سفارش تبلیغ
صبا ویژن

22 ایده برای اینکه بتوانید فروشگاه اینترنتی موفقی داشته باشید |

شبکه پادکست

در چند سال گذشته شاهد انفجار در دسترس بودن و شنیدن پادکست بوده و شما می توانید با راه اندازی شبکه پادکست خود از این سرمایه استفاده کنید. شما می توانید با هر پادکستی که ضبط می کنید شبکه را پر کنید ، اما اگر به افراد دیگر - اعم از دوست یا غریبه از اینترنت - فرصت دهید تا پادکست های خود را ارائه دهند ، شبکه شما با سرعت بیشتری رشد می کند. با رشد شبکه ، می توانید قیمت بارگیری پادکست را افزایش دهید. [مقاله مرتبط را بخوانید: نکاتی برای شروع پادکست]

 

19. نویسنده فنی

اینترنت پر است از نوشتن متن برای استخدام ، اما فقط تعداد کمی از این نویسندگان زمینه فنی لازم برای نوشتن صحیح یک کتابچه راهنمای دستورالعمل برای یک ماشین بزرگ یا انتقال صحیح نتایج علمی را دارند. اگر سابقه علمی دارید و می توانید در مورد آن بنویسید ، یک تجارت آنلاین راه اندازی کنید که از طریق آن افراد می توانند خدمات نوشتن فنی شما را استخدام کنند. برای جذب مشتری در LinkedIn ، Fiverr و سایر سیستم عامل ها تبلیغ کنید.

 

20. رزومه و نامه نویس

تقریباً همه هنگام نوشتن رزومه یا نامه های جلدی از افراد دیگر کمک گرفته اند. تخصص خود را در زمینه تهیه رزومه های جذاب و نامه های ویژه به هرکسی که مایل به استخدام شما است ارائه دهید. نمونه هایی از رزومه و نامه های همراه دیگران را که به آنها کمک کرده اید ، ارائه ندهید ، بلکه رزومه های موفق و نامه های شخصی خود را برای افزایش شانس موفقیت کسب و کار آنلاین ارائه دهید.

 

21. مشاور مشاور شرکت

شرکت ها به وکلائی احتیاج دارند تا از آنها در امور حقوقی محافظت کنند و درمورد آنچه می توانند و نمی توانند انجام دهند به آنها آموزش می دهند. با راه اندازی یک شرکت مشاوره آنلاین مشاوره شرکتی ، می توانید به کارمندان شرکت های بزرگ راهی برای نظم بخشیدن به امور حقوقی خود بدون تعهد ، هزینه های گزاف و تعهدات گسترده حضوری وکلای سنتی ارائه دهید. برای ایجاد مشتری باید اثبات کنید که در آزمون وکالت قبول شده اید و روشن کنید که تجارت شما کاملاً آنلاین است - زیرا وقتی زمان مراجعه مشتری به دادگاه فرا می رسد ، آنها باید استخدام کنند وکیل در منطقه خود که می تواند آنها را در مقابل قاضی یا هیئت منصفه وکالت دهد.

 

22. مشاور راه اندازی

بسیاری از برجسته ترین شرکت های فناوری جهان به عنوان استارتاپ های کوچک هنوز مدل کسب و کار مناسب برای موفقیت را کشف می کنند. به عنوان مشاور راه اندازی ، امروز می توانید به شرکتهای فردا مشاوره دهید. از هر تخصصی که در زمینه امور مالی شرکت ها ، توسعه نرم افزار و سایر زمینه های مرتبط دارید استفاده کنید تا دانش لازم برای موفقیت در مشاغل جدید را تأمین کنید. با موفقیت این استارتاپ ها ، تجارت شما نیز موفق خواهد شد.