سفارش تبلیغ
صبا ویژن

22 ایده برای اینکه بتوانید فروشگاه اینترنتی موفقی داشته باشید |

فروشنده کاردستی دست ساز

در حالی که بازرگانان فروش خود را به تجارت الکترونیکی تغییر می دهند ، بازارهای آنلاین کالاهای دست ساز مانند Etsy و ArtFire این کار را برای صنعتگران که می توانند به طور مداوم محصولات دست ساز با کیفیت مانند پتو های قلاب بافی یا ظروف شیشه ای منحصر به فرد رنگی تولید کنند ، بسیار آسان می کند. اگر کار دستی منحصر به فردی دارید ، فروش محصولات خود در یک سایت تجارت الکترونیکی روش خوبی برای کسب درآمد در حالی که در خانه هستید ، انجام آنچه دوست دارید است.

 

اگر مواد خلاقانه خود را به صورت عمده از یک تامین کننده صنایع دستی خریداری کنید ، هزینه های شروع این ایده تجاری بسیار کم است. اگر بتوانید کارهای هنری خود را به سرعت در یک فروشگاه آنلاین ایجاد و بفروشید ، به هیچ وجه سود نخواهید برد. صنعتگران محلی وقتی موفق به کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی می شوند ، موفقیت بالاتری پیدا می کنند.

 

11. توسعه دهنده برنامه

اپلیکیشن های موبایل بیش از هر زمان دیگری محبوب هستند ، افرادی که مایلند برای راه های مدیریت زندگی خود از طریق تلفن های هوشمند خود پول زیادی بپردازند. اگر ایده جدید و خوبی برای برنامه دارید و می دانید چگونه کدگذاری کنید ، می توانید با آن اجرا کنید و برنامه خود را بسازید. همچنین می توانید برای مشاغل مورد نیاز برای ایجاد برنامه های خاص به یک توسعه دهنده برنامه تبدیل شوید. هر دو گزینه شما را ملزم به دانستن عناصر اساسی طراحی نرم افزار و حداقل دو زبان برنامه نویسی معمول مانند SQL ، JavaScript ، PHP ، Python ، Ruby on Rails یا iOS می کند.

 

اگر ایده برنامه دارید اما از برنامه نویسی و رمزگذاری اطلاع ندارید ، تعداد زیادی از توسعه دهندگان نرم افزار می خواهند که در ایجاد برنامه با مردم همکاری کنند. بسته به شرایط و دانش و دانش خود ، ممکن است بتوانید از طریق توسعه برنامه ها ، یک تجارت پردرآمد ایجاد کنید.

 

12. موتور جستجو

گوگل و بینگ در همه جا وجود دارند ، اما لزوماً پاسخگوی تمام نیازهای کاربران نیستند. اگر در زمینه خاصی متخصص هستید ، موتور جستجوی خود را بسازید که به افراد با دانش کمتری کمک می کند آنچه را که می خواهند پیدا کنند. اگر موتور جستجوی شما به کاربران امکان وارد کردن پارامترهایی مانند زیرموضوعات و نوع منبع را بدهد ، به جای اینکه فقط یک جستجوی کلی انجام دهد ، احتمال موفقیت شما بیشتر خواهد بود.

 

13. دراپشیپینگ

اگر می خواهید یک سایت تجارت الکترونیکی راه اندازی کنید ، ممکن است نگران ذخیره موجودی کالا باشید. با dropshipping ، می توانید سفارشات مشتری را در یک فروشگاه آنلاین تحویل بگیرید و آن را مستقیماً به خرده فروش شخص ثالث ارسال کنید تا تحقق یابد. تا زمانی که مدل کسب و کار شما شامل فروش اقلام با قیمتی بالاتر از مبلغی که به خرده فروش شخص ثالث می پردازید ، تجارت موفقیت آمیز شما برای موفقیت تعیین خواهد شد.

 

14. تجارت تدریس خصوصی

صرف اینکه کسی در یک موضوع کلاس می گذارد به این معنی نیست که مطالب را به خوبی درک کرده است. اگر در توضیح موارد برای کسی در یک شرایط فردی عالی هستید و تجربه و دانش کافی در یک موضوع دارید ، شروع یک تجارت آنلاین تدریس خصوصی در آن زمینه را در نظر بگیرید. شما می توانید از ابزار گپ ویدیویی مانند Skype برای برگزاری جلسات تدریس خصوصی از راه دور و ارائه دانش خود به هر کسی ، در هر زمان و هر مکان استفاده کنید. در نظر گرفتن بودجه ای برای تبلیغات در Craigslist و Fiverr در مدل کسب و کار خود.

15. دوره های دیجیتال

به طور مشابه با تدریس خصوصی ، افراد در سراسر جهان ممکن است از اینکه شما تخصص خود را با آنها به اشتراک می گذارید سود ببرند. شروع یک تجارت آنلاین که دوره های دیجیتالی را به هرکسی که به این موضوع علاقه مند است ارائه دهد می تواند به راحتی برای شما درآمد کسب کند - شما می توانید مطالب نوشتاری آماده شده یا سایر مطالب قابل بارگیری را با پرداخت هزینه بفروشید.

 

16. کانال یوتیوب

YouTube شروع یک کار آموزش آنلاین را بسیار آسان می کند. ویدیوهایی از خود را بارگیری کنید که به بینندگان در هر موضوعی اعم از مبتدی یا پیشرفته آموزش می دهد و از رسانه های اجتماعی برای انتشار خبر کانال خود استفاده کنید. هرچه تعداد بینندگان شما افزایش می یابد ، می توانید از ویدیوهای خود درآمدزایی کرده و از آنها سود کسب کنید.

 

17. مربیگری اسکایپ

برخی از افراد که به دنبال کمک یک به یک هستند ممکن است چیزی بیشتر از درس بخواهند. افرادی که می خواهند به پیشرفت شغلی خود کمک کنند ، تغذیه خود را بهبود بخشند یا معنای بیشتری در زندگی خود پیدا کنند ، می توانند از مربیگری شما توسط Skype بهره مند شوند. هدف شما به عنوان یک مربی اسکایپ به جای دادن تمرین و نمره ، ارائه مشاوره ، راهنما و پشتیبانی از مشتریان است. اگر برای کسب و کار خود وبلاگی راه اندازی کنید یا به طور مرتب در مورد موضوعاتی که مربیگری می کنید در LinkedIn پست ارسال کنید ، قابل اعتماد و دانش بیشتری به نظر می رسید.