سفارش تبلیغ
صبا ویژن

22 ایده برای اینکه بتوانید فروشگاه اینترنتی موفقی داشته باشید |

طراح وب یا توسعه دهنده وب

اگر شما یک حرفه ای خلاق و دیجیتال هستید که در شکل گیری طرح زمینه ، تم بصری ، مجموعه قلم ها و پالت رنگ یک وب سایت پیشرفت می کند ، طراحی وب مستقل می تواند مسیر خوبی برای شما باشد. اگر در این زمینه کم و یا هیچ تجربه ای ندارید ، می توانید اصول طراحی وب را بیاموزید و بر ابزارهای مورد نیاز برای موفقیت مانند Adobe XD ، Chrome DevTools و نرم افزار ویرایشگر متن تسلط پیدا کنید.

 

اگر بیشتر به بخش برنامه نویسی ساخت وب سایت علاقه مند هستید ، توسعه وب مستقل ممکن است خانه چرخ شما باشد. اگر قبلاً HTML ، CSS یا JavaScript را می دانید و به حل مشکلات راه حلهای خلاقانه چشم دارید ، می توانید برای ایجاد وب سایتهای جذاب و با کاربرد آسان برای مشاغل کوچک سرویس راه اندازی کنید. اگر شما نیاز به یادگیری اصول توسعه وب قبل از شروع کار خود را به طور کامل پشته ، شما می توانید یک دوره ساده مبتدی برای شروع.

 

مهارت های فنی و خلاقیت خود را برای صاحبان مشاغل که می خواهند حضور آنلاین خود را به سطح بالاتری ببرند ، به خوبی استفاده کنید. یک نمونه کارها جامع بسازید و سپس وب سایت خود را برای نمایش و جذب مشتری مداوم ایجاد کنید.

 

 

6. بلاگر

به نظر می رسد وبلاگ نویسی یک استراتژی تجاری منسوخ شده باشد ، زیرا تقریباً همه در حال حاضر یک استراتژی دارند ، اما رقابت نباید شما را از شروع این سفر تجاری آنلاین منصرف کند. اگر عاشق نوشتن هستید یا اطلاعات مهمی برای به اشتراک گذاشتن دارید ، وبلاگ نویسی ممکن است یک تجارت سودآور برای شما باشد.

 

شروع یک وبلاگ به عنوان یک تجارت با سازندگان وب سایت مانند Weebly و WordPress بسیار ساده است ، اما رمز موفقیت ثبات و کیفیت است. برای به دست آوردن یک پیروی ثابت ، باید به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا بنویسید و تولید کنید که ارزش خوانندگان شما را فراهم می کند. محتوایی که خوانندگان شما را آموزش می دهد ، آنها را آگاه می کند یا آنها را سرگرم می کند ، به آنها دلیل می دهد که شما را دنبال کنند.

 

هنگامی که در ایجاد محتوای سازگار تسلط پیدا کردید ، می توانید از طریق وبلاگ خود با فروش محصولاتی مانند دوره های آنلاین ، مربیگری دیجیتال ، کتاب های الکترونیکی یا وبینار درآمد کسب کنید. همچنین می توانید فضای تبلیغاتی یا پست های تبلیغاتی را بفروشید. ممکن است درآمدزایی این استراتژی کسب و کار کمی بیشتر وقت و تلاش داشته باشد ، اما در آخر می تواند بسیار سودآور باشد.

 

7. دستیار مجازی

آیا مهارت های سازمانی بی عیب و نقص و توانایی مدیریت وظیفه دارید؟ شاید وقت آن رسیده است که با تبدیل شدن به یک دستیار مجازی از این مهارت ها به خوبی استفاده کنید. خدمات VA معمولاً شامل کارهای اساسی اداری مانند وارد کردن داده ها ، انجام تنظیمات سفر و پاسخگویی به تماس های تلفنی است. تجربه قبلی در این زمینه ایده آل است اما لازم نیست.

 

سیستم عامل هایی مانند TaskRabbit و Zirtual یافتن شغل را برای متخصصان VA آسان می کنند. آنها به شما امکان می دهند یک نمایه آنلاین ایجاد کنید و برای کارهایی که می خواهید انجام دهید - مانند تحقیقات داده ، کمک مجازی یا کارهای اساسی - ثبت نام کنید و مشتری سازی را شروع کنید.

 

8. بازاریاب شرکت های وابسته

اگر دوست دارید نظرات مشتریان را در سایتهایی مانند آمازون ترک کنید ، ممکن است بخواهید به عنوان منبع درآمد به بازاریابی شرکت های وابسته نگاه کنید. تبلیغات دهان به دهان برای بسیاری از شرکت ها هنوز هم یک تولید کننده اصلی است و بسیاری از مشاغل حاضرند بخشی از سود خود را با افراد متقاعد کننده که محصولات خود را برای عموم تبلیغ می کنند تقسیم کنند.

 

برنامه های وابسته به سطوح مختلف مشارکت تقسیم می شوند: پیوست نشده ، مرتبط و درگیر. بازاریابی وابسته وابسته غیرمستقیم یک کمپین اساسی پرداخت به ازای هر کلیک است که به محصولی که تبلیغ می کنید ، به هیچ وجه درگیر نیست. بازاریابی وابسته وابسته مستلزم داشتن مقداری اقتدار و محتوا درباره محصولی است که بازاریابی می کنید ، اما شخصاً از این محصول استفاده نمی کنید. بازاریابی وابسته درگیر شاید موثرترین باشد ، زیرا محصولی را بازاریابی می کنید که واقعاً استفاده می کنید و از آن لذت می برید.

 

اگر یک وب سایت شخصی یا حضور در شبکه های اجتماعی با تعداد زیادی از افراد محبوب دارید ، برنامه های وابسته ممکن است یک روش سودآور برای شما باشد. نمایندگان روابط عمومی همیشه به دنبال طرفداران و تأثیرگذارهای تجاری هستند که می توانند نمونه های رایگان را برای آنها ارسال کنند.

 

9. پشتیبانی فنی از راه دور

بسیاری از مشاغل کوچک در بودجه خود جایی برای استخدام کارمند تمام وقت فناوری اطلاعات ندارند ، بنابراین هنگامی که سیستم های آنها از کار بیفتد ، معمولاً با یکی از دوستان بامزه کامپیوتر یا یکی از اعضای خانواده تماس می گیرند. اگر اهل فن هستید و تجربه کار در رایانه و شبکه را دارید ، می توانید با ارائه کمک فوری فنی از راه دور ، نیاز آنها را به نفع خود برطرف کنید.

 

اگرچه برخی از مشاغل ممکن است شما را برای داشتن مدرک فنی ترجیح دهند ، اما در عوض بسیاری از آنها به دنبال تجربه و دانش شما هستند. با تماس با دوستان ، خانواده و صاحبان مشاغل محلی در مورد نیازهای پشتیبانی فنی آنها می توانید شروع به ایجاد مشاغل پشتیبانی از راه دور فناوری خود کنید. همچنین در تابلوهای شغلی مانند Upwork می توانید برنامه های پشتیبانی مستقل فناوری را پیدا کنید.