سفارش تبلیغ
صبا ویژن

2 دلیل برای اینکه فروشگاه اینترنتی شما نمی تواند موفق باشد | سری

بله: شما ماهانه بازدید زیادی دارید ، اما مردم از وب سایت تجارت الکترونیک شما خرید نمی کنند.

 

از نظر من ، اینجاست که لذت فروش در وب سایت ها شروع می شود.

 

ببینید ، ما باید در اینجا به چند چیز نگاه کنیم.

 

 

 

آیا بازدید مناسبی از فروشگاه آنلاین خود دارید؟

 

 

 

شما به احتمال زیاد موافقت خواهید کرد که تفاوت زیادی بین مشتری مورد نظر شما که می خواهد و آنچه را که شما باید ارائه دهید نیاز دارد و کسی که به عنوان "لگد زدن به لاستیک" در نظر گرفته می شود یا کسی که فقط به دنبال اطلاعات در مورد موضوع است ، وجود دارد ، درست است؟

 

بیایید با یک مثال زندگی واقعی نگاه عمیق تری داشته باشیم.

 

نگاهی بیندازید

 

بدست آوردن مشتری های مناسب از طریق جستجوگرها - 2 دلیل فروش وب سایت تجارت الکترونیکی شما - رویکرد منبع - مشاور آمازون و مشاور تجارت الکترونیک

 

 

بگذارید بگوییم شما یک وب سایت تجارت الکترونیکی دارید به نام Lupus Health Shop - درمان های طبیعی برای لوپوس که در آن مکمل های سلامتی ، تجهیزات پزشکی ، دوره ها و موارد دیگر را به افراد آسیب دیده از لوپوس می فروشید.

 

احتمالاً موافقت خواهید کرد ، مکمل های سلامتی و موارد بیشتری در آن وب سایت تجارت الکترونیکی فروخته می شود که برای مخاطبان عام تر مفید است.

 

با این حال ، نسخه فروش ، تصاویر و موارد دیگر بهینه شده است تا با یک مشتری خاص با یک نقطه درد خاص صحبت کند زیرا آنها دریافتند که این محصولات خاص به طور قابل توجهی به ویژه از علائم لوپوس سود می برند.

 

 

 

جعبه خرید را از دست ندهید

راهنمای ساده خود را برای به دست آوردن یک جعبه خرید گمشده دریافت کنید.

اکنون آن را دریافت کنید

 

 

چرا این کار انجام شد؟ آیا نمی خواهید همه را مجذوب خود کنید؟

 

نه ، وقتی می خواهید همه را جلب کنید ، هیچ کس را جلب نمی کنید.

 

اگر به نظر می رسد همان شیوه ای است که شما هم اکنون در وب سایت خود می فروشید ، به احتمال زیاد دلیل عدم فروش وب سایت تجارت الکترونیکی شما این است که موضوع فروشگاه آنلاین شما بیش از حد گسترده است و مردم به آنچه شما علاقه مند هستند علاقه کافی ندارند. فروش مجدد در وب سایت تجارت الکترونیکی خود.

 

شما به احتمال زیاد در مرحله جمع آوری اطلاعات سفر مشتری خود برای بازدیدکنندگان وب سایت ظاهر می شوید و هنوز آماده خرید نیستید یا برای آنچه در وب سایت تجارت الکترونیک خود می فروشید در حالت خرید نیستید.

 

اگر وب سایت شما با هدف "سلامتی" اساسی باشد ، ممکن است افرادی را که به دنبال یافتن مقالاتی در مورد چگونگی جلوگیری از آبریزش بینی یا کاهش وزن هستند ، پیدا کنید ، اما آیا این افراد به اندازه کافی در سفر مشتری هستند یا به اندازه کافی در عمق قیف فروش شما هستند. آماده خرید هستید؟

 

جواب منفی. آنها فقط اطلاعات می خواهند.

 

 

 

تصویر پروفایل آگهی شیوه زندگی - مشاور آمازون دارای رتبه برتر مشاور تجارت الکترونیکی - رویکرد منبع - مشاور آمازون

 

 

می بینید که می خواهید سایت شما افراد آماده تصمیم گیری برای خرید را جلب کند.

 

مثال دیگری که من به طور معمول در اینجا می آورم این است: "شما مبلمان سطح بالا را می فروشید ، اما ترافیک وب سایت تجارت الکترونیک شما عمدتا افرادی است که به دنبال معاملات ارزان قیمت در مبلمان سطح بالا هستند. شما باید مشتری سطح بالا را هدف قرار دهید. "

 

 

 

وب سایت تجارت الکترونیکی شما فروش ندارد ، زیرا افراد اشتباهی را به این سمت می آورید

 

 

چطوری میشه اینو تعمیر کرد:

 

 

 

سایتی که من مثال زدم ، همانطور که می توانید بگویید ، به یک موضوع ، تجهیزات زنده ماندن اختصاص دارد. موضوع یا کلمات کلیدی موجود در سایت کج نیستند.

 

محتوای فروشگاه آنلاین خود را متمرکز نگه دارید.

 

بسیاری از افرادی که من با آنها کار می کنم سعی می کنند کارهای زیادی انجام دهند و به راحتی حواسشان پرت شود و خود را با وب سایت تجارت الکترونیکی خود بسیار لاغر کنند. چند کار را واقعاً خوب انجام دهید و واقعاً روی آنها تمرکز کنید. محتوای خود را متمرکز نگه دارید.

 

 

 

معنی آن چیست:

 

شما یک فروشگاه آنلاین دارید که ویتامین ها و مکمل ها را به افراد مبتلا به لوپوس می فروشد.

با خود می گویید: "خوب ، از نظر فنی هرکسی می تواند از این ویتامین ها استفاده کند و از آن سود ببرد. بنابراین من سعی خواهم کرد که توضیحات محصول و عنوان عمومی خود را به اندازه کافی حفظ کنم تا افرادی که لوپوس ندارند نیز بخواهند آنها را بخرند. "

 

 

جواب منفی.

 

ببینید ، وقتی سعی می کنید این کار را انجام دهید با 2 مسئله مواجه می شوید.

 

 

 

از آنجا که موضوع وب سایت تجارت الکترونیک شما در مورد لوپوس است ، افرادی که به دنبال آن نمی گردند احتمالاً شما را پیدا نخواهند کرد ، همه قدرتمند Google آنها را به سمت آمازون یا چیز دیگری هدایت می کند زیرا این هدف کلی است.

برای افرادی که تحت تأثیر لوپوس قرار دارند و از وب سایت تجارت الکترونیکی شما بازدید می کنند ، کپی فروش محصول را مشاهده می کنند که بسیار کلی است و با آنها صحبت نمی کند ، در نتیجه آنها تندرست می شوند ، در نتیجه نرخ گزاف گویی شما افزایش می یابد ، در نتیجه موتور جستجوی شما افت رتبه بندی ، در نتیجه ، فروش کمتر ، در نتیجه شما راضی نیستید ، در نتیجه ، از گیاهان خانگی خود غافل می شوید ، در نتیجه گیاهان خانگی می میرند و پوسیده می شوند ، در نتیجه بوی خانه شما می آید. می بینی چقدر بد است؟