سفارش تبلیغ
صبا ویژن

2 دلیل برای اینکه فروشگاه اینترنتی شما نمی تواند موفق باشد | سری

دریافت فروش در وب سایت تجارت الکترونیکی شما می تواند مانند جاروبرقی کردن یک ساحل باشد. مصرف دشوار و زمان. به من اعتماد کنید ، می دانم که من یک مشاور تجارت الکترونیک و مشاور بهینه سازی نرخ تبدیل دارای بالاترین امتیاز هستم که در این 10 سال حضور داشته ام. من خودم این کارها را انجام می دهم ، فروش در وب سایت ها کار آسانی نیست.

 

من صدها وب سایت را کار کردم / ارزیابی کردم / حسابرسی کردم / بهینه کردم و اینجا هستم تا به شما بگویم که مشکلات فروش در وب سایت ها به 2 مورد خلاصه می شود. من می خواهم آنچه را که هست و مهمتر از همه ، آنچه شما می توانید در مورد آن انجام دهید برای افزایش فروش وب سایت تجارت الکترونیک خود ، تجزیه و تحلیل کنم.

 

شما یاد خواهید گرفت:

 

 

 

بخش های ارسال بلاگ - خلاصه - رویکرد منبع

1) ترافیک: هیچ ترافیکی دریافت نمی کنید یا ترافیک مناسب و نحوه رفع آن

 

2) تبدیل ها: عناصر در طراحی وب سایت شما و نحوه رفع آن وجود ندارد

 

 

 

 

ترافیک وب سایت برای فروش در وب سایت - 2 دلیل فروش وب سایت تجارت الکترونیکی شما - رویکرد منبع - مشاور آمازون و مشاور تجارت الکترونیک

 

 

ترافیک درستی نیست

 

 

به نظر می رسد مکان خوبی برای شروع درست است؟ آیا مردم حتی به وب سایت تجارت الکترونیک شما مراجعه می کنند؟

 

قبل از اینکه حتی به فکر محاسبه اعداد نرخ تبدیل یا موارد دیگر باشید ، آیا کسی محصول یا خدمات شما را پیدا می کند تا بتواند از ابتدا آن را بخرد؟

 

در مورد آن فکر کنید در اینجا فقط می توانید دو پاسخ داشته باشید ، بله من ترافیک دارم ، یا نه من ندارم. بیایید به دو آهنگ نگاه کنیم:

 

نه: خوب ، بنابراین شما نمی توانید به یک اتاق خالی بفروشید ، درست است؟ اگر هیچ کس در وب سایت تجارت الکترونیک شما نباشد ، نمی توانید بفروشید. بنابراین شما باید بلافاصله با مراجعه به فروشگاه آنلاین خود شروع کنید.

 

از کجا و چگونه می خواهید به وب سایت تجارت الکترونیک خود مراجعه کنید؟

 

بیایید چند سوال مهم بپرسیم:

 

 

 

آیا وب سایت تجارت الکترونیک شما محصولات یا خدماتی را که تقاضای زیادی دارند و اغلب در اینترنت جستجو می شوند ، می فروشد؟

 

 

 

شما احتمالاً باید یک کمپین SEO (بهینه سازی موتور جستجو) را دنبال کنید تا قابلیت مشاهده سایت و هر صفحه محصول را افزایش دهید. به عبارت دیگر ، اگر افراد در جستجوی آنچه شما می فروشید ، می خواهید مطمئن شوید که سایت شما به طور برجسته ای نشان داده می شود.

 

اما موارد دیگری وجود دارد که باید در نظر گرفت.

 

 

 

آیا کالای بسیار مطلوبی را در فروشگاه آنلاین خود می فروشید که شاید حجم زیادی از جستجو نداشته باشد یا می خواهید محصولات یا خدمات خود را به سرعت در معرض دید بسیاری از مردم قرار دهید؟

 

 

 

تبلیغات می تواند یک راه حل سریع در اینجا باشد و همچنین بازی طولانی مدت همراه با یک کمپین خوب بهینه سازی موتور جستجو. این می تواند به معنای اجرای تبلیغات در Facebook ، Google PPC ، YouTube ، Pinterest ، Instagram باشد ، شما آن را نامگذاری کنید.

 

نکته این است که ، شما هنوز هم باید در مورد آنچه در وب سایت خود می فروشید در اطراف اینترنت سر و صدا ایجاد کنید ، در غیر این صورت ، سیستم عامل های تبلیغاتی هزینه کلیک شما را بیش از مارک ها و خرده فروشانی که در حال ایجاد یک وزوز هستند ، از شما می گیرند.

 

چرا؟

 

زیرا تبلیغ کنندگان می خواهند مشتریان بالقوه خود را به وب سایت هایی بفرستند که تجربه خوبی را در اختیار آنها قرار داده و منجر به فروش شود. زیرا اینگونه است که تبلیغ کنندگان پول بیشتری را با آنها خرج می کنند.

 

آنها از کجا می دانند؟

 

 

 

اینفلوئنسرهای آمازون را بیابید - پست وبلاگ - آگهی - Referazon - فوراً اینفلوئنسرهای آمازون را پیدا کنید

 

 

اگر آشنایی ندارید ، خواه این سیستم عامل تبلیغات گوگل ، فیس بوک ، آمازون و غیره باشند می دانند مشتری ها به احتمال زیاد چه چیزهایی را می خرند و چه افرادی بیشتر جستجو می کنند.

 

به این فکر کنید که چند نفر به گوگل کروم ، فیس بوک ، آمازون ، جیمیل ، تلفن اندرویدی آنها ، آیفونشان با حساب های گوگل و جیمیل وارد شده اند ، شما اسم آن را می گذارید.

 

سپس ، تمام ابزارهایی را که در وب سایت خود برای جمع آوری داده ها در دسترس دارید ، در نظر بگیرید و در ازای اینکه آنها به شما می گویند چه کسی به وب سایت شما می رود ، چه کاری انجام می دهد و چگونه این کار را انجام می دهد ، آن را به مادر مادر ارسال کنید.

 

 

 

ابزارهای تجزیه و تحلیل وب سایت تجارت الکترونیکی:

 

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

پیگیری تبدیل Google Ads

پیکسل های فیس بوک

برچسب های Pinterest

تکه های تبلیغات بومی

& بیشتر

 

 

درست مثل بابانوئل که می داند شما خوابیده اید یا بیدار هستید ، سیستم عامل های تبلیغاتی و موتورهای جستجو می دانند چه کسی را به کجا بفرستد و چرا.

 

نکته مهم این است که دیده شدن در مقابل افرادی که می خواهند خرید کنند بنابراین محصول شما ادعا می کند که در مشاغل ذهنی مشتریان هدف شما قرار دارد.

 

 

 

فروش وب سایت تجارت الکترونیکی خود را با دیده شدن در زمان مناسب افزایش دهید:

 

آنها برای آگاهی از آنچه در وب سایت خود می فروشید باز هستند

در نظر دارید آنچه را که می خواهید در وب سایت تجارت الکترونیک خود بفروشید

آماده تصمیم گیری برای خرید آنچه در وب سایت خود می فروشید هستید