات محصول خود را بیابید!

نکات تخصصی ما را در مورد نحوه انتخاب طرح خوب رنگ در راهنمای مفید ما بیابید.

قلم ها یک بخش مهم ، اما اغلب نادیده گرفته شده در طراحی وب هستند. نحوه انتخاب فونت کامل را در راهنمای تخصصی ما بیاموزید.

مرحله 8: افزونه های مفید را انتخاب و نصب کنید

شما تقریباً آماده راه اندازی فروشگاه آنلاین جدید خود هستید. اما شاید احساس می کنید چیزی از دست رفته است؟ شاید توصیه نامه یا فرم تماس با ما تا افراد بتوانند در یک خبرنامه ثبت نام کنند؟ اگر این ویژگی ها درون مضمون شما قرار نگرفته اند ، غصه نخورید!

 

با نصب افزونه ها به راحتی می توانید عملکردهای اضافی مانند این موارد را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید. افزونه ها مانند برنامه ها هستند ، ویژگی ها و عناصر اضافی را برای افزودن به سایت شما فراهم می کنند - برای شخصی سازی بیشتر فروشگاه یا پر کردن شکاف عملکردی عالی هستند.

 

هزاران افزونه در فهرست افزونه های WordPress و فروشگاه برنامه های افزودنی WooCommerce وجود دارد ، بنابراین شما گزینه های مختلفی دارید. درست مانند مضامین ، مراقب باشید به روز بودن و قابل اعتماد بودن افزونه هایی که نصب می کنید.